2017-07-14, 20:38
Medlem
Jag har på den senaste tiden varit i innehav av några jävligt najsa droger. Problemet är bara att jag gärna vill dela med mig, men vet inte riktigt hur jag ska ta mig an att fråga om någon faktiskt vill och är öppen för det. Hur gör man???
Citera
2017-07-14, 20:53
Medlem
Xer0s avatar
"Hej, vill du hänga med ned till parken och punda lite?"
Citera
2017-07-14, 20:58
Medlem
Safetsj49s avatar
Ta på dig hatt, solglasögon, trenchcoat och en godispåse och sätt dig på en parkbänk. I påsen lägger du drogerna. Sedan när någon går förbi så håller du fram påsen och säger:

- Pst! Vill du knarka lite?
Citera
2017-07-14, 21:01
Medlem
Eller: "Eller får jag vara din inkörsport till att bli missbrukare, och få livet förstört"?
Citera
2017-07-14, 21:11
Moderator
Psilosophers avatar
För in samtalet på droger i allmänhet, pejla stämningen och ta det därifrån.
Citera
2017-07-14, 21:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Du bör vara medveten om att om du tycker det är najs nu men det skiter sig som det ofta nu gör så kommer det bli mycket extra på ditt samvete om du fört med dig någon annan ner i samma helvete. Du kanske kommer ur missbruket men de personerna du lockar med dig kommer inte göra det. Det kommer bli ett livslångt lidande utifrån skuld. Så mitt råd även om du tycker det är himmeln nu håll dig undan för att reka andra samma upplevelse. Om folk vill ta droger låt det till 100% vara deras eget val och ansvar.
Senast redigerad av Zaedrews 2017-07-14 kl. 21:19.
Citera
2017-07-14, 21:44
Medlem
Vill du hänga med en på en öl?
Citera
2017-07-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
För in samtalet på droger i allmänhet, pejla stämningen och ta det därifrån.

Den här hade jag använt. Man kommer på rätt snabbt vilka som rökar osv.
Citera
2017-07-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighlikeDexter
Jag har på den senaste tiden varit i innehav av några jävligt najsa droger. Problemet är bara att jag gärna vill dela med mig, men vet inte riktigt hur jag ska ta mig an att fråga om någon faktiskt vill och är öppen för det. Hur gör man???

För det första jävligt skum fråga. Om du vill dela med dina polare så är det väl bara säga vad du har och se om dom hakar på. Annars tycker jag du ska hålla det för dig själv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in