Citat:
Hejsan!
Har precis utfört stick#2
Har sett fram emot detta stick hela veckan. Planen var att värma upp testot, massera låret efteråt och sedan gymma ben. Jag glömde att värma upp testot samt massera låret, var jävligt glömsk helt enkelt
Ska dock gymma ben idag.
Stickte in nålen långsamt i låret, plötsligt ryckte hela benet till och nålen drogs ut, kom pyttelite blod. Träffade jag en nerv kanske? Andra försöket gick perfekt, aspirerade och det kom en liten bubbla.
Det kom inget blod efter jag drog ut nålen denna gång! Förra gången kom det rätt mycket rinnande, kändes skönt.
Ångrar att jag läst så mycket om när testot ''kickar in'' eller att man börjar känna det. 4-6 veckor har jag läst. Hade jag inte läst det lär jag haft placebo som in i helvete just nu
Har förövrigt tyvärr börjat kolla för mycket på bröstvårtorna... Tänker för mig själv ''Såg mina bröstvårtor ut såhär innan jag startade?'' ''hade jag gyno innan jag kurade fast visste inte det?''. Såklart har jag inte gyno, tankarna leker med mig. Det kliar inte heller eller gör ont. Får fan ta och skärpa mig
.
Nu ska jag ner till gymmet och kötta ben!
Har precis utfört stick#2
Har sett fram emot detta stick hela veckan. Planen var att värma upp testot, massera låret efteråt och sedan gymma ben. Jag glömde att värma upp testot samt massera låret, var jävligt glömsk helt enkelt
Ska dock gymma ben idag.Stickte in nålen långsamt i låret, plötsligt ryckte hela benet till och nålen drogs ut, kom pyttelite blod. Träffade jag en nerv kanske? Andra försöket gick perfekt, aspirerade och det kom en liten bubbla.
Det kom inget blod efter jag drog ut nålen denna gång! Förra gången kom det rätt mycket rinnande, kändes skönt.
Ångrar att jag läst så mycket om när testot ''kickar in'' eller att man börjar känna det. 4-6 veckor har jag läst. Hade jag inte läst det lär jag haft placebo som in i helvete just nu

Har förövrigt tyvärr börjat kolla för mycket på bröstvårtorna... Tänker för mig själv ''Såg mina bröstvårtor ut såhär innan jag startade?'' ''hade jag gyno innan jag kurade fast visste inte det?''. Såklart har jag inte gyno, tankarna leker med mig. Det kliar inte heller eller gör ont. Får fan ta och skärpa mig
.Nu ska jag ner till gymmet och kötta ben!
du träffade förmodligen en nerv eller så fick du en muskelsammandragning precis innan du gick igenom muskeln.. det är vanligt och har hänt alla som gjort fullständiga kurer ett flertal gångern, absolut ingen fara

om du läst så mycket så borde du också veta att du redan nu har förhöjda värden, det här är en mindfuck för dig som är hundra procent sanning bakom så är du tillräckligt förvirrad för att inte veta om det är placebo eller inte
du kan redan dag 2 på testo enanthate uppleva ökad sex lust, aggression, humörsvägningar, blodtryck, styrka osv o dom som säger annat har helt enkelt inte tillräckligt med erfaranhet av AAS alternativt lyssnar blint på vad alla andra säger
-varför detta 4 veckors sträck har hittats på är för att du måste tänka på att när du tränar bryter du ner muskeln för att sedan bygga upp den, detta styrs till stor del av ditt hormon testosteron så du behöver bryta ner muskeln ett par gånger för att se en kraftig skillnad ifrån när du hoppade på, så jag lovar dig, du bygger redan nu muskler EXTREMT mycket snabbare än tidigare, du har bara inte sätt ett stapel diagram på det utan ett linjärt sådan är du med mig?
när det kommer till gyno bara släpp det... om du ska nojja så ska du gå o ta prover annars kan du lika gärna skita i det för får du gyno då LOVAR JAG DIG att du känner det.. det gör ont som fan mannen
och om det bara kliar lite eller ömmar lite kan det lika gärna vara hormon regleringen och absolut inte nödvändigtvis gyno så även om du känner det skulle jag avvakta med AI så antingen kollar du värdena eller så slutar du nojja, du får ont som fan om det händer o då vet du på en gång