2017-07-26, 20:46
Medlem
Browndawgs avatar
Ja herregud vilken liv det var mot muslimer och det är såhär muslimska män är och allt vad det hette. Halva tråden består av hedersmordteorier och alla möjliga påhopp mot muslimer och bosnier.

Lite skadeglad att ni fick er en knäpp era troll.
Citera
2017-07-26, 20:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Men om man tar livet av sina barn och sedan tar sitt eget liv varför då starta en brand? Det är ändå lite märkligt.
Det kallas hämnd alternativt att förintengöra sig själv..

Har själv en nära anhörig som eldade upp sig för att få slut på det onda i själen ....
Eld renar och tillintetgör... Svårare än så är det inte...
Citera
2017-07-26, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hehe. Vet du någonting om det?

Nämen det finns ju ganska få bosnier som flyttar ut från Bosnien bortsett från de som flydde under 90-talet. Och det kändes inte spontant som Polen tog emot så mycket flyktingar.
Citera
2017-07-26, 20:50
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Bara att konstatera att polis/åklagare varit lite för snabba.
Om det nu stämmer att kvinnan mördat sina barn hoppas jag att hon led ordentligt före sin död.
Citera
2017-07-26, 20:51
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är det nog inte alls om man bestämt sig ...

I min släkt har du några självmördare .. så jag tror inte alls på de svårigheter som du målar upp.
Har de bestämt sig så lyckas de -- oavsett om den hänger sig, skär sig, eldar upp sig, kastar sig från broar .. och annat skit du kan tänka dig ..

I det här fallet är sannolikt alkohol inblandat också ... Vill du verkligen veta hur sådana självskador kan se ut ...?
Jag menar att det är svårt att knivskära sig till döds.
Antagligen i det här fallet också.
Men som du skriver så går det att lyckas begå självmord, men det fick bli med hjälp av en brand istället.
Så tolkar iallafall jag den info som hittills har kommit fram.
Citera
2017-07-26, 20:52
Medlem
Citat:
Men om man tar livet av sina barn och sedan tar sitt eget liv varför då starta en brand? Det är ändå lite märkligt.

Därför att det är svårare hitta bevis ? Kanske inte ville det skulle komma fram att hon som det ser ut var skyldig.
Citera
2017-07-26, 20:52
Medlem
Citat:
Det kanske hon gjorde för att förstöra lägenheten som de skulle vräkas från. Hon kan ha hyst agg mot hyresvärden, socialen osv. Kanske ville hon ingen skulle bo i hennes hem efter hennes och barnens död.
Citera
2017-07-26, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sessovic
Nämen det finns ju ganska få bosnier som flyttar ut från Bosnien bortsett från de som flydde under 90-talet. Och det kändes inte spontant som Polen tog emot så mycket flyktingar.
Den hör mannen som för övrigt inte längre är misstänkt verkar ha bott i Polen ganska länge. Om det stämmer att han blev bekant med sin numera avlidna fru när hon var 15 år. Kanske kom han till Polen som flykting under Bosnienkriget.
Citera
2017-07-26, 20:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det kanske hon gjorde för att förstöra lägenheten som de skulle vräkas från. Hon kan ha hyst agg mot hyresvärden, socialen osv. Kanske ville hon ingen skulle bo i hennes hem efter hennes och barnens död.
Ja en mycket trolig version i en sjuk människas hjärna ...

Och varför dödade hon barnen .. det motivet är ännu enklare -- för att pappa/man sagt nej, jag kan inte ge dig mer nu. Jag gör det jag kan .. mer förmår jag inte....
Citera
2017-07-26, 21:01
Medlem
ingen skulle kunna ta något från dem deras enda hem saker kanske . väldigt jobbigt för mannen om han nu är helt oskyldig . Svårt att tänka mig in i kvinnans agerande ändå tvekar iallafall att det är sanningen. kan ju komma fram nya bevis mot nån inblandad . mycket barnmord tycker jag i Sverige nu , iallafall där förälder är misstänkt mördare mer än vanligt tror jag .
Citera
2017-07-26, 21:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Den hör mannen som för övrigt inte längre är misstänkt verkar ha bott i Polen ganska länge. Om det stämmer att han blev bekant med sin numera avlidna fru när hon var 15 år. Kanske kom han till Polen som flykting under Bosnienkriget.
Och???

De flesta bosnier/bosniaker som finns i Sverige kom hit p g a det ... De flesta jobbar mer och är mer samhällsanpassade än svenskar ...

Så din poäng?
Citera
2017-07-26, 21:04
Medlem
LeeVans avatar
Citat:

Hon ville ville förstås dölja självmordet, och morden på sina barn, i en förhoppning att det hela skulle se ut som en tragisk olyckshändelse.

Men nu tog sig aldrig branden ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in