2012-10-03, 13:41
Medlem
Någon som testat gråa No:1?
Citera
2012-10-03, 14:13
Medlem
Waqs avatar
Har testat rosa hjärtan nu till och från de senaste helgerna, väldigt nice tycker jag, fast är heller ingen MDMA finsmakare på något sätt. Pillrena är rosa, och formade som hjärtan, lite rundade kanter till och med har jag för mig. Tänkte nog köra denna helgen som kommer också

Någon annan som provat och/eller vet hur bra dom är på en skala så att säga?

För mig har det tagit 1-1.5h att komma upp på en, sen håller det i någon timme, sen poppa en till Röker då även weed under det, vilket leder till lite confusion, fick till o med lite tankeloop sist, det var flummigt :P och även fina 3d CEV's, det gillar vi! Tror däremot jag tog min tredje och sista för kvällen lite för sent, så att jag hann nå någon slags slippery slope i ruset (och tröttheten kom ikapp), och den tredje tog aldrig upp mig till någon högre nivå så att säga, utan bara höll igång mig på minimum-nivå så jag pallade stappla hemåt runt soluppgången :P
Citera
2012-10-03, 14:35
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waq
Har testat rosa hjärtan nu till och från de senaste helgerna, väldigt nice tycker jag, fast är heller ingen MDMA finsmakare på något sätt. Pillrena är rosa, och formade som hjärtan, lite rundade kanter till och med har jag för mig. Tänkte nog köra denna helgen som kommer också

Någon annan som provat och/eller vet hur bra dom är på en skala så att säga?

För mig har det tagit 1-1.5h att komma upp på en, sen håller det i någon timme, sen poppa en till Röker då även weed under det, vilket leder till lite confusion, fick till o med lite tankeloop sist, det var flummigt :P och även fina 3d CEV's, det gillar vi! Tror däremot jag tog min tredje och sista för kvällen lite för sent, så att jag hann nå någon slags slippery slope i ruset (och tröttheten kom ikapp), och den tredje tog aldrig upp mig till någon högre nivå så att säga, utan bara höll igång mig på minimum-nivå så jag pallade stappla hemåt runt soluppgången :P
Har också testat rosa hjärtan. Det är definitivt fler substanser än MDMA i dem. Jag och mitt umgänge upplevde också dessa som trippiga, vilket jag inte upplever rent MDMA eller "rena" knappar. Skulle tro att dessa innehåller BZP (https://en.wikipedia.org/wiki/Benzylpiperazine).
Citera
2012-10-04, 20:57
Medlem
KasseBrazzs avatar
Tagit en och en halv vit mitze nu. Riiiiktigt nöjd inte tagit Mdma på över ett år heller...Ska ta imorgon på krogen

Köpte dom i gbg btw.
Citera
2012-10-05, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Har också testat rosa hjärtan. Det är definitivt fler substanser än MDMA i dem. Jag och mitt umgänge upplevde också dessa som trippiga, vilket jag inte upplever rent MDMA eller "rena" knappar. Skulle tro att dessa innehåller BZP (https://en.wikipedia.org/wiki/Benzylpiperazine).

Hmm... Du har väl tagit en del MDMA? Har för mig att jag sett ditt namn i tråden ett par gånger iallafall. Inte för att vara den som är den, men hur kan du aldrig ha upplevt att rent MDMA är trippigt? Blir rätt trippigt, man ser färger, mönster, folk som inte är där osv på högre doser.

Har upplevt detta ett flertal gånger. 3 Gula Triforce fick mig att trippa som aldrig förr

Så att säga att knappar innehåller BZP bara för dom är trippiga är som att säga att en jordgubbe innehåller citron för att den smakar lite surt
Citera
2012-10-05, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightForGlory
Hmm... Du har väl tagit en del MDMA? Har för mig att jag sett ditt namn i tråden ett par gånger iallafall. Inte för att vara den som är den, men hur kan du aldrig ha upplevt att rent MDMA är trippigt? Blir rätt trippigt, man ser färger, mönster, folk som inte är där osv på högre doser.

Har upplevt detta ett flertal gånger. 3 Gula Triforce fick mig att trippa som aldrig förr

Så att säga att knappar innehåller BZP bara för dom är trippiga är som att säga att en jordgubbe innehåller citron för att den smakar lite surt

Två anledningar gör knappar till "trippiga" eller att du får visuella effekter.
1. Du tar så pass mycket mdma att delar omvandlas till mda, som har mer visuella effekter.
2. Det är annat än mdma i knapparna.

Gula triforce är starka, så med tanke på att en tablett är hög dos (170-200mg) så omvandlas mycket av mdma't i dina tre knappar till mda, därav de visuella effekterna. Varför man doserar så mycket som tre gula triforce dock förstår jag inte, då kan du lika väl knapra mda rakt av.
Citera
2012-10-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD.
Ferrari sköldar blir det att testa i helgen, kommer bli trevligt!

Grattis, de är bra . ps. räcker med en.
Citera
2012-10-07, 18:07
Medlem
Awokad0s avatar
Citat:

Vad tycker du om de? Själv skulle jag säga att de är det bästa man kan få tag på, har jag fel?
Citera
2012-10-07, 19:10
Medlem
jespersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tankel
Snorta definitivt.

man har väl flest receptorer eller va de heter i anus, har själv inte testat man kan ju va värt att trycka upp en
Citera
2012-10-07, 20:08
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesperss
man har väl flest receptorer eller va de heter i anus, har själv inte testat man kan ju va värt att trycka upp en
Några receptorer har du inte där bak, men däremot medför rektal administration ganska hög biotillgänglighet för vissa ämnen.
Citera
2012-10-07, 22:51
Medlem
Citat:
Dom är grymma, Han som styr dom till dig fråga efter LV's Rolex riktigt grymma knappar dom med.
Citera
2012-10-08, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UR144
Dom är grymma, Han som styr dom till dig fråga efter LV's Rolex riktigt grymma knappar dom med.

Jag hade undvikt Rolex, finns så många fula batcher av dem. Hittils har Ferrari varit helt cleana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in