Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-29, 23:35
  #13
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Inget exkulsivt med att bo i Stockholms kommun. Det är det bara vänsterkommunister, miljömuppar och fjollor som gör, och så deras mångkulturella kriminella vänner förståss.

Personer med medel och av börd flyttar till Danderyd, Lidingö, Solna och andra kranskommuner.

Du har noll koll på Stockholm
Citera
2017-07-29, 23:39
  #14
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Du har noll koll på Stockholm

Jag bara bott här hela mitt liv. Ärligt, vem fan vill bo inne vid hornsgatan. Kom igen nu!
Citera
2017-07-29, 23:47
  #15
Medlem
Som i ALLA Stockholms trådar ska det tjafsas om geografi och vad som är vad.


Moderatorerna borde stänga av er allihopa för tjäbbel.

Är det så att mediafolk bor där är det ju bara positivt, åter till kärnfrågan, etnicitet på GM
Citera
2017-07-29, 23:56
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Som i ALLA Stockholms trådar ska det tjafsas om geografi och vad som är vad.
Moderatorerna borde stänga av er allihopa för tjäbbel.

Är det så att mediafolk bor där är det ju bara positivt, åter till kärnfrågan, etnicitet på GM

Rubriken är "Inbrott i exklusiva Äppelviken". Så man kan aldrig diskutera något runtomkring menar du? Är det så piskhårt? Det om något är ju lite löjligt.

Men om mina inlägg innebär att jag ska varnas eller stängas av, så för all del. Jag är rätt ny här som aktiv men det är inte så att jag måste göra inlägg på forumet.

Tack för vänligheten Lurkarn.
__________________
Senast redigerad av Lanternlight 2017-07-30 kl. 00:05.
Citera
2017-07-30, 01:16
  #17
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Äppelviken, Ålsten och Nockeby brukar benämnas Bromma villastad eller Gamla Bromma och är verkligen ett mediegetto, här bor otaliga höjdare från tv och tidningar samt diverse välbetalda uppkomlingar från artistskrået med Schyffert och Haag-klanen, bland andra. Kännetecknande är utöver de höga inkomsterna den positiva inställningen till mångkulturen och den fullständiga avsaknaden av densamma i närmiljön, precis som i liknande medietillhåll som Södermalm och Gamla Enskede.

Men ingen går säker i dagens Sverige, inte ens hycklande pk-lakejer som blivit förmögna på att köra ned lögner i halsen på naiva dumsvenskar. Förr eller senare knackar mångkulturen på hemma hos dem också, och då ska det vidtas åtgärder, ropas på fler poliser och byggas murar kring idyllen. Men först då.

För ordningens skull bör det påpekas att varken Erik Haag, Schyffert, Haags lillbrors eller Fredrik Wikingsson bor kvar i Bromma.
Citera
2017-07-30, 01:19
  #18
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Äppelviken, Ålsten och Nockeby brukar benämnas Bromma villastad eller Gamla Bromma och är verkligen ett mediegetto, här bor otaliga höjdare från tv och tidningar samt diverse välbetalda uppkomlingar från artistskrået med Schyffert och Haag-klanen, bland andra. Kännetecknande är utöver de höga inkomsterna den positiva inställningen till mångkulturen och den fullständiga avsaknaden av densamma i närmiljön, precis som i liknande medietillhåll som Södermalm och Gamla Enskede.

Men ingen går säker i dagens Sverige, inte ens hycklande pk-lakejer som blivit förmögna på att köra ned lögner i halsen på naiva dumsvenskar. Förr eller senare knackar mångkulturen på hemma hos dem också, och då ska det vidtas åtgärder, ropas på fler poliser och byggas murar kring idyllen. Men först då.

För ordningens skull bör det påpekas att varken Erik Haag, Schyffert, Haags lillbrorsa eller Fredrik Wikingsson bor kvar i Bromma.
Citera
2017-07-30, 07:15
  #19
Medlem
Tr4mss avatar
Haha, ibland kan man inte annat än le.. Lidingö, Djursholm och SOLNA?!? En ska bort, gissa vilken..

Innerstaden är och kommer alltid vara "fint", Solna är och kommer alltid vara för arbetare, lika (lite) glassigt som alla andra "strax utanför tullarna" är.

Sen kan man som kuriosa nämna att Lidingö toppar listan över villainbrott av naturliga skäl, det finns saker värda att stjäla.

Detta verkar vara ett så kallat milleniuminbrott, inbrott i bostad för att komma över bilnycklar. Vågar man gissa på att bostadsägaren har en Audi/BMW av dyrare modell?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback