Citat:
Ursprungligen postat av
RedX
Givet hennes publika profil de senaste åren har jag en hypotes om att hon faktiskt kan ha fått in ett antal sms/mail som kan betecknas som sexuella trakasserier, men att en mycket stor andel av dessa kommer från män som fått uppdrag på svensexor och 30-/40-årsfester att ”skicka ett kränkande meddelande eller en dickpic till Linnea Claesson”.
Till Linneas försvar ska sägas att även den som skickar en dickpic kan ha hittat kukbilden på en bögporrsajt. Det behöver väl inte vara avsändarens riktiga kuk för att räknas som en dickpic?
Lite långsökt att tro att män letar bilder på kukar för att skicka till henne.
Tjejen är inte ens snygg. Och hon påstår sig att bli sexuellt antastad hela jävla tiden.
Hon har fått kukbilder och meddelanden som är av sexuella slag, det köper jag utan problem. Men det är för fan för att hon provocerar fram det genom att lägga ut såna meddelanden, då kan jag tänka mig att folk gjort så för att jävlas, kan tänka mig några polare som sitter och garvar åt henne och tycker det är skit kul att reta upp en f kändis.
Men bara för det så betyder det inte att det händer alla andra. Jag har 10poängare i min kompiskrets och för dom så är det värsta som hänt typ sexuella inviter på krogen.
Linnea är inte snygg, även om hon skulle färga sitt gayhår normalt.
Nåt meddelande handlade om en som skrivit om hennes stora bröst. Det är så uppenbart att det är psykopaten linnea som gjort det själv, för linnea har små simmartuttar, men i hennes värld så är dom stora och fina och hon är snyggast i världen och alla män vill ha henne.
Äh... Lyssna på haveristernas avsnitt om henne, dom bryter ner hennes lögner ordentligt och talar om varför de inte är sanna.
Eller när moa wallin pratar om henne i hennes podd eller var det var. Så jävla kul att höra en kvinna totalt förnedra linnea och avslöja hennes lögner samtidigt som hon och de andra i podden fnissar och skrattar åt Linneas påhitt.
Skeppet sjunker, en efter en lämnar alla, hon som är kaptenen på skutan lämnar skeppet sist. Ska bli så skönt när hon faller.