• 42 739 online
  • 1 139 770 medlemmar
  • 59 044 332 inlägg
  • 1
  • 2
2006-01-06, 12:09
Banned
Och det är ju förståeligt, för det avslöjar ju det som antytts redan tidigare, nämligen att vissa moderatorer ser sina nätkompisar som viktigare än Flashback, och inte behandlar alla användare lika. Alltså raderade man hela tråden (istället för att flytta den till Papperskorgen som brukligt är). De är rädda, rädda och fega. Jävla ynkryggar.

Eftersom TD är bannad igen så lägger jag upp brevet här så att några fler får läsa det.

Ni kan följa länken och fortsätta diskutera ämnet på ett mer fritt forum...

Citat:
Tjena Admin.

TD vid pennan (som din drömanvändare och vinstmaximerare Conny uttrycker det när han trollar loss på forumet och får det att växa i samma takt som din kuk/plånbok).

Jag vet att du inte bryr dig ett skit om huruvida personer som skriver på det här forumet möter den åldersgräns du satt upp, det vet nog alla vid det här laget, det är bara en fernissa som inte betyder ett dugg. Jag har fått duktigt på skallen för att jag (sent omsider, det medges) fört detta på tal, varningar och banningar osv.

Hur ser du på det faktum att Flashback aktivt spred bilder på minderåriga flickor? I England tom, som har så hårda lagar Very Happy , via Engelska FB. Lite peddovarning tycker jag, men vad tycker du? Var det rätt eller fel eller behöver man inte bry sig? Har du nåt svar?

Hur ser du på det faktum att dina moderatorer knullar runt bland medlemmarna? Ur opartiskhetsynvinkel alltså? Ja, du vet moderatorer har ju trots allt lite makt över användarna när allt kommer omkring. Eller begriper du det ens? Om du gör det, hur ser du på detta faktum?

Är det ett sånt FB du vill bygga? Där Memnok recenserar CharlieR:s knullfunktioner i outlaw och Tippi Hedren beredvilligt skickar bilder på sitt stånd i motljus till henne? Du tror inte ens för en sekund att deras bedömningar och beslutsfattande i outlaw påverkas av sådant? Om du inte tror det: Tänk igen.

Hur fan tänker du när det gäller det här frorumet?

Rädda Flashback för fan!!! Du om nån kan det.

Den här tråden kommmer ju att raderas av första bästa nyttiga idiot och jag bannas fortare än Tippi Hedren hinner ta ett digkamerakort av sin kuk så diskutera gärna här: http://under-ytan.com/forum/viewtopi...1094&start=420
2006-01-06, 12:10
Banned
handenduvets avatar
jag tippar på att det där inlägget försvinner inom 7 minuter.

knullrecension låter schysst. Kanske dags för ett eget delforum?
2006-01-06, 12:12
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
jag tippar på att det där inlägget försvinner inom 7 minuter.

knullrecension låter schysst. Kanske dags för ett eget delforum?

om johnhebe inte är ett troll så kommer det ju inte heller att tas bort tror jag, inget regelbrott att posta citat från andra forum.
2006-01-06, 12:13
Medlem
farbror einars avatar
Så där ja! Man tackar TD för bra info ang vissas moral och etik, detta stinker ju helvete lång väg.
2006-01-06, 12:17
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Om det nu är nån mening att kommentera det här, så tycker jag att TD nog borde satt alkolås på datorn. Jag har skrivit det tidigare, han är på väg att bli en ny Caine. Och det är väldigt tråkigt.

/CW
2006-01-06, 12:18
Banned
handenduvets avatar
Jag har alltid undrat varför vissa killar envisas med att skicka bilder på sitt stånd?
Är de själva så pass kukfixerade att de, i sin lilla neandertalarhjärna tror att det ska gå hem hos tjejerna?
2006-01-06, 12:19
Medlem
CodeMANs avatar
Äntligen!

http://www.flashback.org/showthread.php?t=273417

/Cody
2006-01-06, 12:20
Avstängd
edbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Så där ja! Man tackar TD för bra info ang vissas moral och etik, detta stinker ju helvete lång väg.

2006-01-06, 12:21
Medlem
Vanillababes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Om det nu är nån mening att kommentera det här, så tycker jag att TD nog borde satt alkolås på datorn. Jag har skrivit det tidigare, han är på väg att bli en ny Caine. Och det är väldigt tråkigt.

/CW

För övrigt var TD nykter igår.

Det han skriver i sitt öppna brev är sådant som måste komma fram och bli besvarat.

Lite nytt blod i Outlaw skulle nog inte skada. Helst på admins plats oxå, men det lär väl aldrig hända, tyvärr.
2006-01-06, 12:23
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Äntligen!

/Cody

Äntligen någons som kommer med konkreta saker och lyckas tala ur skägget...
2006-01-06, 12:24
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Äntligen någons som kommer med konkreta saker och lyckas tala ur skägget...
Med ett trollkonto, ja. Skulle du själv våga skriva det med ditt eget konto?

Det vågade inte jag.

/Cody
2006-01-06, 12:26
Moderator
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Äntligen!

vad menar du med den där posten?? det är ju fortfarande en jävla röra eftersom du inte vill berätta ditt syfte?
  • 1
  • 2