• 1
  • 2
2017-07-26, 23:59
Medlem
Hur sprutar man sperma i en tjej? Jag har aldrig kommit/sprutat i en tjej tidigare, jag har verkligen försökt men ingen av gångerna har jag lyckats.

Vad krävs egentligen? Tror inte jag blir nämnvärt påverkad ifall fittan är tight trots att jag har en 16 cm kuk som är ganska genomsnittlig i både tjocklek och storlek.

Jag har åkt till Thailand i förhoppning att kunna spruta sperma i kondomen i en tight fitta som asiatiska tjejer ofta har... Men det går inte, därför åkte jag hem med en liten sorg istället.

Så hur gör man? Nästan så min logiska hjärna börjar tro att sex är inget värt längre, runka är det enda som tillfredsställer.

Ja, jag är heterosexuell och runkar till tjejer.
Senast redigerad av Magnetbord 2017-07-27 kl. 00:05.
Citera
2017-07-27, 00:04
Medlem
Att spruta sperma i en tjej måste va en av dem naturligaste sakerna att göra.
Annars hade det inte funnits några barn.

Kan helt enkelt vara så att naturen/gud/satan vem fan som helst inte vill att du ska kunna fotplanta dig.
Citera
2017-07-27, 00:05
Medlem
Låt henne suga av dej och kör analsex, knulla länge
Citera
2017-07-27, 00:16
Medlem
Har du haft sex med samma person mer än en gång?
Citera
2017-07-27, 00:18
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Vadå hur sprutar man i en tjej? Man knullar tills man kommer, eller har du inte förstått hur man får utlösning?
Citera
2017-07-27, 00:33
Medlem
Om man skulle sluta runka idag och ha en tjej till sex varje dag... Hur länge tar det innan man kan spruta/komma i fittan? 1 månad?
Senast redigerad av Magnetbord 2017-07-27 kl. 00:37.
Citera
2017-07-27, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnetbord
Hur sprutar man sperma i en tjej? Jag har aldrig kommit/sprutat i en tjej tidigare, jag har verkligen försökt men ingen av gångerna har jag lyckats.

Vad krävs egentligen? Tror inte jag blir nämnvärt påverkad ifall fittan är tight trots att jag har en 16 cm kuk som är ganska genomsnittlig i både tjocklek och storlek.

Jag har åkt till Thailand i förhoppning att kunna spruta sperma i kondomen i en tight fitta som asiatiska tjejer ofta har... Men det går inte, därför åkte jag hem med en liten sorg istället.

Så hur gör man? Nästan så min logiska hjärna börjar tro att sex är inget värt längre, runka är det enda som tillfredsställer.

grundläggande brukar vara att träffa en tjej och inte en kondom
Citera
2017-07-27, 01:40
Medlem
MoaLjungs avatar
Då är det väl något med känseln i den eller så gillar du inte känslan av en snippa.
Senast redigerad av MoaLjung 2017-07-27 kl. 01:45.
Citera
2017-07-27, 02:04
Medlem
sluta runka, så blir det lättare,

eller när du liggr med en tjej så fantisera att du runkar ist så kommer du snabbt, sen blir det snabbare och snabber för varje gång och sen lär du dig att hålla dig igedn
Citera
2017-07-27, 03:38
Bannlyst
Du tycks lida lite av skräck att bli farsa. Men det är inte det som stör mig mest.

Inte ska väl svenska män behöva åka till Thailand för sex? Vi har ett kvinnoöverskott här i landet, och nog ska du också kunna finna dig en söt tjej att bilda familj med.

Det stör mig faktiskt när du skriver du åker till Thailand.

Citat:

Citera
2017-07-27, 04:07
Bannlyst
Du tycks lida lite av skräck att bli farsa. Men det är inte det som stör mig mest.

Inte ska väl långa blonda svenska män behöva åka till Thailand för sex? Vi har ett kvinnoöverskott här i landet, och nog ska du också kunna finna dig en söt tjej att bilda familj med. Inte fan ska du behöva åka till Thailand för att ligga!

Det är en faktiskt en skam att du åker dit för sex.Tyvärr måste jag säga det!
Senast redigerad av Nassegorang 2017-07-27 kl. 04:53.
Citera
2017-07-27, 07:42
Medlem
Citat:

Så länge du använder kondom kommer det inte "sprutas någon sperma i fittan på en tjej".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in