Kör med vanliga Bercel då den innehåller Omega 3 och stor del nyttigt växtfett. Annars tycker jag dessa smakar helt ok, Flora, Milda, Bregott, Lätt & Lagom, Lätta.
Använder bregott. Konsistensen är inget problem om man bara lägger paketet på rätt plats i kylen, dvs på varmaste platsen vilket i de flesta kylar är på översta hyllan i dörren.
Många lägger paketet längst ned i kylen, dvs på den kallaste platsen och då blir hårdheten därefter..
Använder bregott. Konsistensen är inget problem om man bara lägger paketet på rätt plats i kylen, dvs på varmaste platsen vilket i de flesta kylar är på översta hyllan i dörren.
Många lägger paketet längst ned i kylen, dvs på den kallaste platsen och då blir hårdheten därefter..
Bregott Extrasaltat smakar bra men är lite svårt att bre på mjukt bröd, så det blir mest Lätta för min del. Annars gillar jag av någon anledning även Lätt och Lagom på Wasa Vete, just denna kombination har jag alltid tyckt om.
Flott på mackan användes av fattighjon förr i tiden för att deras gamla barkbröd inte skulle smaka så torrt. Nu i modern tid kan vi civiliserade människor njuta av våra mackor med ett gott och näringsrikt pålägg istället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!