2017-09-25, 00:22
Medlem
Enav killarna hade väl sex med en av tjejerna? JAG MENAR FRIVILLIGT AV BÅDA PARTER! Det va väl inte den tjejen som gjort anmälan utan den andra va?
Citera
2017-09-25, 02:49
Medlem
Kan bara säga att det inte var våldtäkt! Bergman rörde inte broderns syster,inga dna på kropp, kläder inte på något! Victor frikänd,bor ju i Göteborg så vet inte så mycket där! Ingen jag umgås med. Detta har förstört mycket för båda killarna,det har hänt lite olika saker med Bergman för de dömer ju innan de vet och fy fan vad jag hatar lögner!!!
Citera
2017-09-27, 23:47
Medlem
Eftersom de är friade så är det ju fastställt att ingen våldtäkt begåtts och ryktena som går vilka vad jag har förstått vart allt från att de hade sex med varsin tjej, till att en av killarna och en av tjejerna hade kontakt innan denna kväll och var tillsammans sexuellt denna kväll (frivilligt av båda) till att allt är påhittat av tjejerna till att en av tjejerna kännt sej "tvingad" för att den andra tjejen hade med ena killen...är ju helt galet. Att bli friad är ju att inga bevis finns men jag tror att sanningen ligger någonstans i mitten. Det som har hänt har vart frivilligt sen har någon ångrar sej och tyvärr kan de ha kännt sej utnyttjade för att de va fulla. Men inte ok att anmäla gör våldtäkt på sånna grunder. Tycker synd om killarna då de blivit "dömda" på förhand och hoppas tidningar å sociala medier skriver om den friande domen precis som de hade gjort om den var fällande
Citera
2017-10-07, 18:37
Medlem
cooldogs avatar
Bergman utnyttjade en full tjej som låg däckad och hade spytt innan. Tolka det som ni vill
Citera
2017-10-08, 00:24
Medlem
Gjorde han och vem säger det ,det var bara en tjej som spydde och den tjejen har Bergman inga dna ifrån.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in