Någon som vet något om Röda Stjärnor i Stockholms området?
Har skrivit om dem ett par sidor bak. Inget att bli helt till sig över, godkända i klass med blå McD.
Just nu finns det inte någon riktigt bra batch i Stockholm verkar det som.
Har skrivit om dem ett par sidor bak. Inget att bli helt till sig över, godkända i klass med blå McD.
Just nu finns det inte någon riktigt bra batch i Stockholm verkar det som.
Ok tack för svar, blir att dubbeldroppa och fylla på.
Har nu testat Blåa Mcdonald o Röda ferraris. Blåa är helt klart bättre.
Båda gångerna jag testa ferraris fick jag ganska grova hallisar. Även en polare fick det, vi var i en annan värld i ett antal(?) timmar. Någon som vet vad som är i dom?
Inte får man såna hallisar av mdma / tjack
Ingen som har koll på vita sonic? såg att nån tidigare skrev att dem hade kommit över men undrade precis som jag hur dem är! vill ha personal opinion
Inte överdrivet bra. Dubbeldroppar du kommer du upp på en godkänd nivå. Du ligger på platån i kanske en timma och sen börjar det dala och övergår så småningom till ett speedat efterrus.
Har nu testat Blåa Mcdonald o Röda ferraris. Blåa är helt klart bättre.
Båda gångerna jag testa ferraris fick jag ganska grova hallisar. Även en polare fick det, vi var i en annan värld i ett antal(?) timmar. Någon som vet vad som är i dom?
Inte får man såna hallisar av mdma / tjack
Tog 3 röda ferraris på nyår. Enligt pillreports så ligger dom på ~100mg MDMA. Även jag fick roliga hallisar, men på en dos av ~300mg MDMA så kan jag mycket väl tänka mig att man kan få det.