2017-06-30, 09:35
Medlem
Tror han insett problematiken att skaffa varaktigt förhållande med kvinna med tanke på hans stjärnstatus i kombination med hans tråkiga och charmlösa sätt gentemot kvinnor? Han vill undvika sol-och-vårare och kostsamma tvister.

Att komma ut som gay/bi skulle rasera hela hans status. Han skulle omges av burop och dalande försäljning på sina kläd-kollektioner.

Eller, han kanske föredrar att leva själv, vare sig det gäller med man eller kvinna, fast ha egna barn.
Citera
2017-06-30, 13:41
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Ja, det är inte ovanligt. Men du tror inte att man syr igen det?

Det här med kändisar är svårt. Har märkt det när man t.ex. diskuterar Iglesias eller Erik Sade.

En barndomskompis mamma sprack från Ystad till Haparanda så att säga och hon blev ordentligt sydd. Innan jag fick veta det tänkte jag alltid på henne när jag runka som pojk. Sen blev hon inte lika snygg i mina pojkdrömmar 🙄
Citera
2017-06-30, 14:39
Medlem
mishimas avatar
Jag fick lite Michael Jackson-vibbar när jag såg dokumentären om honom. Speciellt när han lekte med sin son. Det kändes så ensamt och tomt och att sonen var mer en "kompis" han lekte med än en son. Relationen med dem var skum. Det fanns inga riktiga vänner i hans liv.
Senast redigerad av mishima 2017-06-30 kl. 14:41.
Citera
2017-06-30, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Hur kommer det sig att Cristiano Ronaldo inte vill ha en tjej och skaffa barn med henne?

Han har ju istället skaffat barn med en okänd tjej som han betalat för att vara tyst och för att han ska få ensam vårdnad.

För några dagar sedan blev han farsa igen. Men inte med sin flickvän. Han "beställer" ungar av surrogatmammor.

Någon som vet varför han gör såhär? Hittar inga uttalanden från Cristiano.

Han betalar en gång och sedan är det slut med det. Om man pumpar en "fotomodell" så kommer han för alltid att vara tvungen att betala och hålla henne på upphöjd armar. Nu vet både hon och han att han knullar på henne och om det inte fungerar så tar ett annat luder henne plats. Svårare än så är det inte. Hon vet ju att det är bara en tidsfråga innan hon får foten och jag antar att de är vana att gå runt som vandringspokaler.
Citera
2017-06-30, 15:11
Medlem
Blir väl risk för fetalt alkoholsyndrom om han kör med den där haggan.
Citera
2017-06-30, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av modigamats
För att han är en pruttegut?

Pruttegutt *
Citera
2017-06-30, 15:35
Medlem
Stones avatar
Han är absolut homosexuell och det skulle skada hans image om det kom ut. Inhyrda flickvänner som inte vill bli surrogatmammor. Det är inget snack alls. Ser fram emot att han avslutar sin karriär och att han kan få leva i öppenhet.
Citera
2017-06-30, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Han är absolut homosexuell och det skulle skada hans image om det kom ut. Inhyrda flickvänner som inte vill bli surrogatmammor. Det är inget snack alls. Ser fram emot att han avslutar sin karriär och att han kan få leva i öppenhet.

Ronaldo blev nyligen Pappa till två tvillingar genom en surrogatmamma: http://www.marca.com/en/football/rea...2498b4594.html

Edit: Såg redan att det var det tråden handlade om. För att bidra lite så kan det bero på det juridiska och ekonomiska. Lagarna kring skilsmässor och vårdnadstvister o.s.v är annorlunda utanför Sverige.
Senast redigerad av xeezer 2017-06-30 kl. 16:31.
Citera
2017-06-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Skulle man spricka ända upp i tarmen menar du?

Naturligtvis finns det de som gör det, får kraftiga, svårläkta bristningar i ändtarmen. Med bajsa på sig som följd i långliga tider efteråt. Det är väldiga krafter i görningen vid en förlossning, i synnerhet om förloppet går fort och personalbrist råder.

De kvinnor som som råkar ut för extrema sprickor är inte de lyckligaste av mammor.

Att tro att kroppen påverkas ungefär som vid en mindre förstoppning när barn ska födas är som att tro att ja – vad ska man dra till med? – att Miljöpartiet får 24 procent i nästa riksdagsval.
Citera
2017-06-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mega79
Han är gay, det vet väl alla?

Precis vad jag tänkte skriva - han är ju bög. Det har man ju bevisat. Fotbollspelare är bögar - det är därför de duschar med varandra
Citera
2017-06-30, 17:56
Medlem
Guldzebrans avatar
Om man väljer att tro The Sun så är hans flickvän gravid i detta nu, runt femte månaden.

https://www.thesun.co.uk/sport/38882...ith-baby-girl/
Citera
2017-06-30, 18:15
Medlem
Det kan väl vara nuvarande flickvännen som är biologiska mamman och så föds de av nån i USA ?

Fast nu är nuvarande flickvännen kanske gravid hon med.

Ja det är gåta detta. Märkligt att han då får halvt adoptera barn när han inte tar hand om dem och reser så mycket. Han missade ju första tiden av deras liv pga senaste landslagssamlingen och var jätteglad att han fick skippa bronsmatchen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in