2019-03-17, 11:30
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuzemage
Gula Farao är riktigt fina, tror det ska va 240mg
För några år sedan fick jag tag i silvriga Nespresso, dom va också riktigt fina!

Ett labbtest visade inte alls 240mg som det står på dem, utan pendlade mellan 120-150 utspritt på fem stycken random piller ur en stor påse.

tumme ner, men md´t i sig var bra.
Citera
2019-03-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutstadium
Någon som har kommit över orangea soundcloud? Ska vara 280 mg md, men det är ju självklart inte så mycket. Hittar en del nya tester på nätet som har det gemensamt, att soundcloud tycks vara extremt starka. En del tester visar tydligen lite 2cb + md.

Citat:
Ursprungligen postat av sparlock
Har provat nu och jag måste säga att testerna på nätet stämmer väl. Över 200mg MDMA. Cleant rus och inget illamående eller några andra bieffekter.

Testades igår, trots att jag var på det förra veckan var det ett starkt rus igen. Tror inte så starkt som 280mg men kanske upp mot 200, men har svårt för att bedöma.
Citera
2019-03-17, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenkWeeder
Ett labbtest visade inte alls 240mg som det står på dem, utan pendlade mellan 120-150 utspritt på fem stycken random piller ur en stor påse.

tumme ner, men md´t i sig var bra.

Pharaona är lömska på det sättet att de skriver ut 240mg på knappen men sällan innehåller så mycket. De lila som gick för något år sedan var nog mer i linje med 240mg, men muntest och denna tråden är alltid att föredra
Citera
2019-03-19, 18:46
Medlem
kattvalps avatar
Någon som poppat de gröna(typ gulgröna) audi?
Står Audi på ena sidan, audi-ringar på andra.
Citera
2019-03-19, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Testades igår, trots att jag var på det förra veckan var det ett starkt rus igen. Tror inte så starkt som 280mg men kanske upp mot 200, men har svårt för att bedöma.

Ta ett uppehåll för bövelen, haha!
Citera
2019-03-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia

Efter att ha nyktrat till och reflekterat över ruset så måste jag säga att det kändes något annorlunda än vad jag var van vid. Kände mig mycket segare under själva ruset och blev lite mer "couch-locked". Mina trippkompisar kände likadant och kände sig även mycket tröttare och segare dagen efter. Detta skulle ju kunna bero på att det var väldigt starka och att det antagligen endast är MDMA i och ingen annan mer uppiggande centralstimulant. Är man grön så skulle jag endast rekommendera en halv av dessa orangea soundcloud.
Citera
2019-03-28, 20:39
Medlem
Någon som provat gröna Maybach knapparna som kan ge respons? Skånetrakterna 😁
Citera
2019-03-28, 22:58
Medlem
de bästa jag har testat är donkeykong about 230mg mdma
Citera
2019-03-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp

Testade dom förra helgen. Hade gått på tramadol i från Söndag-onsdag och tog Audi's på fredagen. Började med 1,5tablett. Tog cirka 2-3h innan den kändes. Sen fick jag inte riktigt den känslan i huvudet som jag brukar få av E, men jag tror de kan ha varit pga tramadolen. Kände dock ruset i kroppen om du förstår vad jag menar. Mina polare blev riktigt goa på dom dock.

Jag och en av mina polare tryckte i oss 5 var, dem andra tog bara 1-2.
Vi som käkade 5st fick någon fruktansvärt "orgasm" känsla i knäskålarna. Tänk dig att du får en orgasm och den tar aldrig slut. Låg och knäade en spikmatta, högg mig lite löst med en gaffel på knät för att känslan var riktigt vidrig haha. Så det var den enda nackdelen med dom
Citera
2019-03-29, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jedimasterr
Testade dom förra helgen. Hade gått på tramadol i från Söndag-onsdag och tog Audi's på fredagen. Började med 1,5tablett. Tog cirka 2-3h innan den kändes. Sen fick jag inte riktigt den känslan i huvudet som jag brukar få av E, men jag tror de kan ha varit pga tramadolen. Kände dock ruset i kroppen om du förstår vad jag menar. Mina polare blev riktigt goa på dom dock.

Jag och en av mina polare tryckte i oss 5 var, dem andra tog bara 1-2.
Vi som käkade 5st fick någon fruktansvärt "orgasm" känsla i knäskålarna. Tänk dig att du får en orgasm och den tar aldrig slut. Låg och knäade en spikmatta, högg mig lite löst med en gaffel på knät för att känslan var riktigt vidrig haha. Så det var den enda nackdelen med dom

Men för i helvete.. Var rädda om er!
Citera
2019-03-30, 17:43
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvalp
Yes testade dom igår. Hade varit ute på krogen och druckit en hel del, drog i köpte 5 sen fick skjuts hem till en polare. Tog första när jag var i takterna och väntade helt ärligt en timma innan jag tänkte vafan och tog en halv till, gick på 30-45 innan jag började känna något. Minns inte så värst mycket (som det brukar vara meeen alkohol kan la ha spelat in?) mer än att det blev en go känsla i kroppen, varma känslan i bröstet Men var inte så jätte mycket uppåt så antar det inte var mycket tjo i dem. Helt klart värda att testa men kommer inte köpa mer av dessa i framtiden. Poppa lugnt!
Citera
2019-04-03, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparlock
Efter att ha nyktrat till och reflekterat över ruset så måste jag säga att det kändes något annorlunda än vad jag var van vid. Kände mig mycket segare under själva ruset och blev lite mer "couch-locked". Mina trippkompisar kände likadant och kände sig även mycket tröttare och segare dagen efter. Detta skulle ju kunna bero på att det var väldigt starka och att det antagligen endast är MDMA i och ingen annan mer uppiggande centralstimulant. Är man grön så skulle jag endast rekommendera en halv av dessa orangea soundcloud.

Trött och seg låter ju inte så nice. Kan dom rekommenderas ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in