2017-12-02, 15:13
Medlem
Beställde precis 5st orange tesla. Något att ha? Har läst att de ska vara bra... någon som vet?
Citera
2017-12-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Vilka har testat gul barcelona här? Ska köra imorgon. Är lättpåverkad + att bara väger cirka 70-80 kg på 1.80-1.90. Vad tycker ni? Ska man köra halv/hel?
Tog en hel igår och den färgade på riktigt hårt efter 1 timme ca rökte ca 5 gram gräs också vart sådär flummigt skön som man blir ruset var i 5-6 timmar intensivt ca 3-4 av dom men lätt värt pengarna!!
Citera
2017-12-02, 15:17
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsKungen
Tog en hel igår och den färgade på riktigt hårt efter 1 timme ca rökte ca 5 gram gräs också vart sådär flummigt skön som man blir ruset var i 5-6 timmar intensivt ca 3-4 av dom men lätt värt pengarna!!
Okej, tack för svar. PMar dig för en till fråga.
Citera
2017-12-03, 01:04
Medlem
Om du vill ha kvalite så är gröna heineken & gråa väderkvarnar från FS go-to, även yellow punisher var riktigt bra, euforin var maxad här. Lite sämre men fortfarande stabila o helt klart värda är pink chupa chups, orange dom perignon och lila dominobrickor. Ska testa lila pharaoh och 911 porsche turbo eller vad de heter näst.
Citera
2017-12-03, 08:52
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsKungen
Testade en halv gul barcelona igår och rullade bra i 4-5 timmar
Ska köra candyflip ikväll kommer ha tillgång till 2 st 155 ug lappar och 1 gul barcelona hur ska jag dosera för bäst effekt? på
Mår för övrigt väldigt bra idag kommer kunna vara hos en polare som har ff med ljudsystem osv så setting är bra tacksam för råd

Hur var ruset och ATn? Man brukar avråda att rolla så kort inpå varandra av goda anledningar...
Citera
2017-12-03, 10:57
Medlem
Findmucks avatar
Tog en hel gul barcelona och har inte känt något efter 1.5 timma. Märkligt som fan.
Citera
2017-12-03, 13:33
Medlem
Findmucks avatar
Tänkte att den första bara var något måndagsexemplar och svalde hela nästa. Känner inget annat än lite värme å lite snurr efter 2 timmar igen. Tråkigt som fan. Verkade ju funka för andra dessa samma piller från "XXX"? Så vet inte om det är något med mig eller om jag fick några dåliga piller bara. Tog dom på komplett tom mage dessutom.
Citera
2017-12-03, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLzj
Beställde precis 5st orange tesla. Något att ha? Har läst att de ska vara bra... någon som vet?

Någon? Behöver veta ifall jag ska avbeställa och handla något annat =\
Citera
2017-12-03, 15:26
Medlem
Citat:

Är dom riktiga är dom bra. Dock var det längesen dom trycktes (afaik), och det brukar vara farligt när det gäller stora tillverkare som Checkpoint. Ett par 3-6 månader efter nytt tryck kan man förvänta sig att det finns många kopior. Rekommenderar starkt att du testar dom.
Citera
2017-12-03, 15:33
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Köp pulver istället av någon välkänd vendor. Tänker aldrig mer handla knappar igen.
Citera
2017-12-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Är dom riktiga är dom bra. Dock var det längesen dom trycktes (afaik), och det brukar vara farligt när det gäller stora tillverkare som Checkpoint. Ett par 3-6 månader efter nytt tryck kan man förvänta sig att det finns många kopior. Rekommenderar starkt att du testar dom.

Japp tänkte testa dem med Ez test! Men ez test säger väll bara om det innehåller MDXX eller har jag fel?
Citera
2017-12-03, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Köp pulver istället av någon välkänd vendor. Tänker aldrig mer handla knappar igen.

Köpte pulver av illusionen förut, blev duktigt besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in