2017-07-07, 22:35
Medlem
Akratess avatar
Jag använder alla droger (förutom benso) i ett spirituellt och pschadeliskt syfte då jag alltid mediterar på ett eller olika sätt.
Finner en del inombords som jag kanske inte hade upptäckt med någon annan substans.

Enligt mig som är spirituell så tror jag på högre makter och bl.a andar så tror jag att varje substans har sitt syfte spirituellt även om det är kul som fan att köra på ett race eller rave!

Meditation finner jag lättast fram mot morgonkvisten när det lugnar ned sig lite.
Då är jag lite mer avslappnad och har lättare att gå vidare till den andra dimensionen

Någon mer än jag som använder det så eller tycker som jag?
Citera
2017-07-08, 00:33
Medlem
Goose420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Jag använder alla droger (förutom benso) i ett spirituellt och pschadeliskt syfte då jag alltid mediterar på ett eller olika sätt.
Finner en del inombords som jag kanske inte hade upptäckt med någon annan substans.

Enligt mig som är spirituell så tror jag på högre makter och bl.a andar så tror jag att varje substans har sitt syfte spirituellt även om det är kul som fan att köra på ett race eller rave!

Meditation finner jag lättast fram mot morgonkvisten när det lugnar ned sig lite.
Då är jag lite mer avslappnad och har lättare att gå vidare till den andra dimensionen

Någon mer än jag som använder det så eller tycker som jag?

Vilka droger har du testat på för meditation, vilka skulle du vilja prova och vilka har fungerat bäst?
Citera
2017-07-08, 07:18
Medlem
Akratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goose420
Vilka droger har du testat på för meditation, vilka skulle du vilja prova och vilka har fungerat bäst?

Det ultimata jag vill prova är Ayahusca samt röka DMT på en LSD peak.

Min favorit drog att meditera på är amfetamin, den ger mig så pass med fokus att jag lättare kan släppa tanken fri och gå över in i en vision, hallucination eller vad du nu vill kalla det.

MDMA är också en favorit där jag mediterar på ett sätt att jag fokuserar på mina knutar i det mentala, lite som att massera ditt psyke.

Därefter kommer hallucinogener som LSD NBOME, svamp etc.
Det jag har problem med på denna typ av substanser är att det är så otroligt mycket tankar.
Därför ligger DMT, 5-MeO-DMT och Ayahuasca inte långt fram i tiden.

Jag är den typen av spirituella som vill lära mig, så mycket kunskap som möjligt för att förhoppningsvis förhöjas till en högre dimension.
Kunskap, som endast DMT och meditation kan ge dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in