2007-12-27, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 021/Whizzcomp
Käkade 4-5st (kommer inte ihåg), För mig tog det ungefär 40-50minuter innan jag börja känna dom stora effekterna. Sedan kom peaken som varade kanske i någon timme bara, sen kändes det som det var slut allt gick så fort.

ps. Glöm inte att ta med er röka efter "trippen"
precis det var det jag försökte förklara... SKIT PILLER..

peace
Citera
2007-12-27, 16:38
Medlem
Neptuhns avatar
Någon som hört någonting om Vita Peacemärken nu på sistonde?
Citera
2007-12-30, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ooze
Bra eller anus? Värt att köpa?

skit,,köp inte!
värd 1 kr/ st

döda alla kranar som säljer skit e!
Citera
2007-12-30, 18:14
Medlem
johorrus avatar
Mitzar, ljusblå (polaren säger vitt men han är tjackad), små bruna prickar i, 8 mm breda och 5 mm höga, runda(cylinder), logga bara på ena sidan, urgröpning (som att någon har svarvat) runt kanterna.

Något att ha?
Citera
2007-12-30, 19:30
Medlem
umpfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigast
nån som vet om gröna smileys? är det enda som verkar gå att få tag i inför nyår.

Det skrev om gröna smileys för en månad sen kanske, bara ren skit! flera som bara mådde illa och spydde på dom, tydligen bara mcpp..
Citera
2007-12-30, 20:12
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigast
nån som vet om gröna smileys? är det enda som verkar gå att få tag i inför nyår.

Skit, skit skit, skippa dom helt.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=8746
Citera
2007-12-30, 21:12
Medlem
Neptuhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johorru
Mitzar, ljusblå (polaren säger vitt men han är tjackad), små bruna prickar i, 8 mm breda och 5 mm höga, runda(cylinder), logga bara på ena sidan, urgröpning (som att någon har svarvat) runt kanterna.

Något att ha?

Det har talats mycket om dom nu på sistonde.
Dom ska vara helt okej, inget bättre än det vanligt, inte heller sämre.
Sålänge du inte behöver pröjsa svinmycket för dom så kör hårt
Citera
2007-12-31, 13:22
Medlem
Mike_Nesss avatar
Kukigt med Motorolan...

Köpte 8 st igår, ätit E ca 3ggr innan och aldrig fått det där E ruset som jag eftersöker... bara fått tag i skit E tydligen.

Samma sak även denna gång då =/// Tänkte droppa 2 st och sen ta 1 till när det börjar dala.. är det OK tror ni? Innehåller dem något tjack så man kan få bli lite pigg iaf?? Röka har jag att boosta med, men är så inrökt så tror knappast det kommer påverka heller =//

Åt 5 st Rosa hjärtan för ca 1 år sedan, i ett desperat försök, fördelat på kvällen/natten och startade på 2st. Men fick ingen sån där "E-känsla" som alla beskriver.. bara mest "tjackad".

Gott Nytt År allihopa iaf och Simma Lugnt ikväll..
Citera
2008-01-01, 21:06
Medlem
rapemes avatar
Tog E oskulden igår, Rosa hjärtan. Ganska nöjd med ruset faktiskt, men jag hade både tagit ganska hög dos tramadol + alkohol innan jag tog den, så jag tror att E-ruset försämrades lite.. nån som vet hur mkt sämre e-ruset blir om man inte testat förut och blandar det med sprit och opioider?

Mvh RApeMe
Citera
2008-01-02, 15:52
Medlem
Neptuhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapeme
Tog E oskulden igår, Rosa hjärtan. Ganska nöjd med ruset faktiskt, men jag hade både tagit ganska hög dos tramadol + alkohol innan jag tog den, så jag tror att E-ruset försämrades lite.. nån som vet hur mkt sämre e-ruset blir om man inte testat förut och blandar det med sprit och opioider?

Mvh RApeMe

Jag vet inte exakt, men sprit försämrar iaf själva målet med E.

Läs i FAQ:en där står det
Citera
2008-01-02, 17:58
Medlem
Tog en halv vi "nike" tablett på nyår kände fan nada
Citera
2008-01-02, 18:35
Medlem
okejkuls avatar
Vit mitsubishi, bra eller anus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera