2017-07-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juandeag
Hejsan!

Har precis utfört stick#2

Har sett fram emot detta stick hela veckan. Planen var att värma upp testot, massera låret efteråt och sedan gymma ben. Jag glömde att värma upp testot samt massera låret, var jävligt glömsk helt enkelt Ska dock gymma ben idag.

Stickte in nålen långsamt i låret, plötsligt ryckte hela benet till och nålen drogs ut, kom pyttelite blod. Träffade jag en nerv kanske? Andra försöket gick perfekt, aspirerade och det kom en liten bubbla.

Det kom inget blod efter jag drog ut nålen denna gång! Förra gången kom det rätt mycket rinnande, kändes skönt.

Ångrar att jag läst så mycket om när testot ''kickar in'' eller att man börjar känna det. 4-6 veckor har jag läst. Hade jag inte läst det lär jag haft placebo som in i helvete just nu

Har förövrigt tyvärr börjat kolla för mycket på bröstvårtorna... Tänker för mig själv ''Såg mina bröstvårtor ut såhär innan jag startade?'' ''hade jag gyno innan jag kurade fast visste inte det?''. Såklart har jag inte gyno, tankarna leker med mig. Det kliar inte heller eller gör ont. Får fan ta och skärpa mig .

Nu ska jag ner till gymmet och kötta ben!

du träffade förmodligen en nerv eller så fick du en muskelsammandragning precis innan du gick igenom muskeln.. det är vanligt och har hänt alla som gjort fullständiga kurer ett flertal gångern, absolut ingen fara

om du läst så mycket så borde du också veta att du redan nu har förhöjda värden, det här är en mindfuck för dig som är hundra procent sanning bakom så är du tillräckligt förvirrad för att inte veta om det är placebo eller inte

du kan redan dag 2 på testo enanthate uppleva ökad sex lust, aggression, humörsvägningar, blodtryck, styrka osv o dom som säger annat har helt enkelt inte tillräckligt med erfaranhet av AAS alternativt lyssnar blint på vad alla andra säger

-varför detta 4 veckors sträck har hittats på är för att du måste tänka på att när du tränar bryter du ner muskeln för att sedan bygga upp den, detta styrs till stor del av ditt hormon testosteron så du behöver bryta ner muskeln ett par gånger för att se en kraftig skillnad ifrån när du hoppade på, så jag lovar dig, du bygger redan nu muskler EXTREMT mycket snabbare än tidigare, du har bara inte sätt ett stapel diagram på det utan ett linjärt sådan är du med mig?

när det kommer till gyno bara släpp det... om du ska nojja så ska du gå o ta prover annars kan du lika gärna skita i det för får du gyno då LOVAR JAG DIG att du känner det.. det gör ont som fan mannen

och om det bara kliar lite eller ömmar lite kan det lika gärna vara hormon regleringen och absolut inte nödvändigtvis gyno så även om du känner det skulle jag avvakta med AI så antingen kollar du värdena eller så slutar du nojja, du får ont som fan om det händer o då vet du på en gång
Citera
2017-07-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du träffade förmodligen en nerv eller så fick du en muskelsammandragning precis innan du gick igenom muskeln.. det är vanligt och har hänt alla som gjort fullständiga kurer ett flertal gångern, absolut ingen fara

om du läst så mycket så borde du också veta att du redan nu har förhöjda värden, det här är en mindfuck för dig som är hundra procent sanning bakom så är du tillräckligt förvirrad för att inte veta om det är placebo eller inte

du kan redan dag 2 på testo enanthate uppleva ökad sex lust, aggression, humörsvägningar, blodtryck, styrka osv o dom som säger annat har helt enkelt inte tillräckligt med erfaranhet av AAS alternativt lyssnar blint på vad alla andra säger

-varför detta 4 veckors sträck har hittats på är för att du måste tänka på att när du tränar bryter du ner muskeln för att sedan bygga upp den, detta styrs till stor del av ditt hormon testosteron så du behöver bryta ner muskeln ett par gånger för att se en kraftig skillnad ifrån när du hoppade på, så jag lovar dig, du bygger redan nu muskler EXTREMT mycket snabbare än tidigare, du har bara inte sätt ett stapel diagram på det utan ett linjärt sådan är du med mig?

när det kommer till gyno bara släpp det... om du ska nojja så ska du gå o ta prover annars kan du lika gärna skita i det för får du gyno då LOVAR JAG DIG att du känner det.. det gör ont som fan mannen

och om det bara kliar lite eller ömmar lite kan det lika gärna vara hormon regleringen och absolut inte nödvändigtvis gyno så även om du känner det skulle jag avvakta med AI så antingen kollar du värdena eller så slutar du nojja, du får ont som fan om det händer o då vet du på en gång

Schysst att du tittar in här ibland och hjälper till!

Fan va skönt att få reda på det du skriver. Har kollat här på fb samt forum.steroid och där skriver 99% angående detta att man först kickar in efter typ 4 veckor.

Kom precis hem från ett hårt gympass. Vet ej om det är på grund av det är varmt ute, men jag svettades som en GRIS. Hela ryggen var genomblöt, som att jag hoppat i vattnet med kläderna på. Lär vara en blandning mellan testot och värmen.

Japp, får helt enkelt försöka sluta oroa mig för gyno (om det ändå var så lätt).

Har också sett att här på flashback skrivs det att man bör kolla sina värden 6v in i en testokur. På amerikanska forum skriver de flesta att man bör kolla 7v in i en testokur. Är det någon skillnad?

mvh
Citera
2017-07-08, 20:02
Medlem
Nu jävlar! 8 timmar efter sticket i vänstra lår. Kan knappt gå, haltar farm. Gör rejält precis över knät på vänster sida.

Jävlar va jag klagar idag! Får helt enkelt ta en Ipren och sussa kudde. Imorgon lär jag få åka rullstol :s

Mvh
Citera
2017-07-08, 22:35
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Nu jävlar! 8 timmar efter sticket i vänstra lår. Kan knappt gå, haltar farm. Gör rejält precis över knät på vänster sida.

Jävlar va jag klagar idag! Får helt enkelt ta en Ipren och sussa kudde. Imorgon lär jag få åka rullstol :s

Mvh

Hej
Stick i gluteus maximus eller medius istället.

Mvh Exo
Citera
2017-07-09, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Hej
Stick i gluteus maximus eller medius istället.

Mvh Exo

Ger nog låret en till chans då dessa inte är "virgin" längre. Hoppas på mindre smärta

Skulle det inte vara någon skillnad sticker jag i röven stick 4!

Btw, är det någon som vet varför jag inte kan skriva i tråden om shoppar? Tänkte gröna mshop men står att jag ej har behörighet att posta där...
Citera
2017-07-09, 12:06
Medlem
Loafees avatar
Hur snabbt tömmer du pumpen?

Citat:
Ger nog låret en till chans då dessa inte är "virgin" längre. Hoppas på mindre smärta

Skulle det inte vara någon skillnad sticker jag i röven stick 4!

Btw, är det någon som vet varför jag inte kan skriva i tråden om shoppar? Tänkte gröna mshop men står att jag ej har behörighet att posta där...

Läs klistrade trådar.
Citera
2017-07-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Hur snabbt tömmer du pumpen?

Läs klistrade trådar.

Så långsamt som möjligt. Går inte ens trycka snabbt om jag försökte.(blå nål)

Will do!
Citera
2017-07-09, 12:51
Medlem
Har också sett att här på flashback skrivs det att man bör kolla sina värden 6v in i en testokur. På amerikanska forum skriver de flesta att man bör kolla 7v in i en testokur. Är det någon skillnad?

kör 6 veckor eller så kör du 7 veckor det har mindre betydelse men känner du inte av några biverkningar kan du ju lika gärna vänta 7 veckor och låte kroppen reglera 1 vecka extra, är du orolig / känner biverkningar så utgå ifrån 6 veckor alternativt tidigare

jag skulle rekommendera axlar framför alla andra alternativ av inject spot men det är jag

du kan inte göra inlägg för du har inte behörighet som ny medlem, du ska vara medlem minst 6 månader och gjort över 1000 inlägg tror jag
Citera
2017-07-09, 15:47
Medlem
Tycker också att allt ser bra ut men personligen
hade jag börjat med adexen dag 1 0,25-0,5mg Eod efter blodprovet skjustera om behövs.Dumt att vänta.

Här är värdena du bör ligga inom efter du tagit blodprovet.
S-östradiol=Min 40-150 Max pmol/L

M.v.h
Citera
2017-07-09, 15:53
Medlem
För övrigt så kan jag säga att man inte alltid känner av östrogenet jag är Hypernkänslig å senast låg jag på 533 å kände inte 1 dugg.

För hade fått fake på armidexen. Gick så länge så var tvungen gångna med Letro för få ner de fort de tog 4 veckor så va jag på 74. Då gick jag över til adexen igen å denna gång va de äkta.

Bara blodprov som säger sanningen.

M.v.h
Citera
2017-07-10, 22:48
Medlem
Hej! Är det inte bättre att vänta tills eller om jag får känningar med adex? Då kan jag kolla mina värden 6v i kuren och se om de har höjts mycket. Låg förövrigt på 80 pmol/l östro innan kuren.

Rätta mig om jag har fel men då kan jag väl säga att jag är relativt säker på att ej få gyno om jag kör en exakt likadan kur?

Om vi säger att jag kör 0.25mg eod och sedan ligger inom ramen gällande östro 6v in i kuren. Har jag då hittat min "perfekta" dosering för adex liksom forever?

Lär inte vara så då östrot borde höjas om jag kör en 500mg testokur som nästa, eller hur?

Det finns ingen "perfekt" dosering som fungerar på alla kurer om jag har förstått det rätt.

Blir lite mycket frågor nu men om jag skulle köra 0.25mg adex genom hela denna kur eod) och ligga inom ramen på östrot. Är det då stor chans att om jag doserar 0.5mg eod på en annan kur med 500ml/mg e5d?

Tänker dubbel dos på testot=dubbel dos på al.

Har inte planerat in någon andrakur än, därför gissar jag bara lite i det jag skriver ovanför

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Cyber79
Tycker också att allt ser bra ut men personligen
hade jag börjat med adexen dag 1 0,25-0,5mg Eod efter blodprovet skjustera om behövs.Dumt att vänta.

Här är värdena du bör ligga inom efter du tagit blodprovet.
S-östradiol=Min 40-150 Max pmol/L

M.v.h

Citat:
Ursprungligen postat av Cyber79
För övrigt så kan jag säga att man inte alltid känner av östrogenet jag är Hypernkänslig å senast låg jag på 533 å kände inte 1 dugg.

För hade fått fake på armidexen. Gick så länge så var tvungen gångna med Letro för få ner de fort de tog 4 veckor så va jag på 74. Då gick jag över til adexen igen å denna gång va de äkta.

Bara blodprov som säger sanningen.

M.v.h
Citera
2017-07-11, 10:28
Medlem
Kör direkt 0.25 kan räcka å ta blodprov sen som Du sa. Alla är olika men jag klarar mig inte utan tar från dag 1. Men ta 0,25 eod är mitt råd.

Sen ser du hur du ligger så vet du på 1 ungefär till nästa gång. Beror på dosen på testo men om du kör lika ex. Annars bör du höja.

Men gör som du vill alla som jag känner tar från dag 1
M.v.h
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in