2012-10-08, 18:07
Medlem
leifips avatar
Någon som stött på kristaller i stockholm? Beige/vit blandning på dom. Riktigt potent oxå
Citera
2012-10-09, 02:51
Medlem
LSD.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Grattis, de är bra . ps. räcker med en.
Jotack dom var bra, fick bli att släng 2st 220mg (MDMA) vardera knapp!
Citat:
Ursprungligen postat av Awokad0
Vad tycker du om de? Själv skulle jag säga att de är det bästa man kan få tag på, har jag fel?

Absolut var dom bra, så klart riktigt bra. Som man såklart förväntar sig när det innerhåller 220mg och uppåt MDMA. Bäst kan jag tyvärr inte hålla med, men dom är fan inte långt bort!
Citat:
Ursprungligen postat av UR144
Dom är grymma, Han som styr dom till dig fråga efter LV's Rolex riktigt grymma knappar dom med.
Förstår dock inte varför man skulle vilja köpa några knappar som ligger runt 100-170mg MDMA när man kan få super piller för samma pris klass, om inte mindre. prössade 100kr knapp, men jag förstår att vissa gillar olika mängder MDMA, vissa föredrar lite amfetamin i och andra helt rena MDMA knappar.
Jag har likså testat dom flesta batcherna av rolex men inget att hänga i granen enligt mig.
Senast redigerad av LSD. 2012-10-09 kl. 02:59.
Citera
2012-10-09, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD.

Absolut var dom bra, så klart riktigt bra. Som man såklart förväntar sig när det innerhåller 220mg och uppåt MDMA. Bäst kan jag tyvärr inte hålla med, men dom är fan inte långt bort!

Förstår dock inte varför man skulle vilja köpa några knappar som ligger runt 100-170mg MDMA när man kan få super piller för samma pris klass, om inte mindre. prössade 100kr knapp, men jag förstår att vissa gillar olika mängder MDMA, vissa föredrar lite amfetamin i och andra helt rena MDMA knappar.
Jag har likså testat dom flesta batcherna av rolex men inget att hänga i granen enligt mig.
Ferrarisköldar med 220 mg?
Måste cirkulera en hel del olika, de runda med ferrarilogan tryckt på låg på ca 120 enligt pillreports, något som ja tyckte stämde väl när jag testade dem senast.
Då var skölden tryckt inåt och en skåra på baksidan.

Har vi andra ferrarisar i omlopp som innehåller 220? Måste hitta dessa i så fall
Citera
2012-10-09, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Housesens
Måste cirkulera en hel del olika, de runda med ferrarilogan tryckt på låg på ca 120 enligt pillreports, något som ja tyckte stämde väl när jag testade dem senast.

Har vi andra ferrarisar i omlopp som innehåller 220? Måste hitta dessa i så fall

Om du menar dom röda så var märket utåt Men som du säger så finns det nog en del olika.

Hursom: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29801 (Yellow Shield, Ferrari Shield, Shield, kärt barn har många namn som man brukar säga, hehe...)
Citera
2012-10-10, 01:07
Medlem
Citat:

LV's rolex är 150-170 MG rent MDMA och inget annat. Grym press också, Och en prislapp på runt 40-70:-/Styck berone på kvantitet.

Så enligt mig får dom gärna sitta som krona på granen.
Citera
2012-10-10, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UR144
LV's rolex är 150-170 MG rent MDMA och inget annat. Grym press också, Och en prislapp på runt 40-70:-/Styck berone på kvantitet.

Så enligt mig får dom gärna sitta som krona på granen.

Om du lär dig att läsa forumet där du köper dessa "LV's Rolex" så ska du se att användarna inte håller med säljaren om antalet mg i dessa piller. Folk säger att dom upplever dessa som 110-120

Missförstå mig inte. Folk säger att dom är bra men inte riktigt så bra som dom marknadsförs som.
Men för det priset så är dom helt klart en av de mer prisvärda MDMA-produkterna.
Citera
2012-10-10, 15:32
Medlem
qleks avatar
Ska testa E nu på fredag för första gången. De sägs vara röda mitshubishis. Är dem bra eller? Ska ta 2st direkt låter de bra? Eller ska jag börja med 1?
Citera
2012-10-10, 16:33
Medlem
LSD.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housesens

Får mina grejer direkt från holland, så dessa är the real shit!
Det är dessa jag har lagt beslag på, inte dom runda som du säger utan "sköldarna" men ferrari loggan tryckt utåt!
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29815
Citera
2012-10-11, 01:15
Medlem
infinityhighs avatar
Nån som testat dessa http://tinypic.com/view.php?pic=rt02fd&s=6

inköpta i jönköpingsområdet

en del säger de inhåller mcpp inte mdma någon som har mer info?

mvh
Citera
2012-10-11, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infinityhigh
Nån som testat dessa http://tinypic.com/view.php?pic=rt02fd&s=6

inköpta i jönköpingsområdet

en del säger de inhåller mcpp inte mdma någon som har mer info?

mvh

Jag kollade upp dem på pillreports, tydligen ska de vara helt ok, inte dunder som ferrari, defqon eller triforce, men helt ok. Är du van får du nog börja med en och en halv.
Citera
2012-10-12, 16:06
Medlem
Awokad0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Ska testa E nu på fredag för första gången. De sägs vara röda mitshubishis. Är dem bra eller? Ska ta 2st direkt låter de bra? Eller ska jag börja med 1?

Ne du börjar med 1 och väntar 2 timmar eller beroende på när de slagit. Du bör inte ta en till innan den första peakat och du som oerfaren vet ju inte när den gör det.
Citera
2012-10-12, 16:07
Medlem
Awokad0s avatar
Citat:
Får mina grejer direkt från holland, så dessa är the real shit!
Det är dessa jag har lagt beslag på, inte dom runda som du säger utan "sköldarna" men ferrari loggan tryckt utåt!
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29815

Japp jag väntar ivrigt. Vill inte att hans ska ta slut nu :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in