2022-03-29, 19:25
Medlem
Jugdishs avatar
Efter en längre tids tystnad har lögnerskan förärat oss med ett viktigt budskap.... men som vanligt sparkar hon återigen in öppna dörrar.

https://www.instagram.com/tv/CbsZmqH...dium=copy_link
Citera
2022-03-29, 19:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Efter en längre tids tystnad har lögnerskan förärat oss med ett viktigt budskap.... men som vanligt sparkar hon återigen in öppna dörrar.

Jag förstår fortfarande inte om vi lever i ett jämställt land där män och kvinnor förväntas delta på lika villkor, eller om kvinnor behöver skyddas på ett sätt eller annat.
Citera
2022-03-30, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag förstår fortfarande inte om vi lever i ett jämställt land där män och kvinnor förväntas delta på lika villkor, eller om kvinnor behöver skyddas på ett sätt eller annat.
Som jag förstår det menar hon att kvinnor från socialgrupp 1 behöver extra stöd gentemot män från samma förhållanden då män tenderar att gynna sitt eget kön. T ex hennes egen pappa som arbetade så högt man kunde komma inom juridiken, men anställde väldigt få kvinnor.
Citera
2022-03-30, 06:48
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Hon använder fortfarande förintelseöverlevaren Hedi Fried för att exponera och bosta sitt eget ego i sociala medier. Glömmer aldrig när man skulle rösta på Linnéa i Lets dance för at hon dansade för Hedi Frieds skull, asså fy fan!

Det känns som man kan riskerar att brinna i helvetet för mindre omoraliska handlingar än det där.
Citera
2022-03-30, 07:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
Äckelsubban livnär sig på uppmärksamhet. Hon har inga principer hon har inga värderingar hon vill bara stå i centrum och få uppmärksamhet till vilket pris som helst.

Hon vill uppfattas som snygg men de flesta transor ser mer kvinnliga ut än henne så hon måste köra hela feminist spielet för det är det enda sättet som hon kan socialt uppfattas som attraktiv och "sexig" 🤢🤢🤢 alltså hon är råäcklig. Hon ser ut som en medelålders bög med peruk.

ÖPPÖPPÖPPÖPP!! Linea ÄR snygg kom inte och säg nåt annat. Sen att människan är helt bombad i roten är en annan sak. Men snygg är hon. Punkt slut!
Citera
2022-03-30, 09:45
Medlem
aquaman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Hon använder fortfarande förintelseöverlevaren Hedi Fried för att exponera och bosta sitt eget ego i sociala medier. Glömmer aldrig när man skulle rösta på Linnéa i Lets dance för at hon dansade för Hedi Frieds skull, asså fy fan!
Svenska feminist-influencers i ett nötskal. Usch.
Citera
2022-03-30, 12:18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Som jag förstår det menar hon att kvinnor från socialgrupp 1 behöver extra stöd gentemot män från samma förhållanden då män tenderar att gynna sitt eget kön. T ex hennes egen pappa som arbetade så högt man kunde komma inom juridiken, men anställde väldigt få kvinnor.
Ja, jo.. Om allt man har är en hammare...
Citera
2022-03-30, 14:50
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det känns som man kan riskerar att brinna i helvetet för mindre omoraliska handlingar än det där.

Vad sägs som att föreläsa på en skola, ta ut 80 - 120 000, efter det sätta sig på tåget hem och skriva en kolumn i Aftonbladet om hur pojkarna i skolans aulan tydligen skule gå full fucking mental och skrika hora och andra okväden.

Efterföljderna av detta blev att berörda skola med rektor i spetsen fick gå ut och offentligt meddela att det faktiskt inte alls var på det viset som Linnéa påstod.

Va? Skulle en charlatan ljuga? Otippat.
Citera
2022-03-30, 17:09
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish

Hur många män har mördats på dessa 11 veckor?
Citera
2022-03-31, 19:58
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Slår vad om att majoriteten av de 14 kvinnorna som mördats är invandrarkvinnor. Men de talar Linnea tyst om. Deras etnicitet alltså.

Linnea skriver på sin instagram om sitt liv:
"Jag provar mig fortfarande fram. Försöker och lyssnar. Jag har suttit och läst om Björns meddelanden och saker han har skrivit på nytt och sedan tänkt på vad ni sagt och skrivit till mig över åren. Vad kan jag bidra med? Vad vill jag ge bort?"

Hot tip: I hennes framtid ser jag henne träffa väggen. "the wall" och leva resten av sitt liv ensam.
Citera
2022-03-31, 20:06
Medlem
NoTruces avatar
Kan någon mod ändra trådtiteln? Hon har väl inte rört en handboll på tio år. Jan Emanuels bollar räknas inte.
Citera
2022-04-01, 01:37
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kan någon mod ändra trådtiteln? Hon har väl inte rört en handboll på tio år. Jan Emanuels bollar räknas inte.

Hahah, jag måste få höra vad detta rykte kommer ifrån. Hört det många gånger innan. Är detta ett Flashback-rykte eller är det något som faktiskt tyder på att de haft ihop det?
Om Linnea nu bryr sig om kvinnor och vill stärka sin image så är ju ett tips att inte ligga med andra kvinnors män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in