2020-12-10, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyPussy
Snarare bi. Nuppat med Myra Åhbeck Öhrman och flera andra kvinnor. Faktiskt mest populär hos någon av just den anledningen.
Vem? Nej han är 100 procent gay enligt mina källor iaf.
Citera
2021-07-08, 21:02
Medlem
Vadå beroende av Kokain eller amfetamin för den delen! Det är väl fan inget beroende som får räknas som ett riktigt beroende. Jag klippte Metamina på skyhög daglig dos på recept efter 3 år. dag 2 mådde jag bättre än när jag tog. Den här killen har ju inte fattat att partyknarka 1 ggr vecka inte räknas. Det här är ju bara hans väg in i media då han har en bra media personlighet.

Nej Fredrik får göra om och göra rätt och skjuta horse i 4 månader i streck i
och sedan tvärsluta och då gå in i 12 steg. Då får han en erfarenhet för livet. Det vet vi alla som nästan sålt sin mormor och satt på en kamel för att få sig 60mg oxy. Fredrik måste få känna på den kultur-avtändningen. Den vill jag lyssna på, på P3
Citera
2022-02-02, 20:35
Medlem
Nu tycks han ha fått en hjärnblödning och ligga inlagd på Karolinska. Ganska on brand för Geniet ändå. Han har onekligen inget vidare flyt med hälsan.
Citera
2022-03-26, 17:21
Medlem
Hor-Ullas avatar
Är han giver eller receiver?
Citera
2022-09-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Visste inte att han var homosexuell.

Citat:
Snarare bi. Nuppat med Myra Åhbeck Öhrman och flera andra kvinnor. Faktiskt mest populär hos någon av just den anledningen.

Jaha, och hur vet du om det här? Det låter som att du bara försöker sprida falska rykten.
Citera
2022-10-02, 18:33
Medlem
Viltmaestares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William.Beatt
Jaha, och hur vet du om det här? Det låter som att du bara försöker sprida falska rykten.

Av allt att döma är det där ett tragiskt och misslyckat försök att smutskasta Myra.
Det är min spontana tanke.

// jägaren - Viltmaestare
Citera
2022-10-11, 17:23
Medlem
Calveas avatar
Citat:

Gängade Myra och Fidde ofta när det begav sig? Hur ser deras förhållande ut idag? Är de KK?
Citera
2022-11-20, 20:07
Medlem
Citat:

Enligt den information som jag har hört så stämmer inte detta.
Jag önskar Fredrik allt gott och fortsatt god återhämtning från den olycksamhet när han drabbades av hjärnblödning, hjärtklaffsinfektion och covid-19 – samtidigt.
Citera
2023-01-11, 17:36
Medlem
Någon som vet om han och Edwin är vänner? Dom jobbade tillsammans förr och Edwin syntes ofta på hans story. Men sen Edwin blev känd alt sen geniet slutade på nexiko så har jag inte sett dom särskilt mkt tillsammans
Citera
2023-03-08, 09:42
Medlem
Pontus.Lindwalls avatar
Citat:

Förföljer du Myra? Du är extremt besatt av Myra Åhbeck Öhrman sedan hon slutade i HAVERiSTERNA, varför är du så sotis på alla hennes vänner och bekanta? Ska du inte kalla Fredrik Söderholm för ”kasselstrandpanna” eller att han saknar haka eller något annat roligt som du har tourettes på att göra mot andra?

Någon som vet vad Söderholm har för podd-planer framöver?
Citera
2023-03-08, 09:43
Medlem
Draklusts avatar
För mig kom han upp pga den där poden med Ola (aldrig lyssnat på skiten dock)
Citera
2023-12-08, 10:16
Medlem
Nu verkar det som han gjort sig ovän med fwikinsson, Hammar och båda schulman bröderna (igen).

Va han ovän med f&f innan Palestina-konflikten eller är det senaste veckan som dom blivit osams?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in