Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-10, 16:13
  #13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Ghb poppar direkt upp i mitt huvud.
Smaken som man aldrig glömmer! Och visst, helt klart. Och likt alkohol så är det inget som man ska peta i sig och sen framföra fordon.
Citera
2017-07-11, 11:41
  #14
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Njae. Nej. Jag förstår ju att du inte är ute efter exakt den känslan och jag förstår vilken känsla du menar. Till exempel så tycker jag att en låg dos diazepam (Stesolid, Valium) ger samma typ av välbehag men det är ju bara tillåtet i trafiken om man har det på recept och även då är det egentligen inget jag rekommenderar. Jag förespråkar rent generellt nykterhet i trafiken.

Annars blir man ju "lika" go av cannabis i måttliga mängder. Helt annan känsla men för mig ger det en tillfredsställelse som är lika "värd" så att säga. Tramadol i måttliga doser kan nog också kvalificera sig.

Egentligen så för mig personligen så kan alla droger som jag uppskattar ge ett rus som har samma "värde". Eftersom alla droger skiljer sig åt väldigt mycket så är det väldigt svårt att säga vad du skulle uppskatta.


Det är som att slicka sin syster. Det smakar likadant men känns fel.


Det här är det enda vettiga rådet i hela tråden egentligen, resterande svar är olika sätt att säga "Testa placebo, det kanske funkar".

På pillerfronten är jag inte såpass bevandrad, men ta det försiktigt om du ska gå in där. Annars skulle jag rekommendera att röka en mjeklig mängd hasch (det viktiga är egentligen att du röker Indica, INTE Sativa. Nästan allt hasch är Indica, medans gräs oftast är Sativa) för att bli lite salongs.

Käka Gabapentin etc skulle jag ej rekommendera. Jag har knaprat i mig ett gäng kartor av dom i mer eller mindre desperation för att kunna få lite sömn (jag har enorma sömnproblem) och jag kan säga att om du vill bli salongsberusad på dom så har du ett sjuhelvetes knaprande framför dig.
Citera
2017-07-11, 15:30
  #15
Medlem
phenibut är vad du söker. ta 2 gram och tacka mig sen
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback