Citat:
Ursprungligen postat av
PappaBoeg
Arg för att du får för lite cred?
[/url]
Jag behöver inte cred då att du marknadsför allt från mejslar till att inte shifta caps, att du är min NPC och orden som faller ur din mun är mina räcker. Det är samma med Myras sexworkaktivism och "feministiska uppvaknande", henne programmerade jag bra. Men det är trevligt att du frågar, det visar ju bara på att det är precis så som jag säger, dina lines är stulna.
Inte för att det spelar roll, ska man bli känd ska det vara för rätt saker och inte för mordhot och att visa tuttarna på Twitter.
Det stämmer att jag lyssnade på två avsnitt, det var de första ni nämde mig vid namn i bägge och jag bad er sluta med det, det finns liksom inget mer att hämta.
Jag kollade in här för att ni tydligen hoppade på Malcom sist men ingen jag känner orkade lyssna därför att ingen bryr sig om er utom folk i twitter och podd-sfären men det fanns inget referat, så jag la en ärlig recension av vad jag tycker om er podd och om er i stället, jämfört med Marcus (som är kommunpolitiker dvs han gör någonting högst reellt) och Malcom (som opinionsbildar ofta tillsammans med Marcus och har en räckvidd som tydligen stör er) så är ni jävligt ointressanta för någon som är trött på poserande fyllesnack. Malcom är bildad då han läst de böcker som utgör grunden för hans åsiktskluster medans du t.ex. möjligen orkat dig igenom en ETC-krönika och tycker ungefär som man ska om man är en god sosse. Grina inte ihjäl dig nu.
Din butthurt där du ska släpa fram statistik är lulz och det är tragiskt att du blivit ett hycklande alkat arbetslöst vrak.
500 spänn var per podd måste vara en del pengar för folk som tigger jobb och Kermit-dräkter på Twitter, men du får väl visa hur man driver eget och fylleskovar på twitter samtidigt nu för henne.
Jag gillade bilderna när Henko skulle frosta av din frys, det ser tydligen fortfarande ut som en bomb av bajs exploderat i ditt hem. 40 bast.
Dra åt helvete nu din jävla nolla. Försök att klara av att ta kritik utan att börja böla jag har verkligen inte tid med ditt narcissistiska jidder och era minions som postar dumheter var och varannan dag man måste polisanmäla för de tror att jag är lika lättbaitad som du.