2021-03-11, 21:35
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är väl han Champagne-sossen Jan-Emanuel om jag fattar allting rätt.

Till syvende og sist så är hon alltså bara en av glamour enkelt förförd prinsessa. Vem hade kunnat ana?
Och så måste mannen vara upptagen också. Hon s.a.s. plagierar hans hustru, osjälvständig som hon är.
Citera
2021-03-11, 21:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Ja, precis. "Toxisk maskulinitet" skulle man ju hålla sig borta från Linnéa men du drogs till den ändå, fail.
Det är vad vi som börjar bli medelålders gärna kallar för ett "epic fail".

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Rik och framgångsrik och dessutom gift. Vilken jäkla klichè hon är Linnea.
Om man kollar i den här tråden på mina analyser av Linnéa, så ser man att det här bara är nästa steg så att säga. Hon är en brud som vem som helst som inte var poppis i skolan och nu hämnas hon.

Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Och så måste mannen vara upptagen också. Hon s.a.s. plagierar hans hustru, osjälvständig som hon är.
Det är ju klart. Hon får känna sig lite speciell ju. "Bättre än hans fru!" medans han förmodligen bara ser henne som en ung tight fitta.

Jag undrar fortfarande om hennes pappa kramade henne för mycket eller för lite.
Citera
2021-03-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Haha, blir nog svettigt på bägge håll för dem nu.

Hon har legat med en gift, anabola- och amfetaminfylld gubbe som är polare med torsken Paolo Roberto och hänger med sverigedemokrater. Ett riktigt jävla asshole, särskilt om man ser till hennes liberalfeministiska följarskaror.

Han har riskerat äktenskap, förmögenhet och familj för att få knulla med en nästan 20 år yngre feminist-influencer på dekis. Och enligt skvallret i podden "Ursäkta" så var det ingen engångsgrej när de bägge var fulla och nerkoksade utan har pågått några månader i alla fall. Herregud.

Han har ju i alla fall pengar så han klarar sig, får Claesons supportrar nys om det här så är hon ju cancelled på riktigt den här gången. Vad ska hon göra då? Använda sin jur.kand. på riktigt? Hon kommer ju inte direkt få anställning på en flashig advokatbyrå med all skit hon har i bagaget och Massi Fritz lär väl inte vilja ha konkurrens på sin byrå av en annan narcissist.
JE lever lyxliv och kör lyxbilar, lever livet med andra ord och väljer att ha sex med Linnéa av alla tjejer. Börjar tro att Linnéa satte en pistol mot hans huvud och sa, "ha sex med mig nu annars hamnar du på assholesonline".
Citera
2021-03-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
JE lever lyxliv och kör lyxbilar, lever livet med andra ord och väljer att ha sex med Linnéa av alla tjejer. Börjar tro att Linnéa satte en pistol mot hans huvud och sa, "ha sex med mig nu annars hamnar du på assholesonline".

Är vi säkra på att det är JE???? Sinnesjukt isåfall ju!!!! Måste HA ALLT gossip SPILL THE TEA guys
Citera
2021-03-11, 22:18
Medlem
Dofternas avatar
Kan Jan-Emanuel ha tjatat sig till sexet?
Citera
2021-03-11, 23:10
Medlem
NordicElfMagics avatar
Hennes inlägg från några veckor sen om att inte bonka med ledsna tjejer blir ju rätt spännande i sammanhanget. Var ju lite väl specifikt ngl.
Citera
2021-03-12, 02:05
Medlem
Ja, det var ett otippat "par", kanske JE kan banka lite vett i huvudet på henne (pun intended).
Citera
2021-03-12, 06:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Haha, blir nog svettigt på bägge håll för dem nu.

Hon har legat med en gift, anabola- och amfetaminfylld gubbe som är polare med torsken Paolo Roberto och hänger med sverigedemokrater. Ett riktigt jävla asshole, särskilt om man ser till hennes liberalfeministiska följarskaror.

Han har riskerat äktenskap, förmögenhet och familj för att få knulla med en nästan 20 år yngre feminist-influencer på dekis. Och enligt skvallret i podden "Ursäkta" så var det ingen engångsgrej när de bägge var fulla och nerkoksade utan har pågått några månader i alla fall. Herregud.

Han har ju i alla fall pengar så han klarar sig, får Claesons supportrar nys om det här så är hon ju cancelled på riktigt den här gången. Vad ska hon göra då? Använda sin jur.kand. på riktigt? Hon kommer ju inte direkt få anställning på en flashig advokatbyrå med all skit hon har i bagaget och Massi Fritz lär väl inte vilja ha konkurrens på sin byrå av en annan narcissist.

Va!? Ser man på. Där försvann all hennes cred på en gång alltså Svikit sina medsystrar och dessutom med karlsnok som det där. Det går ju inte att ta sig ur direkt. Skademinering kanske redan är på G med tanke på inlägget om att må dåligt.
Citera
2021-03-12, 07:27
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Va!? Ser man på. Där försvann all hennes cred på en gång alltså Svikit sina medsystrar och dessutom med karlsnok som det där. Det går ju inte att ta sig ur direkt. Skademinering kanske redan är på G med tanke på inlägget om att må dåligt.

Jag hade skitit på mig om jag hade varit Jan-Emanuel, Har han ett skriftligt medgivande på att han fick penetrera den lilla hoppetossan med ett halvkvaddat psyke? Risken är inte helt obetydlig att han blir uthängd som ett svin/våldtäktsman. Han kanske gjorde en snabb kalkyl i huvudet, kanske det var värt det för lite av Linneas fett på sylen?

Hon har ju sina fysiska attribut på pluskontot, det får man ge henne. Vet i fan om inte jag också hade klivit på om jag fick chansen. Rent hypotetiskt alltså.
Citera
2021-03-12, 08:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag hade skitit på mig om jag hade varit Jan-Emanuel, Har han ett skriftligt medgivande på att han fick penetrera den lilla hoppetossan med ett halvkvaddat psyke? Risken är inte helt obetydlig att han blir uthängd som ett svin/våldtäktsman. Han kanske gjorde en snabb kalkyl i huvudet, kanske det var värt det för lite av Linneas fett på sylen?

Hon har ju sina fysiska attribut på pluskontot, det får man ge henne. Vet i fan om inte jag också hade klivit på om jag fick chansen. Rent hypotetiskt alltså.

Jo jävla Ågren han måste ha! Hon har redan hintat vartåt det lutar. Alltså inget övergrepp i juridikens mening men han borde vetat bättre. Men sedan kanske inte. Jan-Emanuel verkar skita om det mesta. Kanske därför om så han ens tog den här riskabla chansningen.

Blir oavsett en intressant följetong. Att lägra en man redan upptagen är ju den ultimata no no bland kvinnor.
Citera
2021-03-12, 08:23
Medlem
MadBalts avatar
Ganska passande En dvärg som Jan Emanuel har en väldigt liten kuk. Antagligen är han även impotent efter sitt anabola missbruk. Linnea slipper sex eller i värsta fall slipper känna att hon har det.
Citera
2021-03-12, 08:28
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Blir oavsett en intressant följetong. Att lägra en man redan upptagen är ju den ultimata no no bland kvinnor.

Linnéa tillhör flumvänstern som vill krossa kärnfamiljen, så då passar det att ligga med en gift man. Sen måste man ju tillstå att Jan Emanuel är själva epitetet av en alfahanne och de brukar få ligga gifta som ogifta. Nån incel/soyboy vill inte ens Linnéa ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in