2017-07-03, 11:48
Medlem
Tjena, precis som titeln lyder så behöver jag tips med spex till min äldre systers bröllop nu i augusti.
Jag och min syster måste antagligen göra någonting roligt och fyndigt på bröllopet för min syster. Både min syster och hennes pojkvän har mycket humor. Jag har ganska grov humor och kan skämta om det mesta.

Har ni tips på roliga saker man kan göra? Min systers blivande man kommer från en kristen familj i Småland där de även är musikaliska. Vi däremot är en familj som är så ateistiska man kan bli och så långt ifrån musikaliska man kan bli. Min systers pojkvän är mer som oss fast musikalisk. Så att sjunga seriöst har gått bort för länge sedan.

Så det jag och min syster behöver tips på är något fyndigt och roligt spex där man kanske inte behöver ha någon vidare talang i skådespel eller tal.

Alla roliga tips välkomnas!
Citera
2017-07-03, 17:11
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraTheExplorer
Så det jag och min syster behöver tips på är något fyndigt och roligt spex där man kanske inte behöver ha någon vidare talang i skådespel eller tal.
Med den begåvningen och talangen du beskriver att ni besitter kanske ni istället för att försöka vara roliga ska ge varsin enkel heders- och kärleksbetygelse och en förhoppning om ett långt och lyckligt äktenskap och sedan gå och sätta er ner istället för att fåna och skämma ut er?
Citera
2017-07-04, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Med den begåvningen och talangen du beskriver att ni besitter kanske ni istället för att försöka vara roliga ska ge varsin enkel heders- och kärleksbetygelse och en förhoppning om ett långt och lyckligt äktenskap och sedan gå och sätta er ner istället för att fåna och skämma ut er?

Fan vad klokt. Ska övertala syrran! Haha. Vi är dock inte talanglösa. Men jämfört med min systers blivande mans släkt så kan nog våra kreativa saker bli lite bleka
Citera
2017-07-14, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Går du också runt med pinnen du har i röven?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in