Det har diskuterats i tråden om Antonios problem med farbror blå och socialförvaltningen. Fettot Anna säger att gulleponken är världsbäst och helt oskyldig. Ingenting har någonsin hänt. Alla andra hittar på i fall efter fall. I dom från Solna Tingsrätt där Antonio Toledano Book dömdes för våldtäkt mot barn står det:
Av inhämtat yttrande med från Socialförvaltningen i Solna Stad, daterat den 20 december 2016, som kompletterats den 14 maj 2017 framgår att Antonio Toledano Book har varit aktuell för utredning hos socialtjänsten ett flertal gånger med anledning av brottsmisstankar och att han har tidigare beviljats insats i form av kontaktperson.
Alltså knappast utan problem. Vad säger då Antonio om detta? I förhör med polis där han står anklagad för våldtäkt mot barn så berättar svinet att han har haft mycket problem med polisen och soc:
Från FUP, sidan 327:
A:Hon hade också druckit men var orolig för FFF var stressad för att de skulle hem klockan 12. Klockan blev halv ett och det skulle ta 35-40 minuter hem. FFF var medveten om vad hon gjorde, hon sluddrade lite då och äå. Inga direkta svårigheter.
FL: När du fick vet att det fanns en polisanmälan står det i ett förhör att du fick panik och sa att du inte kan få någon mer prick.
A: Det stämmer. Som jag varit in och ut hos polis och soc. Soc har sagt att de måste hitta en annan lösning och då blev jag rädd.
FL: Om du nu inte har gjort något, hur kom det sig att du då fick den här reaktionen? A: Det är en polisanmälan.
Jag tycker det låter som fettot Anna och den svartjobbande väktarpappan Roberto gör ett utmärkt jobb.-) Har livesändningen börjat? Eller pratar Anna fortfarande om Biggest Loser och hur "livet är toppen" efter att hennes son blivit totalt överkörd i sin överklagan vid HR?