• 1
  • 2
2017-07-20, 19:16
Medlem
Kanske är det något fel på USB kabeln, USB porten du kopplat den till eller den externa låda disken ligger i.

Testa andra USB portar och USB kablar. Tex hade jag en gammal dålig USB hub där vissa externa funkade medan andra gav konstiga problem tills jag kopplade direkt till datorn.

Om du har tur så är det en vanlig intern SATA disk i den externa lådan som man kan koppla i en stationär datorn som en vanlig SATA disk.

Edit:
Hoppsan, glöm det jag skrev. Missade att det var en konstiga extern disk till HP datorer så jag har ingen aning hur den ser ut och hur du kopplat den till din datorn.
Senast redigerad av panpo98 2017-07-20 kl. 19:19.
Citera
2017-07-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Nu på morgonen testade jag koppla upp skiten mot min dator igen och vips... Nu kan jag komma in på den utan problem och titta på alla filer från EN mapp. Alla andra mappar är tomma och det var dom inte igår när jag kom in på den första gången. Jag märkte dessutom nu att vissa filer som jag kan titta på den externa hårddisken inte kan kopieras över till min dator. Det blir bara en tom mapp när jag försökt.

Är du rädd om innehålllet på hårddisken är det nog dags att sluta laborera med den! Tycker det låter som att den är kass och risken är att det blir värre ju mer du försöker med den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in