2010-05-26, 00:02
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
EZ test Marquis visade helt svart för "Vita V"
Det är för att dom är helt nya. Pressade i sverige hörde jag...
Citera
2010-05-26, 00:36
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Det är för att dom är helt nya. Pressade i sverige hörde jag...

Nu blev jag nyfiken. Hur spelar det roll ifall dem är nya, och vart dem är pressade?
Marquis reagerar på innehåll i pillret... knappast enligt geografi.

Och att dem är pressade i sverige är precis tvärtemot det jag hört. Kranen säger att dem är uppkörda från holland.

Rätt små dock, vågen visade 200mg ~. Dem är dock väldigt porösa till konsistensen, vilket MDMA täta piller brukar vara... alltså inte så mycket bindmedel. Så det behöver inte betyda att det är lågt MDMA innehåll...
Skulle vara väldigt intressant att se labresultat för hur mycket dem innehåller!
Senast redigerad av weedsone 2010-05-26 kl. 00:39.
Citera
2010-05-26, 01:25
Medlem
topsids avatar
Citat:
Nu blev jag nyfiken. Hur spelar det roll ifall dem är nya, och vart dem är pressade?
Marquis reagerar på innehåll i pillret... knappast enligt geografi.

Och att dem är pressade i sverige är precis tvärtemot det jag hört. Kranen säger att dem är uppkörda från holland.

Rätt små dock, vågen visade 200mg ~. Dem är dock väldigt porösa till konsistensen, vilket MDMA täta piller brukar vara... alltså inte så mycket bindmedel. Så det behöver inte betyda att det är lågt MDMA innehåll...
Skulle vara väldigt intressant att se labresultat för hur mycket dem innehåller!

Okej. om det din kran säger är sant så har vi inte samma, för mina är tryckta i Sverige nyligen. Mer vet jag inte.
Mina är lite "smutsvita", porösa och med ett v på.
Med nya menade jag att ingen har skickat på analys än vad jag vet/sett men om dom dyker upp så kan du väll länka? Vill gärna veta vad det är i dom

Kan fixa en bild så kan du jämföra imorgon när jag vaknat till
Citera
2010-05-26, 01:36
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Okej. om det din kran säger är sant så har vi inte samma, för mina är tryckta i Sverige nyligen. Mer vet jag inte.
Mina är lite "smutsvita", porösa och med ett v på.
Med nya menade jag att ingen har skickat på analys än vad jag vet/sett men om dom dyker upp så kan du väll länka? Vill gärna veta vad det är i dom

Kan fixa en bild så kan du jämföra imorgon när jag vaknat till

Dessa låter precis som dem... jag tror vi kan vara rätt säkra på att det är samma. Det finns knappt några fungerande ecstacy i sverige, och att vi har två olika sorter som råkar ha samma logga är knappast troligt...

Om du nyss tog dem, hur kändes ruset? Rena? MDMA + något annat?
Citera
2010-05-26, 01:48
Medlem
topsids avatar
Jag poppade en och körde en annan nasalt.
Ruset var grymt färgstarkt och väldigt intensivt, antagligen en skvätt tjack i dom för jag har grov tjackkäke nu o det brukar jag inte få på e/MDMA.
Dom känns rätt rena men det skulle vara rätt skönt med en pillreport...
Citera
2010-05-26, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pr3sid3nt

Va fel det blev, det var vita tulpaner eller liknande nu när jag tittade närmare Nån som har testat dem ?

Fanns mängder i stockholm i vintras som var MCPP.
Citera
2010-05-26, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Fanns mängder i stockholm i vintras som var MCPP.

Ja jag slängde i mig båda med 1 timmes mellanrum och kände inget.. Vart dålig i magen och fick springa på dass ett par gånger innan jag somnade.

Köp inte!
Citera
2010-05-26, 13:29
Medlem
Citat:
Dessa låter precis som dem... jag tror vi kan vara rätt säkra på att det är samma. Det finns knappt några fungerande ecstacy i sverige, och att vi har två olika sorter som råkar ha samma logga är knappast troligt...

Om du nyss tog dem, hur kändes ruset? Rena? MDMA + något annat?

Citat:
Jag poppade en och körde en annan nasalt.
Ruset var grymt färgstarkt och väldigt intensivt, antagligen en skvätt tjack i dom för jag har grov tjackkäke nu o det brukar jag inte få på e/MDMA.
Dom känns rätt rena men det skulle vara rätt skönt med en pillreport...

Verkar det finnas mycket av dessa i sthlms trakten?
Citera
2010-05-26, 14:08
Medlem
bk-MDMAs avatar
Så har då inte hittat några, fel bekantskapskretsar som sagt...
Nån som har råd vart man ska söka sig ?
Citera
2010-05-26, 15:17
Medlem
weedsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
Så har då inte hittat några, fel bekantskapskretsar som sagt...
Nån som har råd vart man ska söka sig ?

Nix... vara well connected maffiasnubbe som jag kanske?
Annars så får du fortsätta äta din låtsas MDMA
Citera
2010-05-27, 14:41
Medlem
inga fler som har testat dessa vita V's?
Citera
2010-05-28, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballin
inga fler som har testat dessa vita V's?
Känner 5-6 stycken, och kommer få fler recensioner under helgen. Då jag inte käkar längre så är det svårt för mig att påstå något, men har endast fått toppbetyg!
Klart FB-folket ska få veta vad som går att käka och vad som inte går, men tveka inte på att införskaffa dessa... Ni blir inte besvikna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in