2017-12-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Japp tänkte testa dem med Ez test! Men ez test säger väll bara om det innehåller MDXX eller har jag fel?

Beror på vilket ez-test, men generellt sett ja. Att testa ett par olika reaktionstester är smart, men lite överkurs. Generellt sett är det mest PMA du letar efter med testet, och det visar det. (När du väl köpt knapparna är ju inte målet primärt att "kvalitetstesta" utan att att inte dö)
Citera
2017-12-03, 16:55
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Köpte pulver av illusionen förut, blev duktigt besviken.

Tråkigt. Men kanske är mig det är fel på, blev så här när jag käkade kristaller förut en gång med ca 120 mg. Såg ju i tidigare inlägg att folk som käkat gula barcelona rullade efter bara halvor liksom. Å jag tog 2.

Brukar dock inte vara non-responder på droger så det är fan lustigt...
Citera
2017-12-03, 21:32
Medlem
jockeboiiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Tråkigt. Men kanske är mig det är fel på, blev så här när jag käkade kristaller förut en gång med ca 120 mg. Såg ju i tidigare inlägg att folk som käkat gula barcelona rullade efter bara halvor liksom. Å jag tog 2.

Brukar dock inte vara non-responder på droger så det är fan lustigt...

Barcelona var ingen höjdare enligt mig heller, men polarn var nöjd så jag vettefan..
Citera
2017-12-04, 19:51
Medlem
Nån som provat gråa jordgubbar? Finns i gbg-området
Citera
2017-12-04, 22:25
Medlem
jockeboiiiis avatar
Citat:
Japp tänkte testa dem med Ez test! Men ez test säger väll bara om det innehåller MDXX eller har jag fel?

Hur såg testet ut? Prövat dom?
Citera
2017-12-05, 00:21
Medlem
ariananicole99s avatar
Citat:
Gröna Heiniken från FS? Något att ha?

yasssss
Citera
2017-12-05, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockeboiiii
Hur såg testet ut? Prövat dom?

ORANGE TESSA har inte kommit ännu. Borde komma idag. Isfl Ez testas dom runt 14:00 och rapport kommer.
Skulle däremot bli tacksam om någon som provat kan uttala sig om kvaliten/mängden MDMA i dem.
Stay Tuned for info!
Citera
2017-12-05, 21:16
Medlem
Citat:
Barcelona var ingen höjdare enligt mig heller, men polarn var nöjd så jag vettefan..

Vad fick du för resultat på Ez-testet på dom rackarna? borde få mina om någon dag så får se vad jag tycker!
Citera
2017-12-06, 17:24
Medlem
Citat:

Lila barcelonan är starka. Har tagit halvor en par gånger och inte behövt fylla på.

Blå tesla anyone? Har hört att dessa kunde innebålla koks och meph.
Citera
2017-12-06, 18:18
Medlem
https://imgur.com/a/4AmMe fick dessa.. någon som testat och vet om de är schyssta? alltid nojig när jag inte har kit till hands..
Citera
2017-12-07, 11:42
Medlem
smattrarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmomie
https://imgur.com/a/4AmMe fick dessa.. någon som testat och vet om de är schyssta? alltid nojig när jag inte har kit till hands..

När köpte du dom och i vilken region? Förra årets batch (ifrån sommaren tror jag) skulle jag dö för att få tag på igen.
Citera
2017-12-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smattrarn
När köpte du dom och i vilken region? Förra årets batch (ifrån sommaren tror jag) skulle jag dö för att få tag på igen.

Dom är ifrån flugsvamp från säljaren krav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in