2019-04-17, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapports
Är helt fucked på orangea wb just nu. Älskar E

Härligt, passa på att njuta så länge du kan och glöm inte av att dricka vatten!
Citera
2019-04-18, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattan1999
Härligt, passa på att njuta så länge du kan och glöm inte av att dricka vatten!
Yes, vart en riktigt härlig kväll hos en kompis. Inga farliga bieffekter idag häller. Tog först 200mg och efter det tog jag 40mg. Har tagit E flertal gånger innan och denna mängden är perfekt för att inte vara Depp efter men samtidigt få maximal effekt av E:t. Nu är det bara hålla sig till cannabis och alkohol i 2 månader
Citera
2019-04-18, 19:25
Medlem
Hej hej, vad kan ni rekommendera till någon som aldrig testat E innan.
Endast erfarenhet av CB och LSD.
vh
Citera
2019-04-18, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtar
Hej hej, vad kan ni rekommendera till någon som aldrig testat E innan.
Endast erfarenhet av CB och LSD.
vh
Hitta något med mycket MDMA(kolla vad för E kranen har och googla runt) sen tar du 1,5-2 x din vikt, sen njuter du kom ihåg att dricka(inte för mycket dock). Extacy är en relativt skottsäker drog där psykoser och liknande inte är speciellt vanligt. Vänta alltid minst 1 månad innan du tar extacy igen, personligen väntar jag 2-3 månader.
Citera
2019-04-19, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rapports
Hitta något med mycket MDMA(kolla vad för E kranen har och googla runt) sen tar du 1,5-2 x din vikt, sen njuter du kom ihåg att dricka(inte för mycket dock). Extacy är en relativt skottsäker drog där psykoser och liknande inte är speciellt vanligt. Vänta alltid minst 1 månad innan du tar extacy igen, personligen väntar jag 2-3 månader.

Okej, tack tack. Bara för att tydliggöra. Väger jag t.e.x 80 kg så borde jag hitta något med 160 mg MDMA?
Citera
2019-04-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtar
Okej, tack tack. Bara för att tydliggöra. Väger jag t.e.x 80 kg så borde jag hitta något med 160 mg MDMA?
Yes
Citera
2019-04-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeHs
Har inte testat dem men hörde från en kompis att hans kran hade fått in gröna maybatch.. Också skånetrakterna
riktigt bra drag i gröna maybach tog 1 och en halv mådde dunder. Tror dom ligger på 240-280 så simma lugnt!
Citera
2019-05-02, 13:32
Medlem
Hittade bara två korta och rätt så gamla svar om gold bar batches så tänkte fråga om några fler har tagit den, rekommenderas man ta en eller en halv? väger 56.
Hur är ruset?
Senast redigerad av drakzy 2019-05-02 kl. 13:32. Anledning: stavfel
Citera
2019-05-02, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakzy
Hittade bara två korta och rätt så gamla svar om gold bar batches så tänkte fråga om några fler har tagit den, rekommenderas man ta en eller en halv? väger 56.
Hur är ruset?

Kan tillägga att jag fick detta i Skövde området (västra-götaland)
Citera
2019-05-02, 19:23
Medlem
SvampDamp.s avatar
Sitter någon på information kring Rosa Diamanter? Min kran har precis kommit över ett större parti och det hävdas vara helt OK knappar överlag. Detta i boråstrakten.
Citera
2019-05-06, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Sitter någon på information kring Rosa Diamanter? Min kran har precis kommit över ett större parti och det hävdas vara helt OK knappar överlag. Detta i boråstrakten.
Duger väl om man verkligen vill ha E och inte får tag på något men det är långt ifrån dundergrejjer.. Upplevde dom som ganska porösa på ena sidan som buktar ut mer än den andra. Köp inte till överpris.
Citera
2019-05-06, 13:36
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stylishh
Duger väl om man verkligen vill ha E och inte får tag på något men det är långt ifrån dundergrejjer.. Upplevde dom som ganska porösa på ena sidan som buktar ut mer än den andra. Köp inte till överpris.
Nej, min kran överlåtar E för 50-100kr stycket. Dessa är tydligen 100kr styck, vilket är ett normativt pris på ecstasyförsäljningen i allmänhet på gatan. Hoppas på det bästa då jag körde 0.7-0.8g MDMA ren, utan att få en dunersuperbra effekt. Tog det för en vecka sedam imorgon och före det 11 månader (efter missbruk av det).

Vill minnas att jag ställde en fråga kring tolerans mot mdma och ecstasy men inte fick ett tydligt svar. I motsatsen till MDMA kan ecstasytabletter innehålla en rad andra amfetaminer eller centralstimulerande narkotikapreparat. MDMA gör mig lugnt och inte hypad alls. Tråkigt i min mening och därmed fastställes att rent MDMA inte längre biter på mig som det brukade göra.

När jag käkade ecstasy däremot, fick jag enorma peakar och dendära orgasmkänslan. Kanske för det var andra preparat i? På MDMA fick jag inte ens stora pupiller direkt. De försvann när en ljuskälla riktades mot ansiktet - Men på E, då jävlar går dom fan heller ned i solljus ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in