2019-11-11, 15:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ad-infinitum
Intressant.
För i en spelarpresentation för sin f.d. danska klubb förklarade hon hur hon redan som fyraåring brukade gömma sig i torkskåpet på dagis och pussas med sin "käresta".

https://web.archive.org/web/20171102...linnea-claeson

Hennes offer kanske inte alls ville in i torskskåpet och pussas.
Hon kanske sysslade med sexuella trakasserier själv?
Helt klart. Men det är ju okej för hon är tjej och alla killar vill alltid ha en tjej, hela tiden.
Citera
2019-11-15, 12:33
Medlem
Hyfsad nedgörning av LC i dagens GP
https://www.gp.se/kultur/kultur/med-...lla-1.20349737
Citera
2019-11-15, 13:05
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns

Härligt att någon vågar skriva om vilken grov lögnare LC är. Nu inväntar vi att flera hänger på GP, samt att LC själv kommer att komma med tusen anledningar till varför hon är sveriges största offer. Sanningen är dock bara att hon är en av sveriges största mytomaner.
Citera
2019-11-15, 13:58
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Ungefär vad många har skrivit här, men mer välformulerat naturligtvis . Extra tungt för att kritiken kommer från en tvättäkta feminist dessutom, och inga "anonyma näthatare". Borde rimligtvis stämma till eftertanke hos åtminstone några av Linnéas lärjungar och tillskyndare.
Citera
2019-11-15, 14:53
Medlem
Nej jag tror att metoo-kören bakom LinneaC. kommer att se #EmelieRoslund som en stor svikare. Man gör inte så - svika en medsyster och anklaga henne för att ljuga.

PK-maffian ser till att ingen skriver någon kritik mot migration, feminism, miljöalarmism (läs Greta) - då blir det offentlig schavottering.
Citera
2019-11-15, 16:58
Medlem
TimTebows avatar
Har bara följt Linnea Claeson från sidlinjen, sett något inlägg i flödet någon gång säkert. Men kan någon som följt henne berätta om det är några mörkhyade kukar som hon visat upp eller dålig invandrar-svenska i meddelandena hon har fått? Eller är det bara påhittade svenska män som skickat meddelanden och bilder till henne?
Citera
2019-11-15, 19:08
Bannlyst
Cissi Wallin går ut på sin insta och försvarar Linnéa Claeson.
Dom är lika goda kålsupare båda två.
Citera
2019-11-15, 20:31
Medlem
Citat:
Bra läsning! Äntligen så sätter någon henne på plats!

Jag hittar dock inget som stöder följande påstående:
Citat:
På "Assholes online" har hon under åren publicerat flera konversationer med män som skickat bilder inom denna genre, men slutade när det uppdagades att bilderna var hämtade från en porrsajt.
Någon som har en källa?

/Niclas
Citera
2019-11-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ungefär vad många har skrivit här, men mer välformulerat naturligtvis . Extra tungt för att kritiken kommer från en tvättäkta feminist dessutom, och inga "anonyma näthatare". Borde rimligtvis stämma till eftertanke hos åtminstone några av Linnéas lärjungar och tillskyndare.

En en riktig feminist granskar en karriärsfeminist
Citera
2019-11-15, 22:06
Medlem
Hon kommer inte att prata om det där och bara hoppas det här går över snart, precis som hon gjort hittills med moa wallin och haveristerna.
Det krävs mkt mer för att hon ska bemöta det här tror jag.

Jag tror även att hon sover dåligt om nätterna för att hon fattar nu att hennes lögner avslöjas på allvar och inte bara på något forum eller kommentarer på instagram. Därför håller hon tyst om kritiken för att köra på tills det kraschar helt. Hon har massa "fans" som inte har koll på vilken mytoman hon är.

I övrigt borde nån som orkar sätta ihop ett dokument med all skit hon sagt och påstått, och skicka till vilken skittidning hon nu skriver kolumner för, eller ja, all PK media.
Outa henne totalt offentligt, och hon är slut som offentöig person och kan bli handbollstränare för småflickor.
Senast redigerad av Bluehairdontcare 2019-11-15 kl. 22:09.
Citera
2019-11-15, 22:18
Medlem
RedXs avatar
Givet hennes publika profil de senaste åren har jag en hypotes om att hon faktiskt kan ha fått in ett antal sms/mail som kan betecknas som sexuella trakasserier, men att en mycket stor andel av dessa kommer från män som fått uppdrag på svensexor och 30-/40-årsfester att ”skicka ett kränkande meddelande eller en dickpic till Linnea Claesson”.

Till Linneas försvar ska sägas att även den som skickar en dickpic kan ha hittat kukbilden på en bögporrsajt. Det behöver väl inte vara avsändarens riktiga kuk för att räknas som en dickpic?
Citera
2019-11-15, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Givet hennes publika profil de senaste åren har jag en hypotes om att hon faktiskt kan ha fått in ett antal sms/mail som kan betecknas som sexuella trakasserier, men att en mycket stor andel av dessa kommer från män som fått uppdrag på svensexor och 30-/40-årsfester att ”skicka ett kränkande meddelande eller en dickpic till Linnea Claesson”.

Till Linneas försvar ska sägas att även den som skickar en dickpic kan ha hittat kukbilden på en bögporrsajt. Det behöver väl inte vara avsändarens riktiga kuk för att räknas som en dickpic?

Lite långsökt att tro att män letar bilder på kukar för att skicka till henne.
Tjejen är inte ens snygg. Och hon påstår sig att bli sexuellt antastad hela jävla tiden.
Hon har fått kukbilder och meddelanden som är av sexuella slag, det köper jag utan problem. Men det är för fan för att hon provocerar fram det genom att lägga ut såna meddelanden, då kan jag tänka mig att folk gjort så för att jävlas, kan tänka mig några polare som sitter och garvar åt henne och tycker det är skit kul att reta upp en f kändis.
Men bara för det så betyder det inte att det händer alla andra. Jag har 10poängare i min kompiskrets och för dom så är det värsta som hänt typ sexuella inviter på krogen.

Linnea är inte snygg, även om hon skulle färga sitt gayhår normalt.

Nåt meddelande handlade om en som skrivit om hennes stora bröst. Det är så uppenbart att det är psykopaten linnea som gjort det själv, för linnea har små simmartuttar, men i hennes värld så är dom stora och fina och hon är snyggast i världen och alla män vill ha henne.

Äh... Lyssna på haveristernas avsnitt om henne, dom bryter ner hennes lögner ordentligt och talar om varför de inte är sanna.

Eller när moa wallin pratar om henne i hennes podd eller var det var. Så jävla kul att höra en kvinna totalt förnedra linnea och avslöja hennes lögner samtidigt som hon och de andra i podden fnissar och skrattar åt Linneas påhitt.

Skeppet sjunker, en efter en lämnar alla, hon som är kaptenen på skutan lämnar skeppet sist. Ska bli så skönt när hon faller.
Senast redigerad av Bluehairdontcare 2019-11-15 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in