Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-08, 04:24
  #1
Medlem
Jag är kille, normal byggd och har hittat riktigt snygga sommar pikéer i silke/bomullsblandning men problemet är att mina nipples syns igenom.. nipple covers som tjejer använder kmr inte funka då ser de ut som man har man boobs hehe..
några tips ni kan dela med er av?

Vanliga pikéer så har jag inte detta problem men då är ju tyget lite grövre.
Citera
2017-07-08, 04:32
  #2
Medlem
MoaLjungs avatar
Män bryr sig om sånt? Du kan sätta plåster över möjligen. Inte kul att dra av sen men du slipper i alla fall visa tuttarna
Citera
2017-07-08, 04:33
  #3
Medlem
UngeHerrProms avatar
Jag med men vafan gör det bryr mig inte riktigt.
Ha en t-shirt under eller prova att tejpa över bröstvårtorna
Citera
2017-07-08, 05:22
  #4
Medlem
VelvetReds avatar
Jag tycker att det är fint om det syns på killar.

Kör på bara och oroa dig inte för det, känn dig snarare stolt!
Citera
2017-07-08, 06:03
  #5
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Jag tycker att det är fint om det syns på killar

TS måste ha ett ovanligt problem, jag har fan ALDRIG hört om killar som är bröstvårtsblyga, tycker det låter så himla gulligt
Citera
2017-07-08, 07:04
  #6
Medlem
PixlJunkies avatar
Kvinnor tycker väl som män, att det är hett?
Citera
2017-07-08, 07:28
  #7
Medlem
borrizs avatar
  • Använder du rätt storlek?
    Det är inte meningen att du skall visa "sexpacket" när du har pike, gå istället upp i storlek.
  • Undvik den billiga skiten, som är i tunnare material. Köper du istället färre men lite dyrare tröjor, så märker du att de är sydda i lite tjockare tyg.
__________________
Senast redigerad av borriz 2017-07-08 kl. 07:32.
Citera
2017-07-08, 10:47
  #8
Medlem
RadikalFails avatar
Vad skulle du själv säga om du på stan såg en kvinnas stela nipples under en tröja?

Om du inte bryr dig så kommer du nog förstå att andra inte bryr sig heller.
Citera
2017-07-08, 10:56
  #9
Medlem
Heauxms avatar
Du har känsliga bröstvårtor. Vi kvinnor brukar köra en slags runt plåster som finns i de flesta butiker vid underkläderna. Det är som ett runt plåster. Men jag tycker inte att du behöver det.
Citera
2017-07-08, 10:58
  #10
Medlem
Astrorbits avatar
Kallas gynotuttar. Börja med Arimidex eller Aromasin.
Citera
2017-07-08, 14:08
  #11
Medlem
Haha får mig ett gott skratt när jag läser era kommentarer.

Har testat plåster blir bättre men fortf syns de.. och nej jag har normala bröstvårtor, tröjan sitter inte speciellt tight

Vill inte att mina bröstvårtor ska synas om jag tex går på en finare restaurang på samma sätt som en tjej inte vill de. Skulle jag se en snygg tjej där man ser hennes nipples skulle jag tycka de va sexigt men opassande på finare restaurang, dock vill jag inte att folk ska spana in mina nipples oavsett vart jag är
Citera
2017-07-08, 16:42
  #12
Medlem
Haha hittade denna tråd , jag har samma problem som TS. Skäms ibland att ha på en t-shirt pga detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback