2017-07-05, 12:23
Medlem
Hej! Imorgon ska jag fika med en tjej från tinder i stan. Hon bor på hotell eftersom hon är mycket på jobb i Stockholm. Hur gör jag för att få hänga på upp på hennes rum och knulla henne?
Tips mottages seriösa tips.
Citera
2017-07-05, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan100
Hej! Imorgon ska jag fika med en tjej från tinder i stan. Hon bor på hotell eftersom hon är mycket på jobb i Stockholm. Hur gör jag för att få hänga på upp på hennes rum och knulla henne?
Tips mottages seriösa tips.

Du är självsäker och trygg inför henne.
Citera
2017-07-05, 12:27
Medlem
xposures avatar
Du gör henne intresserad?
Det är inte direkt så att det finns en manual som funkar på alla tjejer tyvärr.
Citera
2017-07-05, 12:40
Medlem
Xer0s avatar
Kom på en bra anledning till att ni skall kolla på hennes rum / lägenhet, eller kolla någon film hos henne / dej.

Sedan när ni sitter där på sängen / soffan så kan du bara dra ned henne i halmen och går hon med på det så blir det säkert hångel också.

Du måste ju kolla att hon är med på det naturligtvis, men jag tror inte hon kommer bjuda in dig eller följa med någon stans om hon inte har ok:at dig innan.

Inte säkert att det blir nått sex av för det dock. Det är ju också ett bevis på bra kvaliteér att man kan gå så långt utan att bli frustrerad och tjata om sex.
Citera
2017-07-05, 12:41
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xposure
Du gör henne intresserad?
Det är inte direkt så att det finns en manual som funkar på alla tjejer tyvärr.

Vissa är intersserade från början, andra ger sig aldrig.
Det är nog något man får känna av.

Skulle nog vänta med att tränga mig på för mycket på första dejten, bra om det blir en puss lixom.
Citera
2017-07-05, 15:51
Medlem
Eftersom hon har hotellrum och Tindrar så är hon nog ute efter sex. :P
Sköt dig så får du knulla.
Citera
2017-07-05, 21:02
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Varför är man på Tinder om man inte vill knulla? Kanske inte första gången men senast andra. Sköt dina kort, var inte för på men var öppen för signaler.
Fråga om hon vill hänga med hem till Tensta och titta på etsningar, säger hon att det finns något närmare har du halva inne!
Citera
2017-07-06, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stureplan100
Hej! Imorgon ska jag fika med en tjej från tinder i stan.
Man fikar inte med appdejter, amatör! Alkohol är alltid ingångsvärdet, alltid! (givet då att det inte handlar om en rawfoodveganateistnykterist, men då har man redan på förhand kommit överens om att det blir ligga av)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in