Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-03, 20:37
  #169
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrateddy
Läste på fria tider just nu att de 4 är svenskar med utrikes födda föräldrar. Som de flesta trodde. Luktar det skit har ofta någon skitit. Må vågorna gå höga och att kidnapparna i Sahara är på hugget.

Bekräftade MENA även den här gången. Varför förvånas vi inte? Kommer de sitta på Cypern eller får de njuta svenskt fängelsdagis?
Citera
2017-07-06, 11:26
  #170
Medlem
Det Svenska passet har haft världens högsta status tidigare.
Tro mig när jag säger att det är bara en tidsfråga innan det Svenska passet devalveras till tredje världen nivå-'
Det hjälper inte hur mycket Stefan Löfven och hans feministiska utrikespolitik gör. Det kommer alltid att sänka Sveriges förtroende.
Sveriges regering har snart utplånat allt förtroende från betydelsefulla världsstater.
Citera
2017-07-07, 13:05
  #171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Bekräftade MENA även den här gången. Varför förvånas vi inte? Kommer de sitta på Cypern eller får de njuta svenskt fängelsdagis?

Ja helt givet ifrån början. Alla med erfarenhet ifrån koloniserade områden ser det direkt utifrån typen av brott. Svenskar som bråkar och lever rövare följer ett annat mönster.

Alla äckliga PK apologeter är bara för mycket; "gruppvåldtäkter har alltid skett"😆.
Vilka jävla nollor.
Citera
2017-07-07, 20:05
  #172
Medlem
deadsets avatar
Låt mig se om jag har förstått det hela rätt. En afrikan boendes i Sverige drar till Cypern med sin blonda svennehora. En kväll så träffar svennehoran på ett gäng araber från Sverige, blir lite våt i trosorna, ger dem nyckeln till sitt hotellrum och mer eller mindre planerar att låta dem gruppknulla henne i tur och ordning. Något går dock snett, och istället för att svennehorans våta dröm om att bli gruppknullad av sex araber går i uppfyllelse så slutar det hela med att afrikanen blir gängmisshandlad av araberna.

Stackars Cypern som tvingas uppleva svensk mångkultur på så nära håll. Jag lider med dem.
__________________
Senast redigerad av deadset 2017-07-07 kl. 20:08.
Citera
2017-07-09, 12:55
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av disconnected2017
Länk? Från en händelse 2001? Du hittar på eller?
Vakna för fan och inse att det finns puckon i alla etniciteter och länder.

Har du inte varit utanför dörren någon gång? Har du mött en icke "etnisk" svensk och blivit rädd? Stackare

Fanns det 0 artiklar som handlade om det? Låter som att jag hade rätt om att du hittade på då.
Citera
2017-07-09, 14:05
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Hoppas de får ordentliga straff. Inte några mesiga domar som i Sverige.


Är de svenska medborgare så ska de väl hem till svenskt fängelsedagis? - Eller är reglerna annorlunda än vad jag inbillar mig?
Citera
2017-07-10, 14:23
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungbyxlos
Är de svenska medborgare så ska de väl hem till svenskt fängelsedagis? - Eller är reglerna annorlunda än vad jag inbillar mig?

De får fängelse i det land brottet begåtts. Likaså med den svensken som sparkade städerskan i Bulgarien.
Citera
2017-09-08, 11:16
  #176
Medlem
Utanför blue moon!
Citera
2017-09-08, 11:24
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Låt mig se om jag har förstått det hela rätt. En afrikan boendes i Sverige drar till Cypern med sin blonda svennehora. En kväll så träffar svennehoran på ett gäng araber från Sverige, blir lite våt i trosorna, ger dem nyckeln till sitt hotellrum och mer eller mindre planerar att låta dem gruppknulla henne i tur och ordning. Något går dock snett, och istället för att svennehorans våta dröm om att bli gruppknullad av sex araber går i uppfyllelse så slutar det hela med att afrikanen blir gängmisshandlad av araberna.

Stackars Cypern som tvingas uppleva svensk mångkultur på så nära håll. Jag lider med dem.
. Ja du har nästan rätt! Vi vart 4 personer och hon va sugen på en av våran vän sen på klubben slet hennes kille tag i henne och vi blev chockade! För hon sa att hon va singel! Sen säger hennes kille "knulla din mamma" (på morsdag) lite hets uppstod vi sket i dem och drog vidare o festa! Dem ringer vill ha sin nyckel killen är på plats vi ber han be om ursäkt han vägrar och börjar tuffa sig.. det blir lite små bråk några smällar utbytes han springer ramlar och faceplantar i en betong kruka.. mer vet jag ej
Citera
2017-09-08, 11:25
  #178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungbyxlos
Är de svenska medborgare så ska de väl hem till svenskt fängelsedagis? - Eller är reglerna annorlunda än vad jag inbillar mig?
Annorlunda, svenska abassaden kunde inte göra ett piss.
Citera
2017-09-08, 20:44
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TR3X1S
Annorlunda, svenska abassaden kunde inte göra ett piss.

Kunde ni inte fortsatt ner i Mellanöstern och stannat där istället?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback