Citat:
Ursprungligen postat av
stylishh
Duger väl om man verkligen vill ha E och inte får tag på något men det är långt ifrån dundergrejjer.. Upplevde dom som ganska porösa på ena sidan som buktar ut mer än den andra. Köp inte till överpris.
Nej, min kran överlåtar E för 50-100kr stycket. Dessa är tydligen 100kr styck, vilket är ett normativt pris på ecstasyförsäljningen i allmänhet på gatan. Hoppas på det bästa då jag körde 0.7-0.8g MDMA ren, utan att få en dunersuperbra effekt. Tog det för en vecka sedam imorgon och före det 11 månader (efter missbruk av det).
Vill minnas att jag ställde en fråga kring tolerans mot mdma och ecstasy men inte fick ett tydligt svar. I motsatsen till MDMA kan
ecstasytabletter innehålla en rad andra amfetaminer eller centralstimulerande narkotikapreparat. MDMA gör mig lugnt och inte hypad alls. Tråkigt i min mening och därmed fastställes att rent MDMA inte längre biter på mig som det brukade göra.
När jag käkade ecstasy däremot, fick jag enorma peakar och dendära orgasmkänslan. Kanske för det var andra preparat i? På MDMA fick jag inte ens stora pupiller direkt. De försvann när en ljuskälla riktades mot ansiktet - Men på E, då jävlar går dom fan heller ned i solljus ens.