Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-15, 07:44
  #1
Medlem
Adobes avatar
Efter mitt första seriösa förhållande som varade flera år där min oskuld togs, så började jag sedan få allt fler ligg via bl.a dating appar.
Kondom har alltid använts, och speciellt när jag sedan stötte på en vän som hade HPV och jag läste allt mer på inom det.

Nu har jag mött någon som jag tidigare haft kontakt med för väldigt många år sedan som jag var nära på förlora oskuld till, hon gillar verkligen sex och verkar efter sin långvariga relation ligga runt. Inte så att hon söker sig till förhållande.
Det som förvånar mig är att hon inte använder kondom och tycker det är självklart att köra utan.

Detta fick mig att tänka hur vanligt detta är? samt hur pass stor smittorisken är? Jag själv känner ej alls stor skillnad mellan kondom och utan vad jag kan minnas (senast utan var ju snart 2 år sedan) och solklart ej värt om risk för smitta finns som jag gissar, även om den chansen kanske är relativt låg, varför fucka mitt sexliv resten av livet.

Hur pass vanligt tror ni det är? kör ni med kondom eller finns det folk här som kör utan med t.ex dejter eller annat tillfälligt?
Citera
2017-07-15, 09:20
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Efter mitt första seriösa förhållande som varade flera år där min oskuld togs, så började jag sedan få allt fler ligg via bl.a dating appar.
Kondom har alltid använts, och speciellt när jag sedan stötte på en vän som hade HPV och jag läste allt mer på inom det.

Nu har jag mött någon som jag tidigare haft kontakt med för väldigt många år sedan som jag var nära på förlora oskuld till, hon gillar verkligen sex och verkar efter sin långvariga relation ligga runt. Inte så att hon söker sig till förhållande.
Det som förvånar mig är att hon inte använder kondom och tycker det är självklart att köra utan.

Detta fick mig att tänka hur vanligt detta är? samt hur pass stor smittorisken är? Jag själv känner ej alls stor skillnad mellan kondom och utan vad jag kan minnas (senast utan var ju snart 2 år sedan) och solklart ej värt om risk för smitta finns som jag gissar, även om den chansen kanske är relativt låg, varför fucka mitt sexliv resten av livet.

Hur pass vanligt tror ni det är? kör ni med kondom eller finns det folk här som kör utan med t.ex dejter eller annat tillfälligt?

Jag brukar bara köra på men det beror på att jag är helt väck i skallen. Knullar nästan alltid full sorglig som jag är.
Citera
2017-07-15, 19:07
  #3
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Efter mitt första seriösa förhållande som varade flera år där min oskuld togs, så började jag sedan få allt fler ligg via bl.a dating appar.
Kondom har alltid använts, och speciellt när jag sedan stötte på en vän som hade HPV och jag läste allt mer på inom det.

Nu har jag mött någon som jag tidigare haft kontakt med för väldigt många år sedan som jag var nära på förlora oskuld till, hon gillar verkligen sex och verkar efter sin långvariga relation ligga runt. Inte så att hon söker sig till förhållande.
Det som förvånar mig är att hon inte använder kondom och tycker det är självklart att köra utan.

Detta fick mig att tänka hur vanligt detta är? samt hur pass stor smittorisken är? Jag själv känner ej alls stor skillnad mellan kondom och utan vad jag kan minnas (senast utan var ju snart 2 år sedan) och solklart ej värt om risk för smitta finns som jag gissar, även om den chansen kanske är relativt låg, varför fucka mitt sexliv resten av livet.

Hur pass vanligt tror ni det är? kör ni med kondom eller finns det folk här som kör utan med t.ex dejter eller annat tillfälligt?
De gånger jag drar hem luder så brukar jag köra med kondom då jag hatar könssjukdomar. Känner ingen större skillnad egentligen. De sporadiska gånger jag har sex med finare tjejer eller tjejer som har kille så brukar jag trä på kondomen när dem ser, och sedan ta av den i smyg. Då jag alltid binder tjejer jag knullar och tar dem bakifrån så märker dom inte detta. Efter ett långt knull och mycket smisk brukar jag komma i dem utan tillåtelse. Det hetsar mig något otroligt. De gånger jag har supit ner tjejerna så har de inte märkt det. Att göra en kvinna i ett förhållande gravid är min favorit.
Citera
2017-07-20, 17:11
  #4
Medlem
Har typ alltid kört utan skydd.

Men nu är det nya tider för mig. Kondomen ska på!
Citera
2017-07-21, 20:31
  #5
Medlem
Roidberts avatar
Jag runkar hellre än att använda kondom. Antar alltid att det är utan som gäller och diskuterar inte det med tjejen, men vägrar att använda kondom om det kommer på tal.
__________________
Senast redigerad av Roidbert 2017-07-21 kl. 20:33.
Citera
2017-07-22, 04:13
  #6
Medlem
Med ons brukar jag köra kådis på, men med alla ex och även min nuvarande så har jag knullat henne utan. Jag älskar nämligen att spruta i fittan och se det rinna ut. Jag (och även ofta tjejen) brukar dock kolla så att dom är rena innan.
Citera
2017-07-22, 06:40
  #7
Avstängd
Hatar kondom och skjuter för o döda.
Citera
2017-07-23, 17:05
  #8
Medlem
Dashades avatar
Rent allmänt tror jag det rör sig om varannan person man stöter på.

För egen del på vid ons av vid ons det sker misstag varje dag. Och kondomer borde vi bli bättre på :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback