2017-07-08, 22:26
Medlem
Dugins avatar
HAHAHAHAHA jag dör

Men samtidigt tycker jag lite synd om TS. Skulle rekommendera såna där fyrkantiga plåster som har lite lösare lim så du inte ska behöva lida varje gång du drar av dom annars finns det inte så mycket annat man kan göra. Att använda tajta linnen under kan ju också vara något.
Citera
2017-07-09, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
HAHAHAHAHA jag dör

Men samtidigt tycker jag lite synd om TS. Skulle rekommendera såna där fyrkantiga plåster som har lite lösare lim så du inte ska behöva lida varje gång du drar av dom annars finns det inte så mycket annat man kan göra. Att använda tajta linnen under kan ju också vara något.
haha ja men då syns dom under istället, plåsterna alltså
Citera
2017-07-09, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaegarn1337
Jag är kille, normal byggd och har hittat riktigt snygga sommar pikéer i silke/bomullsblandning men problemet är att mina nipples syns igenom.. nipple covers som tjejer använder kmr inte funka då ser de ut som man har man boobs hehe..
några tips ni kan dela med er av?

Vanliga pikéer så har jag inte detta problem men då är ju tyget lite grövre.

alltså. kanske dags att börja använda hjärnan. det finns något som heter Tshirt. du kanske ska börja använda det eller är du pank för att alla pengarna gick till pikéerna...
Citera
2017-07-09, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockteau
alltså. kanske dags att börja använda hjärnan. det finns något som heter Tshirt. du kanske ska börja använda det eller är du pank för att alla pengarna gick till pikéerna...
haha vilken trött hjärna du hade då, min fråga rör pikéer inte tshirts.
Citera
2017-07-09, 01:36
Medlem
MoaLjungs avatar
Ta på ett linne under?
Citera
2017-07-09, 01:38
Medlem
MoaLjungs avatar
Som dugin föreslog.
Citera
2017-07-09, 01:40
Medlem
Citat:
haha vilken trött hjärna du hade då, min fråga rör pikéer inte tshirts.

använda hjärnan. du kanske lär dig något någon gång.
Citera
2017-07-09, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Ta på ett linne under?
syns tyvärr oxå
Citera
2017-07-09, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cockteau
använda hjärnan. du kanske lär dig något någon gång.
du kanske ska ta de lugnt med knarket nästa utekväll, gå och nyktra till istället
Citera
2017-07-09, 02:16
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
syns tyvärr oxå

Hela problemet är alltså att man ser igenom. Du får nog byta pikéen mot något annat då.
Citera
2018-06-02, 16:56
Medlem
Yahnoovass avatar
Hahahha.. känner sympatin!!

löstes aldrig förmodar jag?
Citera
2018-06-02, 22:46
Medlem
https://www.gc2b.co säljer linnen som har en hårdare plastpanel som döljer och plattar till bröst och bröstvårtor. Fungerar även till folk som vill dölja spetsiga bröst eller bröstvårtor.
Rekommenderar att man tar ett par storlekar större då storlekarna är anpassade till transmän.

Beställde en för liten storlek ursprungligen och då var det svårt att andas och ett helvete att få på sig plagget över axlarna. Tänk på att deras rekommenderade storlekar är till för människor som vill komprimera och platta till sina bröst.

Gråa plagg är de som syns minst under kläder.

Säljs från USA så räkna med tull och då landar slutpriset inkl. frakt och tull på uppemot 600 SEK på grund av valutakursen. Men stör man sig mycket på sina bröst så kanske det inte är så dyrt.
Senast redigerad av honestoiltycoon 2018-06-02 kl. 23:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in