Citat:
Ursprungligen postat av
-MLK-
Nu blir det här lite OT men ändå inom pågående diskussion. Det måste vara en jäkligt hårfin bedömning om vad som är rätt eller fel när det kommer till sex under påverkan av alkohol. Själv fick jag mig en omgång av frugan i fredags efter att hon varit ute och slirat lite med väninnorna. Hon blir alltid pilsk när hon fått några glas i sig och som vanligt fick hon sin vilja igenom när hon kom hem då hon blir påstridig. Till saken hör att jag till 100% kan garantera att det inte hade blivit nuppa av den här kvällen om hon inte hade varit onykter (iofs så var hon inte mer än salongsberusad när hon kom hem men ändå).
Menar ni på fullaste allvar att om hon nu skulle velat så hade hon anmält mig och skickat mig till kurran min. 2 år då jag skulle ha insett att hon egentligen inte ville nuppa utan att det endast var alkoholen som talade?
Det hände rätt många gånger i yngre dagar att man hamnade i säng med främmande kvinnor efter krogen, båda fulla och skulle garanterat inte ha legat med varandra i nyktert tillstånd med tanke på ångesten och den tryckta stämning som kunde infinna dagen efter. Flertalet par i detta landet har även blivit tillsammans efter en sådan träff som egentligen aldrig skulle inträffat utan alkoholens inblandning.
Löjligt och irrelevant. I det aktuella fallet var BO 13 år gammal. Men vi kanske kan bortse från detta och istället nämna att hon var "helt tom", "okontaktbar" och "helt borta" enligt FUP. Hon kunde ej heller stå, sitta, gå eller prata. BO kunde inte ens sticka sina egna fingrar i halsen för att spy. Hon var för redlös för att klara av detta.
Att utnyttja en tjej, eller kille, är vidrigt. Det är något brutalt fel på hemmaplan och i uppfostran när det händer. Nu när jag tänker efter så berättade mina föräldrar aldrig för mig att jag inte skulle stoppa kuken i munnen på redlösa tjejer. Det diskuterades aldrig. Men för mig var det glasklart att istället hjälpa en tjej, eller kille, som var i stort sett medvetslös.
Jag tycker att det borde vara glasklart för alla men den för våldtäkt dömda polisaspiranten Robin Nordlund samt tattarslöddret och barnvåldtäktsdömda Antonio Toledano Book håller nog inte med. Ej heller fettot Anna som istället lägger skulden på den 13-¨åriga redlösa tjejen.