2017-07-27, 20:15
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Brinner som in i helvete. En av dom största farorna vid buriksbrand.

https://m.youtube.com/watch?v=48Zgc10lbhk
Jösses, har aldrig ägnat en tanke åt brandriskerna på snabbköpet, men det här var lite överaskande.

Hoppas dom använde surkrämschips vid testet.
Citera
2017-07-27, 20:16
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
"Om inte jag får ostbågar ska ingen få det" Kan det vara så han har tänkt? Minns att jag ibland följde ett liknande motto när jag var liten.
Citera
2017-07-27, 20:32
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavetten
Vem som gav honom en tändare/tändstickor? Det har de på Willys. Det kan han lätt ha plockat åt sig.
Kan ju vara för att han levde jävul och sprang och hämtade tändare i butiken som gjorde att personalen var med och kunde släcka. Hade han haft tändare i fickan och hunnit tända utan att någon märkte det hade det varit övertänt snabbare än dom hunnit hämta en brandsläckare.
Citera
2017-07-27, 20:35
Medlem
PenetreraMeras avatar
Har hänt förr. Chips och ostbågar är heta för pyromaner:

http://www.trelleborgsallehanda.se/t...omdes-i-butik/
Citera
2017-07-27, 21:05
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Haha idiot. Mina barn skulle aldrig i helvetet komma på tanken att bränna något i en butik. Aldrig i fucking livet.

Jag tror också på blatteunge. Ett walla-walla-äckel.
Har aldrig sett blatteföräldrar neka sina små kryp något som resten av världen anser vara onyttigt. Det är ju inte som att de betalar med egna pengar. Tror nog mer på ett svenskt bokstavsbarn.
Citera
2017-07-27, 21:17
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Här bör man avliva mongot och kräva föräldrarna på rejält skadestånd för skador i butiken samt besväret med att eliminera dåren.

Nej, "barn är inte barn". Detta är en skadad varelse som kommer att ställa till mer skada, var så säkra.
Citera
2017-07-27, 21:17
Medlem
brianmolkos avatar
Man kanske kunde få bättre koll på brandfarliga produkter genom sälja dem speciellt, + begränsa köp?
Brandfarliga för de ör oljiga?
Citera
2017-07-27, 21:20
Medlem
sonofnatures avatar
Blir nog feta böter , ca 10.000 euro/dollars

Sen ungdomsvårdsskola i 2 -11 månader ... Minst
Citera
2017-07-27, 21:21
Medlem
BoJackHorsemans avatar
Har varit där flertalet gånger och alltid reagerat på att det är jävligt lustigt folk där. Favoriten är när en kille i 16-20 årsåldern lyfter en kundtelefon och säger "MAJS BAJS!! BAJS MAJS!!".

Jag tror man får kämpa mycket för att hitta invandrarkoppling i detta. Det kryllar av inavlade svenskar med diagnoser i Gävle.

Gävle kan vara Sveriges mest inavlade mellanstora stad efter Västerås.
Senast redigerad av BoJackHorseman 2017-07-27 kl. 21:25.
Citera
2017-07-27, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Blir nog feta böter , ca 10.000 euro/dollars

Sen ungdomsvårdsskola i 2 -11 månader ... Minst
Det utspelade sig i Sverige.
Citera
2017-07-27, 21:36
Medlem
Ungar har väl i alla tider tyckt det varit spännande att leka med eld. Det gjorde iaf dom flesta någon gång när jag växte upp. Innan internet iofs.....

Men inne i en butik! Då tippar jag helt klart på blatteri. Tycker invandrarfamiljer över lag skiter i o uppfostra sina ungar. Skyller dessutom allt dom själva kaosar på ungarna. Som att ungarna inte tillhör familjen och är deras ansvar liksom...
Citera
2017-07-27, 21:36
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Man kanske kunde få bättre koll på brandfarliga produkter genom sälja dem speciellt, + begränsa köp?
Brandfarliga för de ör oljiga?
Chips brinner väldigt bra, prova själv om du har en påse hemma att tända eld på ett chips så får du se!

Antagligen är det oljan ja som gör att de brinner så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in