Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-09-13, 01:19
  #49
Medlem
Fiskmuskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Ingen dum idé där. Skulle vara min man då, som skulle vara skådisen :=) Men när jag nämnt kameror och ev filmande för honom har han värjt sig och slagit ifrån sig :=) Verkar inte vara hans grej. Men helt klart skulle jag gärna frossa i filmklipp med honom i olika scener, ja inte med andra fruntimmer då förstås, men scener där han är själv. Jag skulle även gärna filma när han och jag är in action, är ju bara jag som ska se klippen. Jag är så knäpp att det är bara den man jag älskar och vill leva med som är tillräckligt sexig :=) Annars hade jag ju inte fastnat för honom.

Är lite likadan där. Bara karln jag älskar och vill leva med duger, finns inget som attraherar mig så mycket som han. Tycker ni borde prova!
Citera
2017-09-13, 01:29
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmuskatt
Är lite likadan där. Bara karln jag älskar och vill leva med duger, finns inget som attraherar mig så mycket som han. Tycker ni borde prova!

Bra där! Alla borde testa att ha sex med någon som de älskar på riktigt! Underskattat :=)
Citera
2017-09-13, 04:01
  #51
Medlem
Fiskmuskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Bra där! Alla borde testa att ha sex med någon som de älskar på riktigt! Underskattat :=)

Ja faktiskt!
Citera
2017-10-25, 09:09
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Visst sjunker sexualdriften med åldern, men samtidigt är väl inte porr något värst roligt? Jag skulle utan tvekan kunna låta bli att se porr under hela resten av mitt liv, men däremot vill jag nog fortfarande ha sex på riktigt. Ja, den bästa porrupplevelserna jag har haft var ändå när jag har sett på det med någon kvinna samtidigt som vi har sex. Porr är väl inget att ha underhållningsmässigt och intellektuellt? Det är ju tråkigt och enfaldigt. Jag har aldrig pallat med att se en hel porrfilm från början till slut, utan har spolat fram till det relevanta och blivit klar snabbt.

Nej, ta en paus från porren. Läs böcker eller gör något vettigt. Välj att istället ha sex med någon när lusten pockar på, eller välj att istället fantisera när du runkar. Gör det bara för att se vad som händer, för att se om det känns annorlunda.

"Välj att ha sex med nån"

Dagens.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback