• 1
  • 2
2017-07-27, 10:52
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Hej allihopa. Har ni provat snuset siberia? Vad tyckte ni? Spydde ni eller gick det bra?

Själv har jag blivit torsk på det snuset. Jag tar en siberia änsålänge.
Tar jag två knekt så känner jag mig fortfarande snussugen.
En Siberia är alltså som 5 snusar.
43mg nikotin är den på.
Citera
2017-07-27, 11:26
Bannlyst
• Är det lagligt? (Såklart det är, men vart är gränsen??)
• Varför finns det inte annat snus som är så starkt?
Citera
2017-07-27, 11:35
Medlem
Testade en siberia ca 3-4 månader efter att jag hade slutat snusat. Kände inget märkbart vad kommer till smak/nikotinkick förens jag reste mig upp. Jävlar vad det snurrade härligt. Bör tilläggas att jag var på lyset.

Inget jag personligen skulle snusa dagligen. Men om någon skulle bjuda på en så tackar jag inte nej.
Citera
2017-07-30, 12:46
Medlem
Mr.Nesss avatar
Ett snus för "tuffa" pojkar... Kan inte ta någon som snusar Siberia seriöst.
Citera
2017-08-07, 18:54
Medlem
Krullishbg69s avatar
Köpte en dosa för skojs skull, stinker billig mint och kvalitetlös tobak och var bara en äcklig upplevelse enligt mig. Gav dosan till en kollega från Eritrea och han får inte nog av dom
Citera
2019-10-29, 12:50
Medlem
Är 17 år och har snusat i ungefär 1 och ett halvt år, då mestadels white portion såsom rape, general etc. Köpte en dosa Siberia här om dagen för att känna den här grova kicken som alla snackar om och är rent ut sagt för jävla besviken. Kände absolut ingenting trots att jag haft i den i 40 minuter, känner fan mer av en jävla Lundgrens. Finns det någon annan där ute som inte häller känner någonting av en Siberia eller är det mig och mitt östrogen det e fel på?
Citera
2019-10-29, 13:53
Medlem
Charliework86s avatar
Tycker smaken inte är värst God... men helt klart najs nikotin kick av snuset, det är en stort plus..
Citera
2019-12-30, 23:28
Medlem
Känner ingen som snusar Siberia oironiskt, nån enstaka gång kanske man köper en dosa som komplement till standard Ettan och General för att få en riktig kick. En gång körde jag 7 Siberia samtidigt, vart spyfärdig efter 20 minuter och jävligt lullig som när man tagit 3 vodkashottar på en gång. Svinäcklig smak, luktar som rutten tandkräm men kicken är skitkul! Får kväljningar varje gång nån öppnar en Siberia, det gäller att hålla andan och vara snabb när man stoppar i dem!
Citera
2020-01-07, 20:09
Medlem
Batpools avatar
Fick höra att endast män med hår på bröstet klarade av att snusa Siberia, testade för en vecka sedan på fyllan att snusa upp en hel dosa, kan ha varit fyllan i sig men jag kände inte så mycket - men gott smakade den i alla fall inte.
Citera
2020-01-10, 22:02
Medlem
Jag hade en period då jag körde dubbla påsar. Vaknade på morgonen, räckte mig efter dosan på nattduksbordet och slängde in två. Sedan pga. allt snurrande i huvudet var jag tvungen att ligga kvar i sängen några minuter och njuta innan jag gick upp. Sedan inga direkta kickar resten av dagen. Så var varje dag.

Men visst, smaken är ingen höjdare, det är nikotinkicken man vill åt. Nu är jag dock snusfri sedan ett år tillbaka.
Citera
2021-09-04, 13:44
Medlem
Charliework86s avatar
Snusar detta snus på heltid nu.
Citera
2021-10-14, 12:45
Medlem
Köp Killa istället om ni vill ha starkt snus. Om jag inte är missinformerad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in