• 1
  • 2
2017-06-28, 16:14
Medlem
Varför gillar folk (vissa) saker som han lägger upp på nätet? Har försökt hitta humorn i det han gör, men finner absolut ingenting av värde alls. Varför skriver vissa tidningar om honom (läs, typ café) som om han vore både känd och rolig när han är varken eller? Han verkar ju vara totalt jävla intetsägande på alla tänkbara plan. En Daniel Redgert-typ som vill hänga med kändisar, med den enda skillnaden att har någon slags ambition att vara rolig.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-06-28 kl. 16:16.
Citera
2017-06-28, 16:58
Medlem
Han är väl rätt liggbar ändå.
Citera
2017-06-28, 17:04
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Fredrik Söderholm varför är han "känd"
Det är han inte.

Inte den andra tjommen du babblar om heller.

Tidningen Café och många andra tidskrifter drivs av bönder som vill "komma fram" i någon av landets större städer. Valutan de har är artiklar av olika art i de tidningar och de webbplatser de skriver för och reportage eller mingelbilder i de medier de verkar.

Det skrivs alltså om dem för att de ska bli skyldiga skribenten en tjänst som senare kan inkasseras eller, vanligare, skribenten vill bli vän med intervjuoffret samt ibland, yttermera sällan, så ska den de intervjuar eller skriver om sprida glans över skribenten och över sjö och strand.
Citera
2017-06-28, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananer94
Han är väl rätt liggbar ändå.
Vadå är han också garderobsbög, precis som Reglert? eller vad vill du ha sagt med det där inlägget?

Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon
Det är han inte.

Inte den andra tjommen du babblar om heller.

Tidningen Café och många andra tidskrifter drivs av bönder som vill "komma fram" i någon av landets större städer. Valutan de har är artiklar av olika art i de tidningar och de webbplatser de skriver för och reportage eller mingelbilder i de medier de verkar.

Det skrivs alltså om dem för att de ska bli skyldiga skribenten en tjänst som senare kan inkasseras eller, vanligare, skribenten vill bli vän med intervjuoffret samt ibland, yttermera sällan, så ska den de intervjuar eller skriver om sprida glans över skribenten och över sjö och strand.
Jag har för fan startat en tråd om bönders överrepresentation inom sthlms-baserade medier. Du behöver knappast övertyga mig om det. Jag tror att dessa bönder framförallt drivs av osäkerhet, Hur ska jag klä mig? Vad ska jag äta? Vad ska jag tycka? Vilka intressen ska jag ha? Vilka åsikter är gångbara? Vad får man skämta om? Vilka "kändisar" bör man gilla, o.s.v.
Citera
2017-07-30, 02:19
Medlem
TheMentalitas avatar
Jag säger bara: följ Hans insta-storys
Citera
2017-07-30, 19:53
Medlem
qetuRs avatar
Han tar den i tvåan.
Citera
2017-07-30, 20:55
Medlem
Han är ju producent i en del kanal5 program vet jag. Samt varit med i p3 tankesmedjan. Så på den vägen är det väl. Med tanke på dem jobben så umgås man ju med kändisar och då blir man också lätt känd. Men hans stora mediagenombrott var väl när han gjorde den där bilden med Schulmans dotter så ja fick upp ögonen för han å börja följa han på instagram.
Citera
2017-07-30, 23:57
Medlem
Ronilles avatar
Jag älskar hans Instastorys, de gör min dag!

Allt ifrån banala saker till underfundig humor.
Citera
2017-08-01, 20:20
Medlem
För att han enbart tar droger i tvåan, är vad jag har hört iaf.

Tydligen så fejkar han att han är täppt i näsan på sina instastorys så folk ska tro att intaget sker nasalt haha.. Sjuk grej, men rätt rolig ändå
Citera
2019-04-23, 13:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av marrrcus
För att han enbart tar droger i tvåan, är vad jag har hört iaf.

Tydligen så fejkar han att han är täppt i näsan på sina instastorys så folk ska tro att intaget sker nasalt haha.. Sjuk grej, men rätt rolig ändå

Fredriks kamp för att sluta med kokainet

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7203639
Citera
2019-04-25, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Varför gillar folk (vissa) saker som han lägger upp på nätet? Har försökt hitta humorn i det han gör, men finner absolut ingenting av värde alls. Varför skriver vissa tidningar om honom (läs, typ café) som om han vore både känd och rolig när han är varken eller? Han verkar ju vara totalt jävla intetsägande på alla tänkbara plan. En Daniel Redgert-typ som vill hänga med kändisar, med den enda skillnaden att har någon slags ambition att vara rolig.

Tycker han är bland det bästa det här landet har. Rolig, öppen med sina brister och jävligt rolig på Insta. Men du verkar ju vara i minoritet som inte gillar honom....
Citera
2019-04-29, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant.Liar
Tycker han är bland det bästa det här landet har. Rolig, öppen med sina brister och jävligt rolig på Insta. Men du verkar ju vara i minoritet som inte gillar honom....
Nu hade ju jag typ glömt att denna individ ö.h.t existerade, men påmindes av ditt inlägg.

Som att det är nån slags kvalitetsmarkör att en majoritet gillar honom haha. Reka vilka "komiker" som folk gillar i Sverige och bedöm själv om de är roliga eller inte.

Eller så gör du helt enkelt bara skäl för ditt användarnamn, vad vet jag?
Senast redigerad av Geigerzehler 2019-04-29 kl. 03:02.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in