2019-12-04, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ad-infinitum
De mer än blundar. Nu när allt uppdagats så får hon ju ändå fortsätta.
Nu senast höll hon, som om inget hänt, i Svenska Hjältar-Galan.
Hon är fortfarande inne i värmen.

Nu spelades väl den galan in innan det verkligen kom upp till ytan vad hon är för sorts människa, men jag tror msm kommer rikta ficklampan åt höger och lc kommer fortsätta att fantisera med det fina folket applåderandes bakom sig.
Citera
2019-12-04, 09:05
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxmedflax
Nu spelades väl den galan in innan det verkligen kom upp till ytan vad hon är för sorts människa, men jag tror msm kommer rikta ficklampan åt höger och lc kommer fortsätta att fantisera med det fina folket applåderandes bakom sig.

Visste inte att den redan spelats in utan verkar visas den 18 december?

Men det förklarar varför LC inte kunde vara tyst som en mus längre. Gissningsvis så tvingade Aftonbladet ut henne om de redan spelat in skiten. Fortsätter det storma fram tills 18 december så förstörs mysstämningen för tittarna... Aftonbladet måste vara rätt putta just nu.
Citera
2019-12-04, 09:24
Medlem
Ad-infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxmedflax

Galan var i måndags så nog visste de om hennes trovärdighetsproblem i god tid innan.
Det vore lite lustigt om det skulle dyka upp något mer kring Linnea nu innan galan Tv-sänds den 18:e.
Citera
2019-12-04, 09:38
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Galan var i måndags så nog visste de om hennes trovärdighetsproblem i god tid innan.
Det vore lite lustigt om det skulle dyka upp något mer kring Linnea nu innan galan Tv-sänds den 18:e.

Jag gissar dock att när allt började segla upp så var det försent att hitta en ersättare. De har haft henne i alla promo-bilder och i alla förberedelser för programmet, hade säkerligen förinspelade inslag med henne etc etc. Det förklarar i alla fall varför hon knuffades ut i vattnet för att göra Söndagsintervjun och varför hon helt plötsligt yrat om det harmlösa ämnet vården. Damage control.

Det är två veckor tills det sänds så det kan hända mycket däremellan, men jag tror Aftonbladet kommer försöka få henne hålla låg profil.
Citera
2019-12-04, 11:57
Medlem
Fethetens avatar
Svenska Hjältar galan spelades in igår eller förrgår enligt hennes Instagram där hon lagt upp storys och bild i sin fina rosa klänning från galan.

Så för att bli svensk hjälte måste man alltså ta mot ett pris från Aftonhoran av en mytoman feminist och bli anmäld för sexualbrott efteråt för att man hade fel handslag och råkade titta på den oemotståndliga utdelaren...
Senast redigerad av Fetheten 2019-12-04 kl. 12:13.
Citera
2019-12-04, 12:04
Medlem
vidrikfittanens avatar
Har nu fått en offert på cirka 35 000 kr från https://www.joylovedolls.com/ för en docka som görs utefter bilder på Linnea.
Ska jag slå till?

Håret är väldigt speciellt.
Citera
2019-12-04, 19:36
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Har nu fått en offert på cirka 35 000 kr från https://www.joylovedolls.com/ för en docka som görs utefter bilder på Linnea.
Ska jag slå till?

Håret är väldigt speciellt.

Kan du visa mig en bild på hur hon skulle se ut som docka? Eller har du bara visat en bild på henne och fick ett prisförslag?
Haha, fan vad som måste få sjuka förfrågningar.
Citera
2019-12-04, 20:45
Medlem
brianmolkos avatar
Har hon uttalat sig om Victorias secretgrejen som är nedlagd och kallat den omodern, bara för hon själv inte kan vara med ?
Hon kan kanske vara med i Fröken Sverige(demokrati) men hon kanske varit för tränad för vara med där
Eller för västerländsk
Citera
2019-12-04, 21:24
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag har börjat få riktigt härliga och starka känslor för Linnea Claesson. Tänker såhär.
Är det en bra idé att skriva till henne på Insta och berätta lite härligt så att hon fattar.
Kärlek, detaljer, känslor och allt det där.
Vad tror ni?
En bra start, en ingång??

Jag tror att hon är upptagen med att vara kär i sig själv. Hon onanerar säkert till bilder på sig själv.
Citera
2019-12-04, 22:27
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Anna Björklund skriver en rätt intressant artikel om internetfenomenen LC och CW - som realist är jag smått allergisk mot begreppet "performativt", men analysen av LC tycker jag ändå är rätt slående. Jag tycker om att hon går rakt på sak och kallar en spade en spade (en lögn är lögn) och att dessa charlataner inte ska tas på för stort allvar. De är clowner helt enkelt (att det tagit en sådan jävla tid för människor att se detta är för mig obegripligt):

Citat:
Nu debatteras Linnéa Claesons lögner och Cissi Wallins vittnesmål, igen. Är vad de skrivit på internet bra eller dåligt, viktigt eller farligt, hej eller hå. Men det enda de gjort är att följa www-reglerna för det starka narrativet, ibland är berättelsen sann, ibland är den inte det.

Trots att man numera använder sitt riktiga namn och ansikte på sociala medier är det en performativ handling att framträda där. Och de som valt sin internetpersona som yrke skapar en roll som är tänkt att underhålla. Deras publik vill se drama, blod. Linnéa Claeson borde inte bedömas som faktakälla eller opinionsbildare, hon är en skådespelare, utklädd till krigare. Hennes karaktär är ett slags dominatrix som förnedrar sina beundrare kvickt och iskallt. En ganska klassisk kvinnoarketyp, hon som ingen man kan få. Herregud, hon står till och med bredbent på bord i skinnbyxor.

länk till artikel; https://www.expressen.se/kultur/ni-a...innea-claeson/
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2019-12-04 kl. 22:32.
Citera
2019-12-04, 22:32
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Anna Björklund skriver en rätt intressant artikel om internetfenomenen LC och CW - som realist är jag smått allergisk mot begreppet "performativt", men analysen av LC tycker jag ändå är rätt slående. Jag tycker om att hon går rakt på sak och kallar en spade en spade (en lögn är lögn) och dessa inte ska tas på för stort allvar. De är clowner helt enkelt (att det tagit en sådan jävla tid för människor att se detta är för mig obegripligt):

Hon hävdar mer eller mindre att de spelar en karaktär - och visst, det kan så vara. Men borde inte media också behandla dom som fiktionella karaktärer?
Citera
2019-12-04, 22:49
Medlem
PrimusPiluss avatar
Citat:
De mer än blundar. Nu när allt uppdagats så får hon ju ändå fortsätta.
Nu senast höll hon, som om inget hänt, i Svenska Hjältar-Galan.
Hon är fortfarande inne i värmen.

Ganska stark sektvarning på henne och hennes följare, spelar ingen roll var alternativmedia gräver fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in