Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-13, 11:45
  #13
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Med Darknet och inrikeskran, så har du löst allt och du får det i brevlådan.

Det där är verkligen inte hela sanningen. Darkweb-försäljare torskar också ibland.

Åker man ut och handlar från de s.k gängen så ska du se att de skiter i att de har span. De vet om det så de känner till alla platser där det inte går att se från polisens spaningslägenheter. Min upplevelse är att polisen gått lite från att ta köpare, det är de stora fiskarna man vill åt.

Är också smidigt att ha en kontakt man kan åka och träffa när man själv önskar och inte behöva vänta på leveranser i flera dagar.
Citera
2017-07-13, 17:16
  #14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
En plan förstås även om jag skulle föredra få det i handen.
Vad är inrikeskran?
Då är det kran du inte förstår hoppas jag, kran är samma som langare.

Men nu när du har såna problem med detta, så är inrikeskran perfekt.
Du beställer och får det ett par dagar senare, en del kan vara lite "slöa" och ta 7-10 dagar.
Andra kommer det dagen efter.
Citera
2017-07-13, 17:20
  #15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Det där är verkligen inte hela sanningen. Darkweb-försäljare torskar också ibland.

Åker man ut och handlar från de s.k gängen så ska du se att de skiter i att de har span. De vet om det så de känner till alla platser där det inte går att se från polisens spaningslägenheter. Min upplevelse är att polisen gått lite från att ta köpare, det är de stora fiskarna man vill åt.

Är också smidigt att ha en kontakt man kan åka och träffa när man själv önskar och inte behöva vänta på leveranser i flera dagar.
Tänkte på alla dessa problem att träffa en fysisk person, så är detta en utmärkt lösning.
Men visst åker dom dit också, det räcker ju med den som levererar cannabisen är under span, så hamnar man i deras skottgluggar.

Detta med de ändrat sig i vilka de tar, har fått bakslag i år, då tydligen Ygerman manat till mer brott ska bli utredda, och därför återupptog man en mer aktivare spaning på drogpåverkat folk, och även vissa trafikbrott fick hänga med i pinnjakten.

Jo, man får väga in att få det handen, eller vänta på posten.
Men går lösa med att man är förutseende.
Citera
2017-07-13, 17:52
  #16
Medlem
UgQvinnas avatar
Lilla jag vet vad kran och langare är.
Det kommer ordna sig.
Tack mina medknarkare för råd
Citera
2017-07-14, 00:38
  #17
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Lilla jag vet vad kran och langare är.
Det kommer ordna sig.
Tack mina medknarkare för råd
Hur kan du då inte förstå vad "inrikeskrqn" betyder? Rök efter skolan, inte istället för.

Förstår inte dessa trådar. Bestäm en plats, gå dit, säg hej, byt grejer, gå hem.
Citera
2017-07-14, 14:10
  #18
Medlem
JavalangIIs avatar
Jag förstår inte vad som är så komplicerat. Bestäm en plats på telefon (smsa helst inte), klä dig vettigt och inte som den värsta sortens sluskhippie ifall ni ska mötas på en öppen plats, träffa langaren, byt pengar mot varor och gå därifrån. Var vänlig och trevlig.
Citera
2017-07-14, 16:07
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Har lessnat på min gamla som har blivit omöjlig med tider m m.
Hittat en ny men personen är inte rekommenderad av en vän/bekant så vet inget alls om den nye.

Bra tips till första dejten? 😄🌿
Kanske är övernojjig men bättre safe than sorry.

Pga ditt nick och avatar antar jag att du är en tjej.

1. byt aldrig röka mot sex
2. om han frågar om sex som betalning, byt kran
3. kom i rätt tid och var trevlig
4. titta inte runt er efter snuter, ser skumt ut bara
5. bete er som vanligt och byt varor mot pengar vore som att ni fick kontakt på blocket och byter en jacka mot pengar


Är han svensk eller invandrare?
Citera
2017-07-14, 21:25
  #20
Medlem
UgQvinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Pga ditt nick och avatar antar jag att du är en tjej.

1. byt aldrig röka mot sex
2. om han frågar om sex som betalning, byt kran
3. kom i rätt tid och var trevlig
4. titta inte runt er efter snuter, ser skumt ut bara
5. bete er som vanligt och byt varor mot pengar vore som att ni fick kontakt på blocket och byter en jacka mot pengar


Är han svensk eller invandrare?

Det var en fin lista och borde stå som exempel men sexbiten är självklart inte aktuell. Är man inte djupt nere i träsket för att gå med på sånt?
Nu har jag haft kranar innan så det är/var inte själva frågeställningen.

Nu är dock affär gjord och tog ca 1 minut.
Kontakt via Wickr. Bra grejer.
Han var svensk eftersom du undrade.
Varför undrade du?

Till nån som skrev här ovanför innan;
Jag har gått en väldans massa år i skolan, troligen många fler än dig.
Missade bara 10 poängskursen "Allt du behöver veta om knark"
Citera
2017-07-15, 13:14
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgQvinna
Det var en fin lista och borde stå som exempel men sexbiten är självklart inte aktuell. Är man inte djupt nere i träsket för att gå med på sånt?
Nu har jag haft kranar innan så det är/var inte själva frågeställningen.

Nu är dock affär gjord och tog ca 1 minut.
Kontakt via Wickr. Bra grejer.
Han var svensk eftersom du undrade.
Varför undrade du?

Vad bra att första mötet gick smidigt.
Ville bara skriva det för några tjejer verkar tro att man måste ge sex för röka, skulle jag hellre utelämna den biten?

Jag var bara nyfiken.
Citera
2017-07-15, 16:45
  #22
Medlem
MosDefinites avatar
Haha sex för röka den var ny!
Citera
2017-07-16, 13:48
  #23
Medlem
Livshacks avatar
Kommer ihåg första gången jag skulle köpa. Förväntade mig en bolaneger som skulle försöka vara hotfull. Istället var det en helt vanlig, trevlig snubbe som kändes mer som en vän än en becknare.

Tänk på att de är affärsmän. De vill sälja produkten, det skulle skada deras business att råna/skada/hota någon, då de skulle tappa köpare.

Och haka inte upp dig på att det är en "knarkdeal". Se det som ett vanligt varuutbyte!
Citera
2017-07-16, 15:12
  #24
Medlem
på med västen sen är de cool
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback