Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-07, 12:46
  #13
Medlem
Leibachs avatar
Nä, varit nära. Men inte ännu. Föredrar de med europeiskt utseende, men de flests verkar vara sydamerikanska, thai eller svarta. Och lite för manliga. Skulle jag testa en shemale nån gång ska det vara en blond eller mörkhårig europeisk, med 100% kvinnligt ansikte och figur.
Citera
2018-11-08, 14:04
  #14
Medlem
ChiCoLas avatar
Jag bumpar den här tråden.
Thai Corner är lite överskattat enligt mig. Kanske okej om man är där med vänner eller så men ofta är det fullsatt lite senare på kvällen när tjejerna kommit dit. Sen kan tjejerna vara ganska pushiga eller väldigt kalla. Och enligt mig är typ 1/5 snygga. Flera är ganska maskulina.

Dessutom är jag inte så intresserad av att sitta på en bar och köpa öl jag inte vill ha för att ens få snacka med en av ladyboysen. Hon som verkar vara någon mama-san på stället är ganska otrevlig och eftersom stället är ganska så smalt, mellan bar och fönster, så känns det ganska trångt och lite omysigt. Klart att jag har sett några grymt sexiga varelser där. Gick hem med en tjej (inte en ladyboy) för något år sen, och satte på henne på en massageklinik i närheten. Men hon var inte värd de 1300 DKK jag betalade. Jag sa att jag inte hade de 1500 hon ville ha. Hon hade möjligtvis varit värd hälften.

Nu senast jag var i Köpenhamn ( ca 1 månad sen) såg jag en så in i helvete fin ladyboy och blev sugen som fan, men var inte sugen på att lägga de 2000 DKK som hon ville ha och hon var inte utan beundrare så det gick inte att få ner priset där. Så gick till en Singha Thaimassage som är typ 15-20 minuters promenad där ifrån. Har haft bra erfarenheter där innan till ett okej pris, man slipper ju köpa öl och drinkar och massagen har varit okej. Då frågade hon som tog emot mig om jag ville ha en ladyboy och jag sa att jag ville kolla. Tyvärr var hon inte särskilt feminin och jag frågade efter en annan tjej och satte på henne ist.

Men nu till min fråga: Vet någon en massageklinik där man kan få en ladyboy ist. Gärna lika söt som de tjejer som brukar finnas. Det fanns alltså på singha men misstänker att det är samma där hela tiden och vill inte ha henne. Vet nåon om det finns andra?

Kan dessutom avslöja att det bästa knullet jag haft i Köpenhamn var när jag letade till en annan massageklinik i närheten av Istergade och såg en liten trapp ner på en sidogata och testade att knacka på. En öststatstjej öppnade i trosor och bh. Där inne stod tre andra tjejer i underkläder och de frågade vad jag önskade. Det var en riktigt porrig stämning och jag tog en tjej som såg ut att vara typ 18-22. Hon hade en enormt sexig blick och vi gick in i ett rum med speglar och en stor säng. Hon började dansa, satte på musik, vi snackade lite. Hon bjöd på vodka och frågade om jag hade ladd. Hon sög, vi knullade, vi drack med och knullade mer. Typ 40 minuter för 800 DK. Billigare än varje thaimassage i hela Köpenhamn.

Chicola
Citera
2018-11-13, 21:57
  #15
Medlem
Prova studiestræde vid rådhuspladsen. Där kan du hitta feminina saker.
Citera
2021-08-17, 15:14
  #16
Medlem
Några tips nu för tiden?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback