2017-06-30, 20:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Hans mamma verkar bli "mamman" för alla hans ungar så förmodligen även i detta fallet då. Mamman till Ronaldo Junior fick enligt rykten 100 miljoner för att nu aldrig lägga sig i hans liv. Nu möjligen med surrogatmamma från start blir det väl billigare för honom. Men detta kommer ju bli en rätt konstig familj till slut om han nu hittar varje sig kvinna eller man att stadga sig med. Ungarna kommer väl förmodligen då någon gång vilja veta vems deras riktiga mamma är och det nu inte är den som är farmor egentligen.
Citera
2017-06-30, 21:28
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
För att han inte vill att hon ska förstöra sin kropp såklart. Sprickor i fittan och många kvinnor blir ganska äckliga i kroppen efter de fött barn. Ok inte alla och alltid men varför chansa.

Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har du verkligen åldern inne för att VARA MEDLEM PÅ FORUMET?
Du uttrycker dig aningen obegåvat.
Har du tänkt på att nästan alla tjejer i milf-porrfilmer har någon slags korsett som täcker magen hela tiden när de knullar? Det är för att magen har skrumpnat ihop på dem och ofta hänger det samman med kejsarsnitt och barnafödsel. Jag tror Ronaldo gärna betalar för att slippa det där

Sen har han ju nån snubbe i Marocko som han hänger med, de kanske suger varandras kukar
Citera
2017-06-30, 21:30
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering
Han har faktisk citerats för att när dagen kommer (barnet fyller 18), då kommer han att berätta för barnet/barnen vem hon är.....

Jomenvisst, han har huvudet uppe i det blå om han seriöst tror att han ska hemlighålla detta för barnen tills de blir 18. Såvida de inte ska vara inlåsta i sin farmors källare tills dess. Dessutom jäkligt synd om barnen som kommer växa upp utan kännedom om sin mor och med en frånvarande far som dessutom, om vi tror på bögrykten (det gör vi givetvis), sitter och trycker i garderoben och så tänker göra till döds dagar.
Citera
2017-06-30, 22:14
Medlem
AnttiKlimaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Jag har läst om det här i rasbiologin på universitetet. När man blir så snygg och rik och framgångsrik att man kan få vilken tjej man vill, så blir man ofta håmosexuell.

Du har läst rasbiologi på universitet.... hahah ok

Student på 30-talet då antar jag
Citera
2017-06-30, 22:20
Medlem
halvsvennes avatar
Vilken överaskande tråd! Finns det folk som inte vet att han är bög????
Googla på Rövnaldo och nagellack eller narokansk pojkvänn...
Citera
2017-06-30, 22:29
Medlem
Lillarapunzels avatar
Det första som ploppade upp i mitt huvud var att han ville slippa komplicerade vårdnadstvister...
Citera
2017-06-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodrot
Precis vad jag tänkte skriva - han är ju bög. Det har man ju bevisat. Fotbollspelare är bögar - det är därför de duschar med varandra

Jag vill gärna en referens på att han tycker om att få långa pulserande saker i avgasröret.
Citera
2017-06-30, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Självklart gör man det. Men kan man välja på fräsch fitta och köttfärs så...

Fast någon som kommer med en sån kommentar lär knappast få varken eller
Citera
2017-06-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Har du tänkt på att nästan alla tjejer i milf-porrfilmer har någon slags korsett som täcker magen hela tiden när de knullar? Det är för att magen har skrumpnat ihop på dem och ofta hänger det samman med kejsarsnitt och barnafödsel. Jag tror Ronaldo gärna betalar för att slippa det där

Sen har han ju nån snubbe i Marocko som han hänger med, de kanske suger varandras kukar

Har du tänkt på att porrfilm inte är representativt för verkligheten? Det är knappast de fräschaste brudarna som ställer upp i porrfilmer, eller de som är måna om sig själva och sin kropp. Producenterna tar vad dom får.

Visst förekommer det att fittan blir förstörd men det är extremt ovanligt och jag är rätt övertygad om att ni som fyllt tråden med den här typen av kommentarer inte hade märkt någon som helst skillnad på en fitta som förlöst en unge och en som inte har det med hänsyn till er ytterst begränsade fitt-erfarenhet.

Män som faktiskt får ligga med kvinnor vet bättre än att tro att porrfilms kvinnor är normen i något avseende eller på skrönor likt "kompisens morsa sprack från Ystad till Haparanda" (ding ding ding, hade det faktiskt hänt din kompis morsa så hade hon knappast fört den informationen vidare till sitt barn som i sin tur fört den vidare till dig Einstein)
Citera
2017-07-01, 04:02
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Han kanske inte vill att sin riktiga fru ska bli lika töjd och förstörd som en sliten ICA-kasse ?
Bara en gissning..

Dvs. han har ganska liten snorre och om hon töjs ut så blir det för sladdrigt för den fåfänga portugisiska åsnan.

För övrigt ett jävligt underligt beteende, rikedomar gör saker med folk och det brukar inte vara några bra saker. Snubben verkar vara pyttipanna i skallen.
Citera
2017-07-01, 09:47
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Dvs. han har ganska liten snorre och om hon töjs ut så blir det för sladdrigt för den fåfänga portugisiska åsnan.

För övrigt ett jävligt underligt beteende, rikedomar gör saker med folk och det brukar inte vara några bra saker. Snubben verkar vara pyttipanna i skallen.
Äntligen någon som har tänkt. Att han är pruttegutt (underbart uttryck - tack norge) är inte bara den förklaring som ligger närmast till hands, utan också den bästa (för barnen). Alternativet vore ju att han är så trasig att han inte kan utveckla normala relationer till det motsatta könet.
Citera
2017-07-01, 09:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Han kanske inte är sexuellt kompatibel med sin tjej så att de kan få barn. En bekant har det problemet, läkaren hade sagt att spermierna dödas inuti henne så de kan inte få barn. Vill de ha barn måste de ha surrogatmamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in