2017-07-09, 21:18
Medlem
Under 2014 var varenda gruppvåldtäkt utförd av en vidrig och äcklig invandrare. I detta fall är jag tveksam. De äckliga muslimerna är rädda för buskar, skog och mörker. Ytterst osannolikt att de övernattar i en koja. Trots det är sannolikheten för vidriga muslimska pensionsräddare 99%.
Citera
2017-07-09, 21:50
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Gruppvåldtäkt i Kil.....

Jag satsar mina kort på white-trashraggare. Invandrare utgör knappast något problem i Kil.

De var inte hemmahörande i Kil.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/var...d-under-natten
Citera
2017-07-09, 22:07
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo

Nä då var dom väl från obygden då.
Citera
2017-07-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo

Citat:
Männen ska inte vara hemmahörande i kommunen.

– De är hemmahörande på olika ställen och som jag har förstått det har man samlats för någon slags festlighet på lördagen, säger Stefan Söderberg.

Var det något större evenemang i området, eller har de vart där för något privat?

Med tanke på detta och att en av de sägs vara 22 så är det nog inte ensamkommande våldtäktsmän den här gången. Jag tror nog inte på Somalier heller i det här fallet. Osannolikt att en 16-årig tjej träffar fyra främmande somalier en kväll och följer med de till någon ödslig plats själv. Även i detta PK-infesterade land är inte indoktrinerade 16-åringar riktigt så naiva för det allra mesta. Går ju inte att utesluta såklart. Däremot är lågoddsaren ändå något random babbegäng som fått med sig någon redlös 16-åring. Skulle dock tro att hon kände någon av de ytligt sedan tidigare.

Jaja, allt kommer fram till slut.
Citera
2017-07-09, 22:20
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Var det något större evenemang i området, eller har de vart där för något privat?

Med tanke på detta och att en av de sägs vara 22 så är det nog inte ensamkommande våldtäktsmän den här gången. Jag tror nog inte på Somalier heller i det här fallet. Osannolikt att en 16-årig tjej träffar fyra främmande somalier en kväll och följer med de till någon ödslig plats själv. Även i detta PK-infesterade land är inte indoktrinerade 16-åringar riktigt så naiva för det allra mesta. Går ju inte att utesluta såklart. Däremot är lågoddsaren ändå något random babbegäng som fått med sig någon redlös 16-åring. Skulle dock tro att hon kände någon av de ytligt sedan tidigare.

Jaja, allt kommer fram till slut.

När det gäller gruppvåldtäkten så gissar jag på asylboende.

Fast det kan ju vara en raggarfest. Även en årsträff för backhoppare som spårat ur.
Allt är möjligt.
Citera
2017-07-09, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Fast det kan ju vara en raggarfest. Även en årsträff för backhoppare som spårat ur.
Allt är möjligt.

Det har skett i en koja av män som inte här hemmahörande i orten. Det är alltså inte ett asylboende. Antagligen inte ens asylanter.

Tror på svenska medborgare, muslimer från något ghetto som vunnit på babbelotto och hittat en nersupen tonåring ensam.
Citera
2017-07-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av littlemy88
Det finns flera olika vindskydd/kojor där ungdomarna i Kil brukar hålla till!

Frysta höjden! Motionsspår ovanför slaombacken det det finns flera olika grillplatser med vindskydd och små "hus" där man kan söka skydd för regn samt förvara ved!

Lövenstrand! Här har kommunen ett djurhängn med kossor. Det finns även ett större vindskydd med grillplats med tak över! Har varit problem just vid detta med skadegörelse eftersom många ungdomar ( med moped och epa traktorer håller till där) ligger helt skyddat från villa områdena! Inte många som rör sig i det området nattetid!

Kils ravinerna! Ligger nedanför sannerudsvallen (fridrott och fotbolls område) tror inte det finns några vindskydd där utan är mer ett mindre motionområde men det kan ju finnas kojor av olika slag runt omkring i skogen! Värt att notera är att här har kommunen nyss byggt ett flerfamiljshus för ensamkommande men tror inte det är någon som har fått flytta in än?
Jahapp, det sistnämnda tror jag starkt på som du skrev. Eftersom dom bor där och säkert utforskat omgivningarna lite åtminstone så blev det som det blev senare,((
Citera
2017-07-09, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Allt är möjligt.

"Backhoppare som har årsträff" känns en aning långsökt. I så fall kan det lika gärna vara lantarbetare från Tolita som fått besked att de inte blivit uttagna till nästa års Paradise Hotel.
Citera
2017-07-09, 23:10
Medlem
fernebos avatar
Vafan är det för festligheter som sker i en koja utanför Kil???? Festen från helvetet?
Citera
2017-07-09, 23:26
Medlem
Sam.Boyds avatar
Fyra män 17 - 23 år som samlats utifrån kommunen och träffas och festar i en koja.

"Männen ska inte vara hemmahörande i kommunen"

"– De är hemmahörande på olika ställen och som jag har förstått det har man samlats för någon slags festlighet på lördagen"

Får inte ihop det....
Drakar och demonerlivare?
Citera
2017-07-10, 00:05
Medlem
Har bekanta i trakten och ryktet säger att det ska vara Afganer som utfört detta. Värmland har på senaste tiden bombats in med migranter och annat pack
Citera
2017-07-10, 06:18
Medlem
olavikostalainens avatar
Åk till Karlstad, kolla på torget och överallt i stan så ser du slöjor (somalier/araber) & Mena Pack så långt ögat når.

Inte en enda tvekan att det är äckliga missbildade MENA folk som utfört detta. En buss till närmaste landsbygdsort kan innehålla 30% Slöjor, 20% Hazarer och 10% Somalier.

Synd att alla har mjuknat och låter dessa människor ha en trevlig vistelse i Sverige. Finns förövrigt nästan INGA jobb utanför vård / utbildningssektorn. Good Game Well Played på långsikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in