2009-08-12, 23:31
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Jag tror dig och har även fått bekräftat av en vän att de vita mitsarna innehåller MDMA. Hur många åt dina vänner den kvällen? Funderar över hur många jag ska köpa, så att jag minimerar risken att köpa för få.

Om du bara ska ha dem själv så rekommenderar jag att du köper minst 10 st om du har råd. Risken är rätt stor att det är lite MDMA i och om du vill ha en riktigt skön skjuts till paradiset för en stund så är det inte värt att chansa med att kanske köpa 3 st Om de va riktig fjutt i dem kan du ju alltid köpa fler.
Citera
2009-08-13, 08:02
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
dubbeldroppa för maximal effekt och rena mdma-puckar rimmar illa tycker jag iofs..

Det ena utesluter väl inte det det andra? En knapp är ren, oavsett om den innehåller 9 mg eller 90 mg MDMA. Så länge MDMA är den enda aktiva substansen i knappen (bindningsmedel o. dyl. räknas ej) torde den väl klassas som ren enligt mig, mängden MDMA är väl irrelevant i frågan.

För övrigt är väl den vanligaste MDMA-halten i tabletter någonstans mellan 25 och 65 mg här i europa, enligt EMCDDA:s årliga rapport från 2008. Variationer, främst lokala sådana, finns givetvis. Dubbeldroppning tycks hursomhelst oftast vara ett måste, åtminstone nuförtiden.
Citera
2009-08-13, 08:40
Bannlyst
Om man bortser från rent Mdma, så är de lila fyrklöverna som fanns 2005 mina absoluta favoriter. MUMS.

Sämsta var några tummen upp, sommaren 06, men vad fan man tog ju, men dyrt blev det!
Citera
2009-08-13, 09:04
Medlem
GlennGBGs avatar
Back in the days (runt slutet av nittiotalet - jag vet, jag är en gammal räv) var det dyrt med knappar, men de som fanns då var värda det. De som fortfarande ligger högst på min topplista efter alla dessa är är följande:

På delad förstaplats:

PAF (gula/beigea)
Lätt hallucinogena med ett jäkla drag i. Minns inte var jag fick dom ifrån.

PT (ljusblåa)
Starkaste jag knaprat alla kategorier, en enda och ka-blam! Total eufori även för en då erfaren snubbe som jag. I slutet av nittiotalet så flödade Gbg och framförallt Packhuset för de som minns över av dessa enormt potenta piller. Om jag inte minns helt fel så spelade Joti Sidhu på P när det flödade som värst.. han undrade nog var han hade hamnat..

Aaaah, those were the days..
Citera
2009-08-13, 11:07
Medlem
panoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andycake
Någon som testat rosa/röda trianglar/pyramider , I skåne trakterna? Som har någon information om dem , mvh
Hört att det var gift.
Citera
2009-08-13, 11:10
Medlem
panoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Back in the days (runt slutet av nittiotalet - jag vet, jag är en gammal räv) var det dyrt med knappar, men de som fanns då var värda det. De som fortfarande ligger högst på min topplista efter alla dessa är är följande:

På delad förstaplats:

PAF (gula/beigea)
PT (ljusblåa)

Aaaah, those were the days..
I hear that... Men hellre lägga ut 300 för en kvalitetsknapp än hålla på som det är idag, alla gånger.
Citera
2009-08-13, 21:54
Medlem
HiNKs avatar
Kanske tagits upp tidigare. Hört att rosa trekantiga mitzar ska vara grymma (enligt flashback säger han också). Hur är dom?
Citera
2009-08-13, 23:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Back in the days (runt slutet av nittiotalet - jag vet, jag är en gammal räv) var det dyrt med knappar, men de som fanns då var värda det.

ah, jag säger detsamma fast jag drar till med mer åt mitten på nittiotalet.
jag hyllar dom gamla superman som fanns runt 97..
Citera
2009-08-15, 11:39
Medlem
Ut och leta efter vita hjärtan och mitzar alltså.
Avrapportering så fort nån vet något om tillgång i sthlm:s området och styrka tack.

Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Jag tror dig och har även fått bekräftat av en vän att de vita mitsarna innehåller MDMA. Hur många åt dina vänner den kvällen? Funderar över hur många jag ska köpa, så att jag minimerar risken att köpa för få.
Citera
2009-08-15, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HiNK
Kanske tagits upp tidigare. Hört att rosa trekantiga mitzar ska vara grymma (enligt flashback säger han också). Hur är dom?

Dom är bra enligt mig. Visst fick man hallisar men det var mysigt, Avtändningen var mjuk. Detta var kanske 6-7 år sen... Saknar dem
Citera
2009-08-15, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rymdvarelse
Dom är bra enligt mig. Visst fick man hallisar men det var mysigt, Avtändningen var mjuk. Detta var kanske 6-7 år sen... Saknar dem

Jag hoppas verkligen att detta inlägget är seriöst!
Citera
2009-08-15, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billyspanpizza
Jag hoppas verkligen att detta inlägget är seriöst!

Jo det är klart. Hur menar du annars?
Dom var iaf i min smak. Men glöm inte att när jag åt dom så var det för ca 7år sen. Värt att notera som man säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in