• 1
  • 2
2017-07-11, 09:00
Medlem
itsurewasntmes avatar
Känns trovärdig!?

http://www.expressen.se/sport/hockey...jag-skulle-do/

Citat:
– Vi hade varit ute och ätit middag och drack något glas vin. Sedan gick vi ut till klubben och där hade våra gemensamma kompisar ett bord. Allt gick bra till en början, jag kände som man brukar göra när man har druckit två glas vin. Sedan kommer jag ihåg att det bara small. Jag började känna mig väldigt yr. Jag kommer ihåg att jag såg min väns gula klänning och att jag bad om hjälp. Det kändes som att jag svävade mellan liv och död. Det var det sjukaste jag har varit med om i hela mitt liv.

Citat:
SportExpressen har även talat med en av De Silvas vänner, som vittnar om att 20-åringen blev som personlighetsförändrad en bit in på kvällen.
– Hon kunde inte gå, hon blev aggressiv och satte sig på golvet och kastade saker omkring sig. När jag tog hem henne blev hon medvetslös i taxin och sen spydde hon, säger vännen.
Citera
2017-07-11, 09:16
Medlem
Låter som en snedtändning på en lina. En rookie kanske.
Citera
2017-07-11, 09:18
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Var nog någon av "vännerna".
Jag menar lojaliteten mellan de här golddigger människorna är inte direkt stark om man säger så.

Så vilka är "vännerna" med bordet? Ska vi gissa på någon mer sofistikerad stekar-Muhammad som hade planerat att ta med golddiggerbruden hem "jag hjälper henne hem" när hon hamnat i ruset eller dra med henne till toaletterna det är väl så det går till när de drogar och sedan våldtar?
Citera
2017-07-11, 09:23
Medlem
För det första, vilken jävla icke-nyhet.
Någon har blivit full på krogen, jaha?
Sedan ska man inte länka till artiklar från en skittidning som expressen. ni är med och stödjer att de hänger ut vanligt folk. Ni är med och stödjer ärekränkning.
Må ni brinna i helvetet.

Två glas vin?
Jag blir snurrig efter ett halvt glas när jag inte har käkat mat innan.
Bruden har blivit full och skyller det på att hon har blivit drogad.
Jävla trams.
Citera
2017-07-11, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
För det första, vilken jävla icke-nyhet.
Någon har blivit full på krogen, jaha?
Sedan ska man inte länka till artiklar från en skittidning som expressen. ni är med och stödjer att de hänger ut vanligt folk. Ni är med och stödjer ärekränkning.
Må ni brinna i helvetet.

Två glas vin?
Jag blir snurrig efter ett halvt glas när jag inte har käkat mat innan.
Bruden har blivit full och skyller det på att hon har blivit drogad.
Jävla trams.

Håller med om icke nyhet men dessa personer inblandade gillar att sola sig i glansen. Jag läste just i nån blaska om relationen med ett hockeyproffs och då var det minsann allt lysande.
När det går snett är det inte lika kul, därav de sanslösa bortförklaringarna som du skriver under på.
Citera
2017-07-11, 09:42
Medlem
rajrajmfs avatar
Jag tror tösen har hinkat i sig för mycket alkohol och fått en helt vanlig snefylla.
Citera
2017-07-11, 09:47
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Ni är med och stödjer ärekränkning.
Ära? Skulle tro att det är hon själv som tipsat när bakisen lagt sig.
Citera
2017-07-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Jag tror tösen har hinkat i sig för mycket alkohol och fått en helt vanlig snefylla.

Mest troligt faktiskt. Två glas vin är nog bortförklaringen men en fylla brukar inte göra att man sätter sig på golvet och kastar saker även om man är sketafull.
En mer uppfriskande substans brukar vara orsaken till mer avancerade krumbukter.
Senast redigerad av Johnth 2017-07-11 kl. 09:55.
Citera
2017-07-11, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsurewasntme
Ära? Skulle tro att det är hon själv som tipsat när bakisen lagt sig.

Nej, inte ära. Det är ett annat ord.
Dessutom gällde ärekränkningen inte just detta fallet utan det finns andra, normala svenskar, som blivit uthängda på förstasidan och tillskrivna saker de inte har sagt.
Citera
2017-07-11, 10:09
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag tror någon stoppade någonting i hennes glas. Mest troligt alkohol.
Citera
2017-07-11, 10:15
Medlem
JustZlatans avatar
Drogad av alkohol kanske? Hon har väl supit varje dag den senaste veckan och nu tog det stopp för kroppen och hjärnan.
Citera
2017-07-11, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Låter som en snedtändning på en lina. En rookie kanske.

Snälla kommentera inget om droger när du uppenbarligen har noll koll. Tror du på fullaste allvar du blir mer berusad av ladd etc ?. Det skulle snarare ordnat upp det för flickan och inte förvärrat något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in