2011-11-04, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alydar
Vad finns det för anledning för två 40+ karlar att dela bostad såvida de inte är gay?

"This.......this is the way
This is the way I wanna live
I'm going through changes
( coming out, coming out )
This is the way I wanna live"

Citera
2011-11-04, 19:38
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink

Klar poäng!
Citera
2011-11-04, 21:20
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Vad finns det för anledning för två 40+ karlar att dela bostad såvida de inte är gay?

Samma anledning som för två stycken tjugoåringar. Bara det att de är singlar, hetero och har ett roligare liv. Och dito jobb ska väl tilläggas.
Citera
2011-11-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink

ist jag läste texten så var det coming up...
Citera
2011-11-04, 22:55
Medlem
Zikniks avatar
ET har väl alltid varit åtminstone tvestjärt? Vet inte om någon av tjejerna han "jagat" blivit något.
Citera
2011-11-04, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
ist jag läste texten så var det coming up...

Ja, och jag ändrade den för att uppnå en poäng som du inte fattade...
Citera
2011-11-05, 07:14
Medlem
Citat:
En övergång?
Citera
2011-11-06, 22:15
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
Samma anledning som för två stycken tjugoåringar. Bara det att de är singlar, hetero och har ett roligare liv. Och dito jobb ska väl tilläggas.

Tja, om du vill tro det så...
Citera
2011-11-07, 08:44
Bannlyst
Döljer han något här, månne?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13894350.ab
Citat:
Vi har inte hört något om ditt kärleksliv sedan du dejtade Catherine Hardenborg för hundra år sedan. Hur går det på den fronten?

– Jag har slutat prata om mitt privatliv. Jag har insett att det inte genererat någonting annat än fel grejer. Men det är inte synd om mig, jag pratar inte om det bara.
Citera
2011-11-09, 14:34
Medlem
Har träffat honom på en privat fest en gång där han uppträdde. Dryg, otrevlig och arrogant.
Citera
2011-11-18, 14:22
Medlem
I veckans Schulman Show, där E-Type är gäst, får han frågan om hur det var att jobba som personlig assistent åt en gammal nazist. E-Type var 21 när det ägde rum och ska tydligen ha snott den senila gubbens gamla Nazi-litteratur (varav vissa böcker dateras innan andra världskriget) som fortfarande finns i hans ögo.

Anledningen till att E-Type inte gått ut med vem det är, är pga av ett böckerna KAN tillhöra gubbens bror eller dylikt. Men det som är roligast med det här, och varför jag väljer att ta upp det här på flashback - är givetvis för att gubben är känd. Schulman frågade: "Om du skulle säga hans namn, skulle jag veta vem det är?". "Ja.", svarar då E-Type.

Jag är helt säker på att vi kan luska fram vem gubben är. Om detta redan tagits upp i tråden ber jag om ursäkt!

Spola fram till 48:30
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...cle13951352.ab
Citera
2011-11-18, 14:40
Medlem
Ipissonus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oinker
I veckans Schulman Show, där E-Type är gäst, får han frågan om hur det var att jobba som personlig assistent åt en gammal nazist. E-Type var 21 när det ägde rum och ska tydligen ha snott den senila gubbens gamla Nazi-litteratur (varav vissa böcker dateras innan andra världskriget) som fortfarande finns i hans ögo.

Anledningen till att E-Type inte gått ut med vem det är, är pga av ett böckerna KAN tillhöra gubbens bror eller dylikt. Men det som är roligast med det här, och varför jag väljer att ta upp det här på flashback - är givetvis för att gubben är känd. Schulman frågade: "Om du skulle säga hans namn, skulle jag veta vem det är?". "Ja.", svarar då E-Type.

Jag är helt säker på att vi kan luska fram vem gubben är. Om detta redan tagits upp i tråden ber jag om ursäkt!

Spola fram till 48:30
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noj...cle13951352.ab

Det anmärkningsvärda, vilket också poängteras i programmet, är ju att delar av litteraturen tydligen skulle vara daterad till efter WW2.

Är också nyfiken på vem det kan vara...tydligen ett mer känt namn för kvinnor än för män...hmm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in