Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-20, 17:07
  #13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Tumregel och standardkrav är visserligen inte riktigt samma sak. Inte heller aktuella och hyfsat aktuella.

Men slarvigt av mig. Ska återkomma när jag har bättre på fötterna.

Jag antar dock att trådar som främst avhandlar PK duger. Eller måste det stå i rubriken för att vara godkännt?
Rubriken måste givetvis inte innehålla orden "politiskt korrekt" men tråden i sig, frågeställningen om man så vill, måste handla om det.
Citera
2017-07-20, 17:11
  #14
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Rubriken måste givetvis inte innehålla orden "politiskt korrekt" men tråden i sig, frågeställningen om man så vill, måste handla om det.

OK. Tack för svar.

Blir dock en slagsida där bara de som kan arbeta sammanhängande under en och samma period kan uppfylla kraven. Tar jag fram hälften av de 30 trådarna nu och hälften månader senare faller ju ofta kravet på aktuallitet.
Citera
2017-07-20, 17:53
  #15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
OK. Tack för svar.

Blir dock en slagsida där bara de som kan arbeta sammanhängande under en och samma period kan uppfylla kraven. Tar jag fram hälften av de 30 trådarna nu och hälften månader senare faller ju ofta kravet på aktuallitet.

Ja, och då faller också behovet av ett eget forum. Diskuteras inte ett ämne frekvent så behövs heller inget forum.
Citera
2017-07-20, 18:10
  #16
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, och då faller också behovet av ett eget forum. Diskuteras inte ett ämne frekvent så behövs heller inget forum.

En sak kan diskuteras frekvent fast användarna som gör det skiftar.
Citera
2017-07-20, 18:20
  #17
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
En sak kan diskuteras frekvent fast användarna som gör det skiftar.

Absolut, men du sa "månader senare" och då är det varken frekvent eller aktuellt.
Citera
2017-07-20, 18:26
  #18
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Absolut, men du sa "månader senare" och då är det varken frekvent eller aktuellt.

Jag menade om jag personligen går igenom 15 trådar nu och sen inte har tid med mer på ett tag kan jag behöva börja med att ersätta de första 15 när jag återupptar arbetet om dessa hunnit bli inaktuella.

Det betyder inte att det inte finns 30 aktuella tråder vid varje givet tillfälle bara att jag inte hinner med flödet.

Moderatorerna själva slår ju ibland ihop trådar till samlingstrådar för att de själva inte hinner jobba med för många trådar samtidigt.
Citera
2017-07-21, 17:25
  #19
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratoz
Jag menade om jag personligen går igenom 15 trådar nu och sen inte har tid med mer på ett tag kan jag behöva börja med att ersätta de första 15 när jag återupptar arbetet om dessa hunnit bli inaktuella.

Det betyder inte att det inte finns 30 aktuella tråder vid varje givet tillfälle bara att jag inte hinner med flödet.

Moderatorerna själva slår ju ibland ihop trådar till samlingstrådar för att de själva inte hinner jobba med för många trådar samtidigt.

Om du har så ont om tid och bara kan samla 15 aktuella trådar nu och sedan vänta några månader innan du plockar ihop 15 till så känns ju inte förslaget som helhet speciellt viktigt för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback