Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Du tänker alltså på ryska kulstöterskor.
Hmmm. Smaken är ju som baken delad.
Fortsätt du att tända på dessa goa töser.
Har du träffat östeuropeiska kvinnor öht?
De slår de flesta nordiska kvinnor i skönhet.
Tar hand om sig själva, är feminina, omhändertagande, vill ha familj, traditionella.