Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-16, 17:10
  #313
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Äh va fan 6 månader är väl ingenting? Tänk istället om det hade varit 6 år innan du fick reda på det?

Har du hjärtesorg av detta finns bara en bot som många bara känner till, "Tiden läker alla sår" för så är det!
Tänk dig en 20åring som varit ett förhållande 6 månader med någon, det motsvarar en fjärdedel av tiden dennna varit "vuxen" på pappret.
Think about it.

Ett halvår är tillräcklig lång tid för att det skall kunna ske stora förändring kroppsligt som psykiskt, belive me.
Citera
2017-08-16, 18:22
  #314
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enmaestro
Fast det är inte försent. Inte på riktigt. Eftersom att hon inte tar det till sig alls, och jag inte går runt och snackar skit.

Hon blir inte hatad, hon blir inte avskydd, hon blir inte förlöjligad, och får inga konsekvenser av sina vänner. Snarare stöd..
Den ända som bryr sig i slutändan, är jag.


Life's not fair.

Hm, nån gång måste polletten falla ner, tänker jag. Märkligt dock att hon inte tar det till sig alls, det måste vara nånting allvarligt fel med henne och detta säger jag utan att vara dömande. En "normal" människa hade i någon mån ifrågasatt sig själv i motsvarande situation.
Citera
2017-08-16, 18:34
  #315
Avstängd
Caregiverfromhells avatar
Jag kan betätta om en go grej som hände på 90-Talet jag var förlovad med en kvinna som jag hade ett barn med.

Lång historia kort man kände att något var fel blev av med oskulden redan 1980 och sambo redan 1981.
Vi hade köpt ett g.a hus som jag renoverade med min far fast man var sliten så ville man ligga.

En på jobbet snackade om att han låg med en brud och gubben inte fattade något?

Efter en tid så kollade jag i hennes dagbok (detta kan nog inte ske i dag 23år senare)?
Den var full med i dag så träffade jag xxxxxx det var skönt för min kropp eller när vi var ute med jobbet i går så runkade jag av en kille med så vacker kuk.


Jag blev helt skogstokig som vi sade förr... När jag nämnde det för henne så var hon mest sur över att jag läst hennes Dagbok.
Synd för vårt barn han är 25 år i dag. Skiljsmässa.
Citera
2017-08-16, 18:57
  #316
Medlem
enmaestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disko-Bosse
Din hämnd kan ju vara att du aldrig ger henne en förklaring så hon alltid går och undrar.. Den där ovissheten äter ju upp mycket tid.

Eftersom hon försökt försvara sig så vet hon vad det handlar om. Istället vänder hon dövörat till och visar exakt hur lite man egentligen betydde. Eller hur lite självkänsla hon själv har.
Vilket som.
Citera
2017-08-16, 18:58
  #317
Medlem
enmaestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellios
Tills det rasar! Var med en 10 år även jag. Full tillit. Nu singel


Fördjävligt.
Citera
2017-08-16, 18:58
  #318
Medlem
enmaestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Tänk dig en 20åring som varit ett förhållande 6 månader med någon, det motsvarar en fjärdedel av tiden dennna varit "vuxen" på pappret.
Think about it.

Ett halvår är tillräcklig lång tid för att det skall kunna ske stora förändring kroppsligt som psykiskt, belive me.

Instämmer helt klart.
Citera
2017-08-16, 18:59
  #319
Medlem
enmaestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Hm, nån gång måste polletten falla ner, tänker jag. Märkligt dock att hon inte tar det till sig alls, det måste vara nånting allvarligt fel med henne och detta säger jag utan att vara dömande. En "normal" människa hade i någon mån ifrågasatt sig själv i motsvarande situation.


Det kan ju vara så att hon gör det. Men det gör hon ju absolut inte inför mig.
Citera
2017-08-16, 19:03
  #320
Medlem
Disko-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enmaestro
Eftersom hon försökt försvara sig så vet hon vad det handlar om. Istället vänder hon dövörat till och visar exakt hur lite man egentligen betydde. Eller hur lite självkänsla hon själv har.
Vilket som.

Jag förstår. 6 månader är ju inte direkt lång tid men samtidigt så är det väl tacksamt i ett sånt här läge.
Värre hade det ju varit om det var flera år och med barn inblandat. Det hade kunnat varit värre med andra ord, mycket värre.

Tycker ändå du har skött det hela snyggt och inte snyftat och bönat - Du kan gå med ditt huvud högt.
Citera
2017-08-16, 19:04
  #321
Medlem
enmaestros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caregiverfromhell
Jag kan betätta om en go grej som hände på 90-Talet jag var förlovad med en kvinna som jag hade ett barn med.

Lång historia kort man kände att något var fel blev av med oskulden redan 1980 och sambo redan 1981.
Vi hade köpt ett g.a hus som jag renoverade med min far fast man var sliten så ville man ligga.

En på jobbet snackade om att han låg med en brud och gubben inte fattade något?

Efter en tid så kollade jag i hennes dagbok (detta kan nog inte ske i dag 23år senare)?
Den var full med i dag så träffade jag xxxxxx det var skönt för min kropp eller när vi var ute med jobbet i går så runkade jag av en kille med så vacker kuk.


Jag blev helt skogstokig som vi sade förr... När jag nämnde det för henne så var hon mest sur över att jag läst hennes Dagbok.
Synd för vårt barn han är 25 år i dag. Skiljsmässa.


Beklagar.

Vore kul att få höra hennes förklaring om hon nu hade någon, istället för att beskylla dig för att gå igenom hennes dagbok.
Citera
2017-08-16, 19:10
  #322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caregiverfromhell
Jag kan betätta om en go grej som hände på 90-Talet jag var förlovad med en kvinna som jag hade ett barn med.

Lång historia kort man kände att något var fel blev av med oskulden redan 1980 och sambo redan 1981.
Vi hade köpt ett g.a hus som jag renoverade med min far fast man var sliten så ville man ligga.

En på jobbet snackade om att han låg med en brud och gubben inte fattade något?

Efter en tid så kollade jag i hennes dagbok (detta kan nog inte ske i dag 23år senare)?
Den var full med i dag så träffade jag xxxxxx det var skönt för min kropp eller när vi var ute med jobbet i går så runkade jag av en kille med så vacker kuk.


Jag blev helt skogstokig som vi sade förr... När jag nämnde det för henne så var hon mest sur över att jag läst hennes Dagbok.
Synd för vårt barn han är 25 år i dag. Skiljsmässa.

Det är märkligt hur de där gamla dagböckerna var så heliga.

Oavsett vad som stod så var man the bad Guy om man tittade.
Citera
2017-08-16, 19:11
  #323
Avstängd
Caregiverfromhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caregiverfromhell
Jag kan betätta om en go grej som hände på 90-Talet jag var förlovad med en kvinna som jag hade ett barn med.

Lång historia kort man kände att något var fel blev av med oskulden redan 1980 och sambo redan 1981.
Vi hade köpt ett g.a hus som jag renoverade med min far fast man var sliten så ville man ligga.

En på jobbet snackade om att han låg med en brud och gubben inte fattade något?

Efter en tid så kollade jag i hennes dagbok (detta kan nog inte ske i dag 23år senare)?
Den var full med i dag så träffade jag xxxxxx det var skönt för min kropp eller när vi var ute med jobbet i går så runkade jag av en kille med så vacker kuk.


Jag blev helt skogstokig som vi sade förr... När jag nämnde det för henne så var hon mest sur över att jag läst hennes Dagbok.
Synd för vårt barn han är 25 år i dag. Skiljsmässa.

Det finns nog folk som hade mördat för mindre än så här. Tankarna flög har jag så ful kuk är jag så dålig i sängen?

Men 99% av alla Svenskar är jävligt hyggliga man rasade ihop och gick vidare.
När man läser om att syskon mördar syskon för en flört med fel man så svimmar man nästan.

Otrohet är så vanligt och i många fall så upptäcks det aldrig jag vet inte hur det är i dag
men jag har aldrig ens funderat på Dna prov OTROLIGT nog jag har fler kids.
Citera
2017-08-16, 19:26
  #324
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enmaestro
Det kan ju vara så att hon gör det. Men det gör hon ju absolut inte inför mig.

Förstår. Märkligt att hon är så onårbar och kall. Hon framstår inte som normalt funtad.
__________________
Senast redigerad av RobRoys 2017-08-16 kl. 19:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback